Skravletråd?

Jeg er så utålmodig... det gjør VONDT å få negative tester når kroppen murrer og gir signal om at noe er på gang..

I morgen tidlig skal mannen sjekkes.. har skikkelig sommerfugler i magen! Heldigvis får vi resultatet på mail innen 24 timer.

Håper på mange positive tester fra dere de neste dagene her, jenter :gen014

Jeg er så utålmodig... det gjør VONDT å få negative tester når kroppen murrer og gir signal om at noe er på gang..
Kjenner følelsen! Skulle helst hatt svar med en gang. To ukers ventetid er noe skikkelig tull fra kroppens side. Heldigvis er det sol og sommer og nok av anledninger til å nyte en kald øl i solveggen om nå TR kommer.

Herlighet.. har kommet borti å ratet innlegget med morsom smiley :bag: må ha skjedd da jeg sovnet med telefonen i hånda.

Skjønner at du er utålmodig.. du har jo rykket tilbake til start:sorry: krysser fingra for deg..!

Synes prøving og graviditet får meg til å føle meg så liten og maktesløs på en måte. Jeg er veldig impulsiv og hvis jeg vil noe så får jeg det til å skje, på en måte. Når det kommer til dette så har jeg bare INGEN innvirkning. Nå var jeg kjempeheldig som fikk spire på pp1, men samtidig så må jeg bare gå rundt i frykten for SA og i værste fall MA, og jeg må faktisk bare VENTE OG SE. Utrolig frustrerende. Føler meg som en drittunge som ikke får viljen sin [emoji12]

Kjenner følelsen! Skulle helst hatt svar med en gang. To ukers ventetid er noe skikkelig tull fra kroppens side. Heldigvis er det sol og sommer og nok av anledninger til å nyte en kald øl i solveggen om nå TR kommer.
Faktisk det jeg trøster meg med nå, når jeg ikke får positive tester. Er øl i sola. Og det hjelper faktisk litt...

Herlighet.. har kommet borti å ratet innlegget med morsom smiley :bag: må ha skjedd da jeg sovnet med telefonen i hånda.

Skjønner at du er utålmodig.. du har jo rykket tilbake til start:sorry: krysser fingra for deg..!
Hehehe det går fint :)

Her er det blenda idag også. Det er nok ikke noe på gang hos meg... men men....

Fytti h altså - har sikkert gått opp 10 kg etter snus slutt for ei uke siden!! Gomle og spise på nå fader mæ hele tia!![emoji47]

Vaaaaarmt! Fytti så deilig det er med slikt vær, men kroppen blir jo helt pudding av det... gått ned fem kilo nesten på tre uker. Orker jo ikke spise. Er bare en fordel det for pcos- kroppen min heldigvis. Gubben er så vår/sommeryr at han klår hele tiden [emoji23] deilig med sommer! [emoji295]️

Valgte visst feil tidspunkt å slutte å snuse på jeg![emoji23]
Vaaaaarmt! Fytti så deilig det er med slikt vær, men kroppen blir jo helt pudding av det... gått ned fem kilo nesten på tre uker. Orker jo ikke spise. Er bare en fordel det for pcos- kroppen min heldigvis. Gubben er så vår/sommeryr at han klår hele tiden [emoji23] deilig med sommer! [emoji295]️

Back
Topp