Ååååå NAM!!!!Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååå NAM!!!!Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]

Ååh! Nå fikk jeg lyst på boller. Nesten to uker siden sist jeg bakte. Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen i morgen. Hva slags boller hadde dere?Nystekte boller til lunsj før vi skal ut å jobbe litt [emoji4]
Kjøpte bare slik ferdig bakepose fra rema 1000, med rosiner i [emoji14]Ååh! Nå fikk jeg lyst på boller. Nesten to uker siden sist jeg bakte. Hm... Lurer på om jeg skal prøve meg på noen i morgen. Hva slags boller hadde dere?
Rosinboller er godt!Kjøpte bare slik ferdig bakepose fra rema 1000, med rosiner i [emoji14]
Åfyrakkern, nå har jeg så murringer i magen at jeg nesten håper tr kommer så jeg kan bli ferdig med shiten!Kjennes jo ut som det er strutseegg som skal ut her!
![]()
Kan vel heller håpe det er et gullegg som graver seg skikkelig godt ned!

Definitivt! Jeg et bare litt pessimistisk av natur![]()
Hehe, jeg er evig optimist, så skal ha troen for deg [emoji16]
Ja, fikk ingen skygger på de, heller ikke 2 strekerNoen som har brukt tidlig tester fra make sure?![]()
Så deilig med jordbæråker! Det skulle jeg gjerne hatt.Vært ute å jobbet idag. Er sååå sykt sliten! Ryddet i jordbær åkeren, og fant ikke mindre enn 70 jordbær stiklinger. Skal blir flinkere til og renske opp vært år.
Ja, fikk ingen skygger på de, heller ikke 2 streker
Har kun testet de 1 pp, så vet ikke noe mer om de, men var ikke gravid den pp da.Ikke hvis du var gravid heller? :/
Har 3 store, og 2 litt mindre.. blir i overkant mye jordbær [emoji23] plukket rundt 2-3 kg daglig når de startet og modne [emoji14]Så deilig med jordbæråker! Det skulle jeg gjerne hatt.
Nom, nom, nom!Har 3 store, og 2 litt mindre.. blir i overkant mye jordbær [emoji23] plukket rundt 2-3 kg daglig når de startet og modne [emoji14]
Har kun testet de 1 pp, så vet ikke noe mer om de, men var ikke gravid den pp da.