Ååååå NAM!!!!Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå NAM!!!!Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]
Ååh! Nå fikk jeg lyst på boller. Nesten to uker siden sist jeg bakte. Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen i morgen. Hva slags boller hadde dere?Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]
Kjøpte bare slik ferdig bakepose fra rema 1000, med rosiner i [emoji14]Ååh! Nå fikk jeg lyst på boller. Nesten to uker siden sist jeg bakte. Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen i morgen. Hva slags boller hadde dere?
Rosinboller er godt!Kjøpte bare slik ferdig bakepose fra rema 1000, med rosiner i [emoji14]
Åfyrakkern, nå har jeg så murringer i magen at jeg nesten håper tr kommer så jeg kan bli ferdig med shiten! Kjennes jo ut som det er strutseegg som skal ut her!
Kan vel heller håpe det er et gullegg som graver seg skikkelig godt ned!
Definitivt! Jeg et bare litt pessimistisk av natur
Hehe, jeg er evig optimist, så skal ha troen for deg [emoji16]
Ja, fikk ingen skygger på de, heller ikke 2 strekerNoen som har brukt tidlig tester fra make sure?
Så deilig med jordbæråker! Det skulle jeg gjerne hatt.Vært ute å jobbet idag. Er sååå sykt sliten! Ryddet i jordbær åkeren, og fant ikke mindre enn 70 jordbær stiklinger. Skal blir flinkere til og renske opp vært år.
Ja, fikk ingen skygger på de, heller ikke 2 streker
Har kun testet de 1 pp, så vet ikke noe mer om de, men var ikke gravid den pp da.Ikke hvis du var gravid heller? :/
Har 3 store, og 2 litt mindre.. blir i overkant mye jordbær [emoji23] plukket rundt 2-3 kg daglig når de startet og modne [emoji14]Så deilig med jordbæråker! Det skulle jeg gjerne hatt.
Nom, nom, nom!Har 3 store, og 2 litt mindre.. blir i overkant mye jordbær [emoji23] plukket rundt 2-3 kg daglig når de startet og modne [emoji14]
Har kun testet de 1 pp, så vet ikke noe mer om de, men var ikke gravid den pp da.