Skravletråd?

Jeg skal ha såååå uflaks om det ikke går denne pp.
Slimhinna mi er perfekt, svømmerne til sambo er på topp og jeg har 1 egg på hver side som kan slippes. Ene vil mest sannsynligvis slippe, men er også veldig veldig mulig med 2 slipp..
Da har vi i teorien 2 (!) forsøk på å klare det!
Det var oppløftende nyheter, håper alt jeg kan[emoji173] [emoji256]

Jeg skal ha såååå uflaks om det ikke går denne pp.
Slimhinna mi er perfekt, svømmerne til sambo er på topp og jeg har 1 egg på hver side som kan slippes. Ene vil mest sannsynligvis slippe, men er også veldig veldig mulig med 2 slipp..
Da har vi i teorien 2 (!) forsøk på å klare det!
Da må det bli noe av det. Håper på tvillinger no.

Er det sånn at egget slipper etter siste positiv test før negativ test? eller er det ved første positive test?

Er det sånn at egget slipper etter siste positiv test før negativ test? eller er det ved første positive test?
Ca 48 timer fra du får positiv test. Slik jeg har forstått det, slipper egget når testen er negativ..

Ca 48 timer fra du får positiv test. Slik jeg har forstått det, slipper egget når testen er negativ..
Ja det er det jeg tenkte også... men har fortsatt positive tester så jeg blir litt forvirret.. fikk første positive test igår tidlig,og fortsatt positive

Ja det er det jeg tenkte også... men har fortsatt positive tester så jeg blir litt forvirret.. fikk første positive test igår tidlig,og fortsatt positive
De er ofte positive et par dager :)

Japp ;) når ellers har dere hatt sex denne gangen?
3 dager siden :(
Skulle igår men ting endret seg,så det ble ikke noe av.. og vi vår ikke til noe ikveld heller :( så jeg hååååper testene holder seg positive til imorgen tidlig vertfall,slik at vi får en sjangs !

Egget bruker jo litt tid på sin vandring ;) Ikke dumt om dere får gjort det på morningen, hvis det er muligheter for det ;)

Jeg er så øm i magen i dag, strekker på begge sider. Vet ikke om det kommer fra eggstokkene eller hva. Hadde det ikke vært for negative EL tester og ikke så mye utflod så hadde jeg trodd det var EL.
Blir litt bekymret, er så redd det er noe gale der siden jeg har hatt SA for 3 uker siden og vi har hatt ubeskyttet sex. Kan det være infeksjon?

Hurraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Endelig negativ test etter MA! Åh, jeg skulle holde meg unna her egentlig, men denne glad nyhetene måtte jeg bare meddele. Ønsker dere alle en fin helg!:dance011
Endelig!!! Ble oppriktig glad på dine vegne. Hvor lang tid tok det? Krysser fingrene for at min er negativ snart og xx

Jeg er så øm i magen i dag, strekker på begge sider. Vet ikke om det kommer fra eggstokkene eller hva. Hadde det ikke vært for negative EL tester og ikke så mye utflod så hadde jeg trodd det var EL.
Blir litt bekymret, er så redd det er noe gale der siden jeg har hatt SA for 3 uker siden og vi har hatt ubeskyttet sex. Kan det være infeksjon?
Jeg har det likt og har vært hos gynekolog pga det. Var ikke infeksjon hos meg hvert fall.

Back
Topp