Spørs om jeg ikke spiste nok i dag altså[emoji23] fikk litt akutt lyst på taco[emoji39]Jeg orker ikke tenke på mat[emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs om jeg ikke spiste nok i dag altså[emoji23] fikk litt akutt lyst på taco[emoji39]Jeg orker ikke tenke på mat[emoji23][emoji23]
Våknet kl 7 idag, lenge før ungene.Får ikke sove så browser bv på mobilen.
Ååååå StakarMåtte ta liv av ene kyllingen vår idag, den klarte plutselig ikke å gå mer, så sikkert noe sykdom den har fått.
Første gangen jeg måtte gjøre det, håper det er den siste. Men første gangen er jo bestandig den vanskeligste.Ååååå Stakar
uff ja...Første gangen jeg måtte gjøre det, håper det er den siste. Men første gangen er jo bestandig den vanskeligste.
Sur som f idag... ble ingen kos i
Nei blir nok ikke idag heller.. hadde EL igår ja...Huff, så dumt. Men dagen er fremdeles ung og det kan vel fremdeles klaffe fikk du positiv EL test i dag å?
Sur som f idag... ble ingen kos i
Håper du har aksjer liggende inne fra før. Egget har nok sikker sluppet no. Så det er jo håp dersom aksjer i dag.
Der er vel gode svømmere fra par dager siden.Nei blir ikke noe idag.. men men. det er greit.. får bare være..
Ja jeg får satse på det...,Der er vel gode svømmere fra par dager siden.
Har for tiden ingen unger, så jeg slipper å stå opp tidlig.. Vel, skulle ønske jeg hadde noe å stå opp til da...Våknet kl 7 idag, lenge før ungene.
Bilde?Blæææh, negativ test i dag. 9DPO
Så gode nyheter! Høres lovende ut. Jeg krysser fingre og tær for at det klaffer!Jeg skal ha såååå uflaks om det ikke går denne pp.
Slimhinna mi er perfekt, svømmerne til sambo er på topp og jeg har 1 egg på hver side som kan slippes. Ene vil mest sannsynligvis slippe, men er også veldig veldig mulig med 2 slipp..
Da har vi i teorien 2 (!) forsøk på å klare det!
Så gode nyheter! Høres lovende ut. Jeg krysser fingre og tær for at det klaffer!
Bilde?