Skravletråd?

Akkurat som oss :)
Vi har det ALDRI kjedelig sammen... han er virkelig den eneste ene for meg og det er så deilig å virkelig kjenne på at det er rett :)
Ikke sant [emoji4] slik er vi og. Tror det er første gang i ett forhold jeg virkelig kunne tenkt meg å gifte meg fordi jeg tror at denne gangen vil det holde [emoji4] blitt fridd til før og takket nei hehe... eksen det da. Ikke han her.
Flere som noen ganger får et lite sammenbrudd når det blir for mange glade statuser om babyer, fødsler og svangerskap på fb?
Hater Facebook på den måten.. liker sjelden slike statuser.
Spurte i en annen tråd uten svar, så jeg prøver her også. Dere som har hatt MA, når regner du at første syklusdag er? Fra da du satt cytotec? Fra utskrapningsdagen? Håper noen kan svare meg på dette :)
Jeg regnet fra første blødningsdag. Blødde litt før de fant dødt foster. Men kroppen greide ikke ordne opp selv så måtte ha cytotec. Men regnet fra ett par dager før da jeg begynte å spotte jeg.

Fytti grisen så deilig det er å ha sommervær! Håper det varer helt til jul igjen [emoji23] eneste er at det er så forbasket varmt å jobbe.. Er i venteland etter SA ennå... lite skjer. Syns jeg har el-slim i varierende grad fra dag til dag, ubestemmelige murringer og litt ryggvondt. Spennende å se om jeg får mensen den 20. slik som jeg pleide å få før sist sa. Testene jeg tar med jevne mellomrom er negative så regner med kroppen må ha en runde uten graviditet før det skjer noe mer. Men vi hopper i høyet og koser oss læll vi [emoji6]
 
Jeg regnet fra første blødningsdag. Blødde litt før de fant dødt foster. Men kroppen greide ikke ordne opp selv så måtte ha cytotec. Men regnet fra ett par dager før da jeg begynte å spotte jeg.

Takk for svar! Jeg begynte å blø litt 13. eller 14. april, men ikke nok til at det kom ut noe. Fsnt dødt foster den 16. (noe jeg allerede hadde skjønt). Satt cytotec 18. april og utskrapning dagen etter.
 
Kanskje litt random å spørre her, men er det noen som vet hvordan man kan redigere innlegg i appen nå? Før kunne jeg bare trykke litt lenge på innlegget så fikk jeg opp «edit» som en mulighet, men får ikke til dette nå.. [emoji849]
 
Kanskje litt random å spørre her, men er det noen som vet hvordan man kan redigere innlegg i appen nå? Før kunne jeg bare trykke litt lenge på innlegget så fikk jeg opp «edit» som en mulighet, men får ikke til dette nå.. [emoji849]
Android?
Når jeg trykker på mitt innlegg så får jeg opp en blyant oppe i høyre hjørnet. Men har vært noe tull med bv, så kan være du må kontakte en moderator.
 
Android?
Når jeg trykker på mitt innlegg så får jeg opp en blyant oppe i høyre hjørnet. Men har vært noe tull med bv, så kan være du må kontakte en moderator.

Hmm, nei iphone. Får ingen blyant her i alle fall [emoji53] Får se an noen dager om funksjonen plutselig kommer tilbake, hvis ikke får jeg høre med moderator. Takk uansett [emoji4]
 
Æsj, fortsatt positiv graviditetstest! Spent på blodprøven neste uke. Håper jeg snart kan bli ferdig med denne fordømte MA!
 
Bare 2 dager igjen på jobb nå folkens, så blir det 5 dager UTEN JOBB. Er så sykt lei jobb.. Er nok også en av grunnene til at vi tar babyvalget, det passer bra i livssituasjonen vår [emoji28]
 
Bare 2 dager igjen på jobb nå folkens, så blir det 5 dager UTEN JOBB. Er så sykt lei jobb.. Er nok også en av grunnene til at vi tar babyvalget, det passer bra i livssituasjonen vår [emoji28]
Hehe, noen som har det! Har arbeidshelg og jobber fra fredag til og med mandag i pinsen... [emoji58] ser ikke frem til det!
 
Bare 2 dager igjen på jobb nå folkens, så blir det 5 dager UTEN JOBB. Er så sykt lei jobb.. Er nok også en av grunnene til at vi tar babyvalget, det passer bra i livssituasjonen vår [emoji28]

Samme her. Sykt lei jobb og i sommerferiemodus! 5 dager fri nå passer meg perfekt! :)
 
Endelig kom mensen! Merkelig at man skal vente så fælt på en slik ting.. men da håper jeg systemet er på vei til å ordne seg etter sa'en [emoji16]
 
Fant et grått hår, så nå har jeg fått et håret, noe jeg ikke har gjort på nesten 1 år, om ikke over 1 år. Jaja, snart klippe det kortere å.
 
Fant et grått hår, så nå har jeg fått et håret, noe jeg ikke har gjort på nesten 1 år, om ikke over 1 år. Jaja, snart klippe det kortere å.
Grått hår i massevis her, farger hver mnd[emoji85] hilsen gamla
 
Føler det tar evigheter denne gang å få svar på celleprøven[emoji849] er så klar for å begynne på hormonhjelp hjelp nå, helst i går[emoji12]
 
Back
Topp