Skravletråd?

Hm.. okei... men ikke sånn veldig vel..?
Mistet i 2006, og syklusen min var veldig ustabil de første månedene, varierte mellom 30 og 50 dager, ble ikke klok på den!

Andre som skal sende inn søknad til IVF snart?

Vet ikke helt hva vi skal gjøre hos gynekologen i August, men forhåpentligvis prøve noe annet før vi går til IVF...

Ja, håper dere slipper IVF :)

IKM uke 26 is nowhere to be found :pompus:

Veldig vanlig med varierende syklus etter sa/ma. Jeg selv har normal syklus på 32 dager jevnt over. Tror dette varierer mye.

I dag er jeg kvalm og uggen. Var periodevis litt småkvalm i går og. Men tror jeg hadde eggløsning i går pga press og verking der nede. Prøver og fortelle meg selv at kvalmen ikke er ett symptom hehe.. selv om flo mener jeg hadde el for en uke siden [emoji23]. Vi er ikke enige!

Vi har vært til samtale, men siden jeg ble gravid (og mistet) har vi valgt å utsette til september, om det ikke skjer noe innen den tid:)

Aha, skjønner Hvilket sykehus bruker dere?

Denne tiden man har mensen er grusom altså, spesielt i begynnelsen :rolleyes: Og i hvertfall når den ikke er kommet skikkelig i gang.
Er i skikkelig blærk humør i dag :wtf:

Ååå dette er sååå frustrerende! Tok en RFSU strimmel tidligere i dag som viste svaaakt positivt, så en cb early som også ser positiv ut, men A1 og cb plus er negative... Har fått så mye skygger i det siste at jeg vet ikke hva jeg skal tro, og det er så fryktelig vanskelig å vente.

Det er tre timer siden nå, og da skal man jo ikke se på dem, men synes også det er rart at streken på RFSU har forsvunnet igjen. Prøver å holde meg en time til før jeg prøver en ny... :banghead::(:wtf:

Ååå dette er sååå frustrerende! Tok en RFSU strimmel tidligere i dag som viste svaaakt positivt, så en cb early som også ser positiv ut, men A1 og cb plus er negative... Har fått så mye skygger i det siste at jeg vet ikke hva jeg skal tro, og det er så fryktelig vanskelig å vente.

Det er tre timer siden nå, og da skal man jo ikke se på dem, men synes også det er rart at streken på RFSU har forsvunnet igjen. Prøver å holde meg en time til før jeg prøver en ny... :banghead::(:wtf:

Hvor mange dpo er du?

Back
Topp