Skravletråd

Giod dag damer!

Sitter på jobb, er trøtt som en strømpe. Sliter litt med å holde meg våken. Litt usikker på om det er pga treningsverk etter timen i går eller hormoner som begynner å stige i denne gravidkroppen.

Kanskje litt begge deler. Er 4+2, merker eller NADA.

Ps; se bort fra skrivefeila mine. Er så trøtt at jeg ikke greier å lese korrektur :smiley-angelic006

HCG steget fra 1600 på mandag til 3000 i dag! Hurra [emoji7]

Perfekt økning det:Heartbigred

Ja [emoji4] Så nå får jeg prøve å slappe av og nyte det litt. 5+0 i morgen, føler det går sååå trått de første ukene [emoji14]

Helt sykt faktisk! Speilet når man finner det ut så tidlig. Skulle ønske jeg ikke ante noe før uke 12 ;)

Haha, uke 12! Da tror jeg at jeg hadde svimt av [emoji23] Men gjerne uke 8 eller noe sånt. Å finne det ut 3+4 er virkelig altfor tidlig!

Jeg vet.. fant det ut 3+3 selv. Tiden ellers i år har gått så fort. Men nå? Hjelpes.. snegler avgårde. Hadde jeg ikke vært så bekymret så hadde sikkert tiden gått litt raskere.

Er så enig med deg! De bekymringene hjelper nok ikke på. Man går jo bare å teller dager. Satser på at tiden frem mot jul går litt fortere nå fremover, så er vi plutselig over den «magiske» grensa :)

Har gjort ferdig så og si alt av julegaver allerede, så lite som må gjøres før jeg kommer til den grensa ;) må finne meg en hobby!

Ja, da sitter du godt i det [emoji14] Strikking? Jeg har hatt lyst til å begynne å strikke i to år nå, etter at forrige kom til verden. Men så går dagene da..

Jeg føler også at dagene går tregt ifht graviditeten. Er bare 3+5 i dag. Jeg har masse symptomer da. Gråter for ingenting, er uvanlig trøtt, har ømme bryster og kjenner at livmoren vokser.
Gleder meg til tiden fremover da. Tror det blir greit å fortelle det på jobb, f.eks. Jeg jobber på småbarnsavdeling i barnehage. Merker at det blir noen tunge løft, og kjenner at jeg blir engstelig for at det kan påvirke graviditeten.
Og jeg gleder meg skikkelig til å fortelle det til den kommende storebroren, foreldre mine, svigerforeldre, osv. Og tenk når en får vite kjønn, kan begynne å handle babyklær, osv. Jeg gleder meg til alt :Heartred Samtidig vet jeg jo at det er en sjanse for SA også. Så tør ikke slippe jubelen helt ut!

Man glemmer tydeligvis ting fra tidligere svangerskap fortere enn jeg hadde trodd.
Ut i fra det jeg kan huske hadde jeg ikke veldig mye symptomer de første 17/18 ukene.
De siste par dagene har jeg blitt påminnet om at joda, hadde nok mer enn jeg husket .Treg mage har inntatt kroppen, håper bare jeg ikke blir obstipert denne gangen også :wideyed:

Man glemmer tydeligvis ting fra tidligere svangerskap fortere enn jeg hadde trodd.
Ut i fra det jeg kan huske hadde jeg ikke veldig mye symptomer de første 17/18 ukene.
De siste par dagene har jeg blitt påminnet om at joda, hadde nok mer enn jeg husket .Treg mage har inntatt kroppen, håper bare jeg ikke blir obstipert denne gangen også :wideyed:
Samme her :/ kom i går. Kan ikke huske å ha hatt det sånn så tidlig i de andre svangerskapene. Jeg prøver å se det som noe positivt :hilarious:

Samme her :/ kom i går. Kan ikke huske å ha hatt det sånn så tidlig i de andre svangerskapene. Jeg prøver å se det som noe positivt :hilarious:

Ja, prøver det jeg også. Da er i allefall noe likt med den gangen det gikk bra, så gir jo håp for at det skal gjøre det denne gangen også.
Men kom jo da også på at jeg sist var plaget med mye ligamentsmerter (syktsvonde), sterk og nesten konstant halsbrann, uvelhet og nedsatt matlyst de første 6-8 ukene sist, så er jo spent på om det kommer denne gangen også, og om så, blir det mildere, likt eller verre :p
Jaja, enn så lenge tar jeg i mot alle symptomer med åpne armer:D

Ja, prøver det jeg også. Da er i allefall noe likt med den gangen det gikk bra, så gir jo håp for at det skal gjøre det denne gangen også.
Men kom jo da også på at jeg sist var plaget med mye ligamentsmerter (syktsvonde), sterk og nesten konstant halsbrann, uvelhet og nedsatt matlyst de første 6-8 ukene sist, så er jo spent på om det kommer denne gangen også, og om så, blir det mildere, likt eller verre :p
Jaja, enn så lenge tar jeg i mot alle symptomer med åpne armer:D
Hadde mye av det samme, men er mest bekymret over pupper som ikke er ømme. Den gangen det gikk bra var det helt uutholdelig! De andre gangene har jeg ikke merket noe særlig til det. Mye mulig det er tilfeldig, men jeg ønsker meg vonde, ømme pupper NÅ! :p:D

Back
Topp