Skravletråd?

Vet ikke om jeg klarer det men tror det er best for meg å ta en pause herifra..
Blir så skuffet av dette... og gråter litt når andre får positiv test...
kanskje best å bare fokusere på andre ting..
Klarer det sikkert ikke men...
 
Vet ikke om jeg klarer det men tror det er best for meg å ta en pause herifra..
Blir så skuffet av dette... og gråter litt når andre får positiv test...
kanskje best å bare fokusere på andre ting..
Klarer det sikkert ikke men...
Jeg tror du har godt av det Arielle:Heartpink
Det kan rett og slett bli for mye når man er prøver, og når man møter motstand, så føles alt veldig tungt. Jeg tror også du har godt av å få babyverden litt på avstand. Jeg VEIT at prøving og baby er altoppslukende når man står i det, men jeg tror faktisk at å bruke mye tid på slike forum kan gjøre en mer stresset enn hva som er nødvendig. Jeg veit du liker å teste å ha kontroll på syklusen din, men jeg er helt sikker på at du ville ha hatt godt av å la el-tester og slimsjekking ligge for en liten periode også. Du mister jo ikke sjansen til å bli gravid av den grunn ;)

Jeg forbød meg selv å el-teste, sjekke slim og tapp eller Google meg ihjel. Jeg kjente på hele kroppen at den roet seg ned og slappet mer av, akkurat som om jeg hadde gått rundt og vært superanspent i månedene før.. men jeg merket det jo ikke mens det stod på.

Prøving skal jo ikke være en så trist tid, det skal være gøy også! :Heartpink
 
Føler litt det samme som Arielle, derfor jeg har trekt meg litt ukas den siste uken. Jeg merker at jeg begynner å bli avhengig av å gå inn på bv, jeg har nettopp fått meg en haug av tester (jeg som ikke skulle begynne å teste før til høsten) og alt jeg går å tenker på er å bli gravid. Jeg klarer heller ikke å holde meg unna terminforumet jeg var en del av. Vi er i årets beste årstid, og den ønsker jeg å nyte med de jeg er glad i :)
 
Føler litt det samme som Arielle, derfor jeg har trekt meg litt ukas den siste uken. Jeg merker at jeg begynner å bli avhengig av å gå inn på bv, jeg har nettopp fått meg en haug av tester (jeg som ikke skulle begynne å teste før til høsten) og alt jeg går å tenker på er å bli gravid. Jeg klarer heller ikke å holde meg unna terminforumet jeg var en del av. Vi er i årets beste årstid, og den ønsker jeg å nyte med de jeg er glad i :)
Fornuftig! Nyt den deilige våren og sommeren, ha sex, masse, fordi dere vil -ikke må, ha det gøy! Så dukker du plutselig opp igjen når du er klar, og kanskje med en spire :)
 
Jeg tror du har godt av det Arielle:Heartpink
Det kan rett og slett bli for mye når man er prøver, og når man møter motstand, så føles alt veldig tungt. Jeg tror også du har godt av å få babyverden litt på avstand. Jeg VEIT at prøving og baby er altoppslukende når man står i det, men jeg tror faktisk at å bruke mye tid på slike forum kan gjøre en mer stresset enn hva som er nødvendig. Jeg veit du liker å teste å ha kontroll på syklusen din, men jeg er helt sikker på at du ville ha hatt godt av å la el-tester og slimsjekking ligge for en liten periode også. Du mister jo ikke sjansen til å bli gravid av den grunn ;)

Jeg forbød meg selv å el-teste, sjekke slim og tapp eller Google meg ihjel. Jeg kjente på hele kroppen at den roet seg ned og slappet mer av, akkurat som om jeg hadde gått rundt og vært superanspent i månedene før.. men jeg merket det jo ikke mens det stod på.

Prøving skal jo ikke være en så trist tid, det skal være gøy også! :Heartpink
Takk for ordene dine... det gjør litt godt å få en sånn "oppmuntring" og det å bli"sett".. noe som egentlig er hovedårsaken til at jeg er her,for å bli forstått og sett av andre som skjønner hva det er man går gjennom.. menføler det har tatt litt overhånd...
Jeg kan heller komme tilbake om en liten stund når jeg har fått litt roen.. :)
Tusen takk igjen.. du er god !
 
Fornuftig! Nyt den deilige våren og sommeren, ha sex, masse, fordi dere vil -ikke må, ha det gøy! Så dukker du plutselig opp igjen når du er klar, og kanskje med en spire :)
Er nok akkurat det jeg er litt bekymret for nå..at det blir "må" sex.. mest for mannen sin del... vil ikke gjøre dette til noe negativt...
 
Jeg skjønner også hva dere tenker, jeg har tatt flere små pauser herfra. Nå er jeg mindre innom enn før, leser ikke "alt". Jeg kjenner at å ta et lite steg til siden har fått meg til å finne en mere god balanse, med mindre stress. Jeg elsker forumet med alle kloke hodene, derfor klarer jeg ikke å kutte.
Men det er lov å ta seg pauser, og besøke forumet når en er klar.
 
