Skravletråd

Jeg er hjemme med sykt barn.. Passer sånn rimelig dårlig pga eksamen neste uke... Denne timingen er helt utrolig. Eksamen, syk selv, sykt barn og gravid(pluss vanlig jobb) Sa jeg at jeg var alene med hennexsmile9... Men heldigvis ingen krise om det skulle gå litt dårligere enn jeg hadde tenkt. Jeg tar bare noen fag fordi jeg har muligheten til det...
Midt i eksamenslesing jeg også, blir jo nesten ikke lesing når jeg er så dårlig hele tiden:hungover: det får gå som det går:hilarious: lykke til med lesing, og god bedring til både deg og jenta di!

Har nettopp hatt eksamen selv. Tror det gikk greit til tross for bomullshode og spyen i halsen gjennom hele greien! Er bare å bite tennene sammen, så fikser dere det der:)

:smiley-ashamed004
Midt i eksamenslesing jeg også, blir jo nesten ikke lesing når jeg er så dårlig hele tiden:hungover: det får gå som det går:hilarious: lykke til med lesing, og god bedring til både deg og jenta di!

Vi er flere i den båten:rolleyes: ligger mer på sofaen enn på lesesalen for å si det sånn:sorry:

Grusomt å være så dårlig og med dårlig samvittighet for at man ikke leser på toppen av det hele:smiley-ashamed004

Jeg føler det ikke er så lett å skrive her. Blir bare klaging fra denne kanten om dagen.

Får oppfølging på dagenheten nå på sykehuset. Får ikke i meg noe særlig mat på egenhånd og når mannen ikke er hjemme så klarer jeg ikke å lage meg noenting :( jeg MÅ spise, men har ikke krefter til å røre meg. Kvalmen blir verre da og da får jeg ikke spist.

Oppfølging igjen imorgen. Redd de snart setter inn sonde hvis dette fortsetter :(

Jeg føler det ikke er så lett å skrive her. Blir bare klaging fra denne kanten om dagen.

Får oppfølging på dagenheten nå på sykehuset. Får ikke i meg noe særlig mat på egenhånd og når mannen ikke er hjemme så klarer jeg ikke å lage meg noenting :( jeg MÅ spise, men har ikke krefter til å røre meg. Kvalmen blir verre da og da får jeg ikke spist.

Oppfølging igjen imorgen. Redd de snart setter inn sonde hvis dette fortsetter :(
Høres helt forferdelig ut:( du har så absolutt lov å klage!
Hva med å søke hjelp fra hjemmesykepleien der du bor? Tenker for å få hjelp til å få laget deg mat. Det må jo være bedre enn å få lagt inn sonde:( håper formen din bedrer seg snart, sender deg en klem:Heartred

Oida, det hørest ikke bra ut. Er det ikke noen andre som kan hjelpe deg til matlaging?

Høres helt forferdelig ut:( du har så absolutt lov å klage!
Hva med å søke hjelp fra hjemmesykepleien der du bor? Tenker for å få hjelp til å få laget deg mat. Det må jo være bedre enn å få lagt inn sonde:( håper formen din bedrer seg snart, sender deg en klem:Heartred

Oida, det hørest ikke bra ut. Er det ikke noen andre som kan hjelpe deg til matlaging?

Vi totalrenoverer badet i tillegg. Er så rotete her at jeg ikke kan ha fremmede inn.

Uansett om noen lager maten vil det kun være en veldig kort tid og veldig få ting jeg klarer å spise.

Den siste uke har jeg levd på maks 2 rundstykker (fine nystekte ) med smør og gulost. I døgnet. Pluss kanskje et par biter med jordbærgodteri

Ja det er lite mat.. Har ikke matlyst selv, men klarer gode middager og feks horn med ost på. Har ikke lyst på søte ting, kun salt :joyful:

Har det akkurat likt som deg, helt grusomt! Var slik sist også.. Har ikke noe oppfølging denne gangen, noe jeg syns er veldig rart, men får ikke første kontroll før 5. Desember så det er vell derfor?

