Skravletråd

Hadde mye av det samme, men er mest bekymret over pupper som ikke er ømme. Den gangen det gikk bra var det helt uutholdelig! De andre gangene har jeg ikke merket noe særlig til det. Mye mulig det er tilfeldig, men jeg ønsker meg vonde, ømme pupper NÅ! :p:D

Vonde pupper kan jeg faktisk ikke huske at jeg hadde, men husker de vokste mye så fort at jeg fikk strekkmerker på de :wacky: utrolig nok det eneste stedet jeg fikk strekkmerker.

Utrolig hva man ønsker seg til tross for at man vet det er vondt/ubehagelig/jævlig, og hva man bekymrer seg for når man ikke har det vondt/ubehagelig/jævelig:hilarious:

Vonde pupper kan jeg faktisk ikke huske at jeg hadde, men husker de vokste mye så fort at jeg fikk strekkmerker på de :wacky: utrolig nok det eneste stedet jeg fikk strekkmerker.

Utrolig hva man ønsker seg til tross for at man vet det er vondt/ubehagelig/jævlig, og hva man bekymrer seg for når man ikke har det vondt/ubehagelig/jævelig:hilarious:
Haha ja. Jeg tar imot ALT hvis det resulterer i baby i juli:love017

Haha ja. Jeg tar imot ALT hvis det resulterer i baby i juli:love017

Samme her, selv om det skulle innebære at jeg må spy i flere måneder og leve på laxerende midler for å kunne gå på do en gang i uka :hilarious::love7

Har utrolig mye ligamentsmerter idag. Hver gang jeg nyser eller reiser på meg så får jeg hekseskudd lignende smerter :(
Håper det gir seg litt etterhvert. Litt tidlig å begynne så ille ennå

Mannen er på nattevakt og det betyr selvfølgelig at jeg sliter med å få sove :bored:
Er rart hvordan det at naboplassen i senga er tom, skal gjøre det så vanskelig å finne roen for natta... Blir vel sikkert liggende våken en time til før jeg får sove :inpain:
Enda godt jeg har fri i morgen:wideyed:

Ifølge helsedirektoratet skal det være 40+3 for alle, men ikke alle sykehus/leger bryr seg og bruker 40+2 :)

Bruker Preglife APP’en. Den sto automatisk på 40+3, men jeg mener jeg brukte 40+2 med første. Er bare en dags forskjell, men hver dag er en milepæl :-p

Bruker Preglife APP’en. Den sto automatisk på 40+3, men jeg mener jeg brukte 40+2 med første. Er bare en dags forskjell, men hver dag er en milepæl :p

Det «skal» som sagt være 40+3 i Norge nå :) Selv om det egentlig bare er pirk ja, hehe

Godt oppsummert! ;)

Skal vi prøve få fortgang på meldinger slik at vi for skjult gruppe i dag? :)

God morgen! Hva står på planen din i dag?
Bortsett fra å få skjult gruppe :p

Back
Topp