Skravletråd?

Jeg vet dette er blitt spurt om mange ganger, i flere forskjellige tråder, men jeg husker ikke så godt hva som har blitt sagt. Hvilke g-tester er du fornøyd med (strimmel fra nett)? Vil bestille litt fler om gangen enn de 8 jeg får kjøpt i pakka på apoteket, og gjerne billige. Har på følelsen at jeg får bruk for en god del fremover

Er fortvilt på syklusen om den er forlenget etter MA... CD 37, masse mensmurringer, men ingen TR... og negative graviditetstester :/ hadde lange sykluser etter forrige fødsel, og om det blir slik igjen, blir jeg veldig frustrert da EL blir så sjelden og vanskelig å treffe :/
Håper det skjer noe snart! Vet hvor kjedelig det er å gå slik...
Har du det noen gang sånn at du er så forelsket i mannen din, at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg?
At du bare har lyst å gripe tak i kinnene hans og riste de mens du prøver å ikke gripe for hardt så han får vondt?
:hilarious::love7
Hver dag [emoji16][emoji813]️

Jeg vet dette er blitt spurt om mange ganger, i flere forskjellige tråder, men jeg husker ikke så godt hva som har blitt sagt. Hvilke g-tester er du fornøyd med (strimmel fra nett)? Vil bestille litt fler om gangen enn de 8 jeg får kjøpt i pakka på apoteket, og gjerne billige. Har på følelsen at jeg får bruk for en god del fremover
Alltid vært fornøyd med babyplans sine vanlige. Ikke de mest sensitive. De gir meg skygger

Bestiller stav tester fra eBay. Onestep.

Nesten fælt å si det. Men jeg er litt glad for at testen er negativ..
tror ikke jeg hadde klart å nytt det,eller la være å bli et vrak mtp abort eller tom fostersekk..
Huffa meg. Å gå gjennom den abort prosessen en gang til...tanken på det gjør at tanta faktisk er velkommen....

CD 46 her (+/- noen dager). Litt usikker pga MA. Hadde håpet på en graviditet før mensen, men jeg er nok ikke så heldig. Håper tr kommer innen mandag, ellers må jeg ringe gyn, og da skal jeg få piller for å sette igang mensen igjen. Håper det sitter en spire hos deg snart!

Vanskelig når syklusene tuller sånn, spesielt når man ønsker en ny graviditet raskt, jeg kjenner det på samme måte. Da får vi krysse fingre mest for en spire, og i det minste at TR dukker opp slik at man kan prøve aktivt på et nytt svangerskap :) jeg liker ikke uforutsigbarhet, så skulle gjerne ha visst hva det er kroppen min styrer med :)

Vanskelig når syklusene tuller sånn, spesielt når man ønsker en ny graviditet raskt, jeg kjenner det på samme måte. Da får vi krysse fingre mest for en spire, og i det minste at TR dukker opp slik at man kan prøve aktivt på et nytt svangerskap :) jeg liker ikke uforutsigbarhet, så skulle gjerne ha visst hva det er kroppen min styrer med :)
Ja, det dår vi håpe! Jeg liker heller ikke uforutsigbarhet. Jeg trodde tr skulle komme 17. mai (pga spotting 16.), men det ble med spotting i tre dager. I går fikk jeg igjen en liten dråpe blod, men ingen flere tegn etter dette. Har tatt 3 tester siden 18. mai, og alle er negative (senest for 2 dager siden). Regner med det blir tr, enten naturlig eller fremprovosert. Skulle gjerne visst når jeg blir gravid neste gang og at det får bra da!

Nesten fælt å si det. Men jeg er litt glad for at testen er negativ..
tror ikke jeg hadde klart å nytt det,eller la være å bli et vrak mtp abort eller tom fostersekk..
Huffa meg. Å gå gjennom den abort prosessen en gang til...tanken på det gjør at tanta faktisk er velkommen....
Det går nok bra skal du se. :)

Er det vanlig å få lengre syklus etter abort?
Mente jeg hadde syklus på 28 dager før abort men nå er jeg usikker... mensen kom på CD31 denne gangen..

Er det vanlig å få lengre syklus etter abort?
Mente jeg hadde syklus på 28 dager før abort men nå er jeg usikker... mensen kom på CD31 denne gangen..
Før jeg ble gravid i fjor (mai) så hadde jeg veldig stabil syklus på 27 dager. Jeg var ikke lenge gravid (4+5) men etter det så varierer syklusen en del. Har vært så kort som 25 dager til 30 dager, avhengig om når EL er.

Hm.. okei... men ikke sånn veldig vel..?
Av det jeg kan lese på internett så kan det variere med ca en uke, men sier ikke at det er en fasit altså :) leste at ei som hadde syklus på 29 dager hadde nå syklus på 33 dager og slik fortsatte det. Leste også at det var vanlig med ganske ustabil syklus de tre første månedene etter man har mistet.

Av det jeg kan lese på internett så kan det variere med ca en uke, men sier ikke at det er en fasit altså :) leste at ei som hadde syklus på 29 dager hadde nå syklus på 33 dager og slik fortsatte det. Leste også at det var vanlig med ganske ustabil syklus de tre første månedene etter man har mistet.
Okei :) takk for svar :D

Back
Topp