Jeg skjønner også hva dere tenker, jeg har tatt flere små pauser herfra. Nå er jeg mindre innom enn før, leser ikke "alt". Jeg kjenner at å ta et lite steg til siden har fått meg til å finne en mere god balanse, med mindre stress. Jeg elsker forumet med alle kloke hodene, derfor klarer jeg ikke å kutte.
Men det er lov å ta seg pauser, og besøke forumet når en er klar.
Har nettopp sagt jeg skal ta pause men sitter fortsatt her.. hehe.. jeg tror nok ikke jeg klarer det.... jeg skulle ønske jeg klarte det :hilarious:
blir nok å prøve ivertfall....
 
Har nettopp sagt jeg skal ta pause men sitter fortsatt her.. hehe.. jeg tror nok ikke jeg klarer det.... jeg skulle ønske jeg klarte det :hilarious:
blir nok å prøve ivertfall....
Det er psykisk utfordrende å prøver over tid, for min del er det vondt å se at tiden går ut samtidig som en går på nederlag etter nederlag.
Jeg trodde max 6mnd->1år som prøver og at jeg skulle gi opp om en ikke lyktes før jeg ble 38.
Nå er jeg straks 38år og innser at jeg må kanskje flytte den grensen.
 
Det er psykisk utfordrende å prøver over tid, for min del er det vondt å se at tiden går ut samtidig som en går på nederlag etter nederlag.
Jeg trodde max 6mnd->1år som prøver og at jeg skulle gi opp om en ikke lyktes før jeg ble 38.
Nå er jeg straks 38år og innser at jeg må kanskje flytte den grensen.
Uff.. føler meg som en idiot når jeg sitter å klager over dette og dere som har prøvd lenge fortsatt holder på og prøver....jeg er en sytepave og en utålmodig sjel...
 
Har nettopp sagt jeg skal ta pause men sitter fortsatt her.. hehe.. jeg tror nok ikke jeg klarer det.... jeg skulle ønske jeg klarte det :hilarious:
blir nok å prøve ivertfall....
Jeg er her inne mye mindre enn før. Gjør vondt når andre får positive tester, og ikke jeg, selv om jeg er kjempe glad på deres vegne.
 
Forstår deg veldig godt Arielle ❤ Er tungt å se når andre får positive tester. Man blir glad på deres vegne men det stikker litt også. Spesielt når man også har mistet og skulle vært gravid selv.

Jeg går dessverre inn å sjekker termingruppen jeg var innom også og det er tungt å se hva de andre skriver. Men så klarer ikke jeg å la vær.

Alle har nok godt av en liten pause inni mellom og ikke stresse med prøvingen. Men er ikke lett.
Er jo godt å få "snakket" litt her inne også når man er litt deppa. Vi er flere som er i samme situasjon og da er det godt å kunne dele det med noen som forstår det ❤
 
Skjønner deg godt, og dere andre også. Jeg er her bare innimellom fordi det blir slitsomt å tenke på hver dag, har fortsatt "november 2018" som favoritt-fane på pc'en, får meg ikke til å fjerne det og er innimellom inne og titter. Får håpe at vi snart kan komme oss inn i en ny termingruppe, vi var i samme sist gang :Heartred
 
Noen flere her som har lang tr periode?
Har til vanlig blødd i 4-5 dager. Denne gang så har jeg nå blødd i 8!!!! Dager.... idag har det kun vært litt spotting, men har i tillegg mens smerter hele dagen.. er så drit lei av å blø nå!
 
Noen flere her som har lang tr periode?
Har til vanlig blødd i 4-5 dager. Denne gang så har jeg nå blødd i 8!!!! Dager.... idag har det kun vært litt spotting, men har i tillegg mens smerter hele dagen.. er så drit lei av å blø nå!

Har normalt også 4-5 dager, men har vært oppe i 6 en gang eller to. Kan du ha hatt en kjemisk? Blir vel litt kraftigere da?
 
Noen flere her som har lang tr periode?
Har til vanlig blødd i 4-5 dager. Denne gang så har jeg nå blødd i 8!!!! Dager.... idag har det kun vært litt spotting, men har i tillegg mens smerter hele dagen.. er så drit lei av å blø nå!
Jeg blør normalt 6-8 dager. Men mye de tre første dagene og så dabber det jevnt av. Har det litt Morro med menskoppeb jeg har kjøpt meg nå. Første gang jeg prøver den. Leste ett sted at man normalt blør 2-4 spiseskjeer i løpet av en mensperiode.. med koppen ser jeg at jeg iallefall har sprengt den grensen etter kun en og en halv dag med blødning [emoji23] man får ikke mer Morro enn en lager selv!
 
Jeg blør normalt 6-8 dager. Men mye de tre første dagene og så dabber det jevnt av. Har det litt Morro med menskoppeb jeg har kjøpt meg nå. Første gang jeg prøver den. Leste ett sted at man normalt blør 2-4 spiseskjeer i løpet av en mensperiode.. med koppen ser jeg at jeg iallefall har sprengt den grensen etter kun en og en halv dag med blødning [emoji23] man får ikke mer Morro enn en lager selv!
2-4 spiseskjeer??? Jeg blør mye de 2 første dagene, virker mer som 2-4 dl..
 
Back
Topp