Var en her inne som fikk masse skygger på de, før de plutselig skygge streken plutselig ble rosaOkei, får prøve meg litt frem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var en her inne som fikk masse skygger på de, før de plutselig skygge streken plutselig ble rosaOkei, får prøve meg litt frem
Var en her inne som fikk masse skygger på de, før de plutselig skygge streken plutselig ble rosa
Kjenner følelsen! Skulle helst hatt svar med en gang. To ukers ventetid er noe skikkelig tull fra kroppens side. Heldigvis er det sol og sommer og nok av anledninger til å nyte en kald øl i solveggen om nå TR kommer.Jeg er så utålmodig... det gjør VONDT å få negative tester når kroppen murrer og gir signal om at noe er på gang..
Jeg er så utålmodig... det gjør VONDT å få negative tester når kroppen murrer og gir signal om at noe er på gang..
Har en stk gubbe te salgs - 50% avslag til og med!!
Ingenting egentlig, bare æ som har "mild" pms[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Dæven! Hva har han gjort?
Faktisk det jeg trøster meg med nå, når jeg ikke får positive tester. Er øl i sola. Og det hjelper faktisk litt...Kjenner følelsen! Skulle helst hatt svar med en gang. To ukers ventetid er noe skikkelig tull fra kroppens side. Heldigvis er det sol og sommer og nok av anledninger til å nyte en kald øl i solveggen om nå TR kommer.
Hehehe det går fintHerlighet.. har kommet borti å ratet innlegget med morsom smiley må ha skjedd da jeg sovnet med telefonen i hånda.
Skjønner at du er utålmodig.. du har jo rykket tilbake til start krysser fingra for deg..!
Samme her! Det blir øl eller vin i kveld.Hehehe det går fint
Her er det blenda idag også. Det er nok ikke noe på gang hos meg... men men....
Samme her bare imorgen!! Gleder meg!Samme her! Det blir øl eller vin i kveld.
Vaaaaarmt! Fytti så deilig det er med slikt vær, men kroppen blir jo helt pudding av det... gått ned fem kilo nesten på tre uker. Orker jo ikke spise. Er bare en fordel det for pcos- kroppen min heldigvis. Gubben er så vår/sommeryr at han klår hele tiden [emoji23] deilig med sommer! [emoji295]️
[emoji23] [emoji23] [emoji23]Har en stk gubbe te salgs - 50% avslag til og med!!
Ingenting egentlig, bare æ som har "mild" pms[emoji23][emoji23]