Oi okei moro!
Masse lykke til [emoji5] Skulle ønske jeg også hadde en sånn liten blødning ved el [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi okei moro!
Det er ikke sikkert det var det da, for det var ikke blod sånn sett,så nesten bare ut som det var noen dråper bare som hadde blandet seg med utflod/spermen...Masse lykke til [emoji5] Skulle ønske jeg også hadde en sånn liten blødning ved el [emoji4]
Mhm.. orker ikke trykke liker engang.. sånn er jegFlere som noen ganger får et lite sammenbrudd når det blir for mange glade statuser om babyer, fødsler og svangerskap på fb?
Flere som noen ganger får et lite sammenbrudd når det blir for mange glade statuser om babyer, fødsler og svangerskap på fb?
Mhm.. orker ikke trykke liker engang.. sånn er jeg
Yepp [emoji137] Du er ikke alene [emoji173]️[emoji257]
Godt det ikke bare er meg som synes det er sårt
Absolutt ikke, og full forståelse herfra [emoji173]️ Er utrolig sårt!
På en side så er det utrolig hyggelig for de, men på den andre siden så synes jeg det er ubeskrivelig urettferdig.
Ja, helt enig! Er selvsagt glad på andres vegne, samtidig som det er en følelse av sjalusi, misunnelse og urettferdighet. Er ikke enkelt å ha det sånn, og jeg har også slike dager hvor jeg syns det er blodig urettferdig [emoji257] Håper veldig at alle som sliter blir gravid og får ønskedrømmen sin oppfylt [emoji173]️
Ja, det er vanskelig å forestille seg hvor tøft det faktisk er, før man står i det selv.
Kjenner meg igjen, men da prøver jeg å tenke på at det kan da hende de har strevd like mye som jeg gjør nå. Ikke lett det der, sjalusi blandet med glede for andre.Flere som noen ganger får et lite sammenbrudd når det blir for mange glade statuser om babyer, fødsler og svangerskap på fb?
Kjenner meg igjen, men da prøver jeg å tenke på at det kan da hende de har strevd like mye som jeg gjør nå. Ikke lett det der, sjalusi blandet med glede for andre.
Syklusen etter en MA kan være vanskelig å kartlegge. Jeg tok utgangspunkt i den dagen cytotec ble satt, men ble noen dager senere enn det.Spurte i en annen tråd uten svar, så jeg prøver her også. Dere som har hatt MA, når regner du at første syklusdag er? Fra da du satt cytotec? Fra utskrapningsdagen? Håper noen kan svare meg på dette
Skjønner deg godt! Jeg pleide å gå rett i kjelleren. Kunne gråte i timesvis etter å ha funnet ut at en fra barneskolen hadde fått barn. Da det var på det verste slettet jeg Facebook-kontoen min. Holdt meg unna i halvannet år slik at jeg slapp å se slike oppdateringer.Flere som noen ganger får et lite sammenbrudd når det blir for mange glade statuser om babyer, fødsler og svangerskap på fb?
Jeg regnet fra første blødningsdag dvs. den dagen Cytotec ble tatt/satt.Spurte i en annen tråd uten svar, så jeg prøver her også. Dere som har hatt MA, når regner du at første syklusdag er? Fra da du satt cytotec? Fra utskrapningsdagen? Håper noen kan svare meg på dette
Ja etter MAen ble det verre, alt jeg tenker det skulle vært meg. Egoistisk, men sant.Nei, det er ikke lett i det hele tatt.
Å se de voksende babymagene
Takk for svar! Jeg har uansett uregelmessige sykluser (alt fra 32 til 150 dager), så det er bare for å telle dager egentligSyklusen etter en MA kan være vanskelig å kartlegge. Jeg tok utgangspunkt i den dagen cytotec ble satt, men ble noen dager senere enn det.