Har det akkurat likt som deg, helt grusomt! Var slik sist også.. Har ikke noe oppfølging denne gangen, noe jeg syns er veldig rart, men får ikke første kontroll før 5. Desember så det er vell derfor?

Jeg krevde det. Når man ikke har fått i seg noe på et døgn trenger man næring. Få en egen legetime for det evt?

Jeg krevde det. Når man ikke har fått i seg noe på et døgn trenger man næring. Få en egen legetime for det evt?
Har fått sykemelding da jeg kun ligger hjemme i sengen og såvidt får flyttet meg frem og tilbake til badet noen ganger om dagen. Nevnte at jeg ikke får i meg mat, men de sa ikke noe på det. Prøver fælt å få ned litt med jevne mellomrom, har en ekstrem sprøyteskrekk, så sonde er ikke et alternativ. Spiste en bolle i går kveld, fått i meg en halv i dag. Har ikke spist ordentlig på 2 uker:(
Presser i meg tablettene i det minste, men blir så kvalm av vann og mat at jeg blir liggende helt utslått og ødelagt etterpå. Nyrebekkenbetennelse har jeg også fått! Det hadde jeg 6 ganger sist også:laughing001 Vet ikke om jeg skal le eller gråte!

Har fått sykemelding da jeg kun ligger hjemme i sengen og såvidt får flyttet meg frem og tilbake til badet noen ganger om dagen. Nevnte at jeg ikke får i meg mat, men de sa ikke noe på det. Prøver fælt å få ned litt med jevne mellomrom, har en ekstrem sprøyteskrekk, så sonde er ikke et alternativ. Spiste en bolle i går kveld, fått i meg en halv i dag. Har ikke spist ordentlig på 2 uker:(
Presser i meg tablettene i det minste, men blir så kvalm av vann og mat at jeg blir liggende helt utslått og ødelagt etterpå. Nyrebekkenbetennelse har jeg også fått! Det hadde jeg 6 ganger sist også:laughing001 Vet ikke om jeg skal le eller gråte!

Sonde vil jo ikke gjøres ved sprøyte. Men derimot væskebehandling vil dem jo bruke veneflon for.

Hvis du får i det så lite burde du ha mer hjelp. Kanskje andre medisiner kan hjelpe?

Det er en støtte gruppe på Facebook som heter Hyperemesis Norge om du ikke alt er medlem der

Virkelig back attja! Dette er som det er og får bli som det blir<3 masse lykke til og rask bedring til dere. Hva skal du ha på eksamen? Jeg har spesped ++.

oiii, syntes nesten du var litt mer uheldig en meg. Jeg kan jo ta en spinnoff på en del av stoffet. Det er kanskje ikke like lett for din del. Tvi tvi!!
Har nok vært litt mer uheldig ja, selv om jeg har valgt det selv:hilarious: problemet mitt er at jeg trenger sårt mengdetrening, men formen tillater det dessverre ikke:hungover: men men, er superfornøyd med å være gravid, så da får eksamen gå som den går:happy:

Har nok vært litt mer uheldig ja, selv om jeg har valgt det selv:hilarious: problemet mitt er at jeg trenger sårt mengdetrening, men formen tillater det dessverre ikke:hungover: men men, er superfornøyd med å være gravid, så da får eksamen gå som den går:happy:
En tid for alt! Evt for vi bare ta det senere... Det er ikke like lett å skape et lite menneske<3

Huff, høres forferdelig ut! All grunn til å klage.
Håper du blir bedre snart <3

Uff det er kjempeslitsomt. Det kan være lurt å spise ting som ikke trenger å lages, f eks knekkebrød, kjeks eller lignende, bare så man kommer seg litt opp. Kvalmen forverres jo gjerne av at man ikke spiser.

(var der forrige svangerskap, minimum hver tredje time ellers ble jeg helt panisk fori jeg ble så dårlig og trengte noe nuh!)

Back
Topp