Skravletråd?

Jeg er så øm i magen i dag, strekker på begge sider. Vet ikke om det kommer fra eggstokkene eller hva. Hadde det ikke vært for negative EL tester og ikke så mye utflod så hadde jeg trodd det var EL.
Blir litt bekymret, er så redd det er noe gale der siden jeg har hatt SA for 3 uker siden og vi har hatt ubeskyttet sex. Kan det være infeksjon?
Jeg vil tro at om det er infeksjon ville du blitt syk i tillegg...
Høres mer ut som EL... Har det sånn lenge før positive tester :)

Endelig!!! Ble oppriktig glad på dine vegne. Hvor lang tid tok det? Krysser fingrene for at min er negativ snart og xx

❤ Nøyaktig 24 dager etter medisinsk abort. Den var fremdeles positiv tidligere i uken, fikk negativ etter jobb idag. Krysser alt jeg kan krysse for at din også er negativ snart! :)

Jeg vil tro at om det er infeksjon ville du blitt syk i tillegg...
Høres mer ut som EL... Har det sånn lenge før positive tester :)

Ja kanskje det, har aldri hatt det så vet ikke :) Man blir jo bekymret for alt :p

Kan ikke huske at jeg har hatt det sånn før EL men kan jo være. Pleier å merke når EL er i nærheten men det er mer pga utfloden. Blir spennende å se når jeg får positiv EL test:)

2-4 spiseskjeer??? Jeg blør mye de 2 første dagene, virker mer som 2-4 dl..
Ja.. syntes det var fryktelig lite. Og ser nå at jeg iallefall blør mye mer enn det!
Hurraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Endelig negativ test etter MA! Åh, jeg skulle holde meg unna her egentlig, men denne glad nyhetene måtte jeg bare meddele. Ønsker dere alle en fin helg!:dance011
Så flott! Deilig når en kan begynne på skratch igjen. [emoji2]

Aaarrrrggghhhh!!!! 24 dager etter medisinsk abort (etter MA), første blødningsfrie dag, og plutselig masse eggehvite- slim, whaaaat? Kan det være EL??? Også er vi på besøk hos svigermor, og deler rom med kidsa... blir fortvilt om vi ikke greier å lure oss til en runde ikveld altså

CD50, ikke noe tegn til tr eller noen ting... Hadde endelig stabil syklus før jeg begynte på minipiller, og nå er den rotete igjen :( Ønsker meg nesten mensen så jeg vet at jeg får til el. Har hatt el slim iallfall tre-fire ganget siden sist mens, men har visst ikke blitt noe av selve el.

Jaja. Skal feire bursdag i kveld så prøver å ikke tenke så mye på det. Har jo fått det til før :)

Så bra at det ikke var infeksjon. Sa gynekologen noe om hva det kunne være?
Mistanke om urinveisinfeksjon, og hun sa også at det har jo skjedd en del i underlivet når man går gjennom abort, så man kan føle seg ganske mørbanket etterpå. Hun sa det viktigste er å følge med på feber, illeluktende utflod og evt blod.

Ja.. syntes det var fryktelig lite. Og ser nå at jeg iallefall blør mye mer enn det!

Så flott! Deilig når en kan begynne på skratch igjen. [emoji2]

Ja, var helt supert å endelig få negativ! Håper neste test jeg tar er positiv!:D

Last edited:
Flere enn meg som synes det er litt vemodig å få nr 2? Jeg har en datter på 2 fra før, og vi prøver på nr 2 nå.
Det er mange følelser rundt det synes jeg, og det er rart å skulle eventuelt fått en til. Vi har d liksom så fint nå (bortsett fra soving på kvelden), rutiner og hverdagen fungerer så bra!

Flere enn meg som synes det er litt vemodig å få nr 2? Jeg har en datter på 2 fra før, og vi prøver på nr 2 nå.
Det er mange følelser rundt det synes jeg, og det er rart å skulle eventuelt fått en til. Vi har d liksom så fint nå (bortsett fra soving på kvelden), rutiner og hverdagen fungerer så bra!

Du kommer til å synes det er helt fantstisk! :Heartpink

Jeg gleder meg mest. Savner babytiden og tror lille kommer til å trives godt som storebror.

Jeg har et symptomspørsmål. Har ofte ømme pupper med stikkinger, og har det nå, men i dag har jeg også hatt konstant stive nipler, noe de nesten aldri er med mindre jeg tar på dem eller lignende. Noen som har opplevd det? Enten i forbindelse med el, mens, eller graviditet?

Jeg har et symptomspørsmål. Har ofte ømme pupper med stikkinger, og har det nå, men i dag har jeg også hatt konstant stive nipler, noe de nesten aldri er med mindre jeg tar på dem eller lignende. Noen som har opplevd det? Enten i forbindelse med el, mens, eller graviditet?
Aldri opplevd det :wideyed:

Lurer på hvordan jeg skal klare å fordrive de neste to ukene... Tenker kjøpe nye strikkepinner, men butikkene er stengt både i dag og i morgen.

Lurer på hvordan jeg skal klare å fordrive de neste to ukene... Tenker kjøpe nye strikkepinner, men butikkene er stengt både i dag og i morgen.
Ja du er ikke alene om det...
Vi får prøve å ikke tenke på det,og holde oss opptatt med det vi har ! Jeg kjnner jeg blir gal av å tenke på at det 14 dager til IKM..

Back
Topp