Skravletråd?

Takk til dere som lurte på om det gikk bra. Nyresteinen har passert og har ikke hatt vondt igjen. Heldigvis. Nå som det er så fint vær så har jeg hverken ork eller lyst til å være her inne daglig. Koser oss maks ute i det fine været.
Tante rød har reist sin vei igjen men i går spottet jeg litt. Lurer på hvorfor men sikkert noen småting kroppen må fikse etter sa fremdeles. Litt for tidlig for el-blødning ennå mener jeg. Men aksjer blir lagt inn stadig vekke Hehe, så det er iallefall ikke noe problem [emoji23]
Nyt flotte sommerdager alle sammen!

Det eneste som virkelig suger med å jobbe på senter om sommeren, er at man virkelig kjenner hvor utrolig vondt noen mennesker lukter :laughing002:confused005:confused:

Ååh! Nå fikk jeg lyst på boller. Nesten to uker siden sist jeg bakte. Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen i morgen. Hva slags boller hadde dere?
Kjøpte bare slik ferdig bakepose fra rema 1000, med rosiner i [emoji14]

Åfyrakkern, nå har jeg så murringer i magen at jeg nesten håper tr kommer så jeg kan bli ferdig med shiten!:wtf: Kjennes jo ut som det er strutseegg som skal ut her!:dead:

Vært ute å jobbet idag. Er sååå sykt sliten! Ryddet i jordbær åkeren, og fant ikke mindre enn 70 jordbær stiklinger. Skal blir flinkere til og renske opp vært år.

Back
Topp