Skravletråd?

Har merket du har blitt borte ja !
Savner deg :)
Går det bra med deg ?

Ja er i venteland[emoji12] så da fyller jeg dagene med andre ting og aktiviteter [emoji4] kan liksom ikke gjøre noe annet[emoji12] på CD 89 nå og ganske lei [emoji85] men jeg regner med det skjer saker så fort jeg får noe hjelp[emoji4] hvordan går det med deg?
 
Ja er i venteland[emoji12] så da fyller jeg dagene med andre ting og aktiviteter [emoji4] kan liksom ikke gjøre noe annet[emoji12] på CD 89 nå og ganske lei [emoji85] men jeg regner med det skjer saker så fort jeg får noe hjelp[emoji4] hvordan går det med deg?
Å herregud!! 89 faktisk!! Hjelpe meg..! Satser på du får GOD hjelp snart :)

Joda, jeg er på CD11 nå.venter på EL... :) vente vente,er vel det som er felles for oss alle :)
 
Ja er i venteland[emoji12] så da fyller jeg dagene med andre ting og aktiviteter [emoji4] kan liksom ikke gjøre noe annet[emoji12] på CD 89 nå og ganske lei [emoji85] men jeg regner med det skjer saker så fort jeg får noe hjelp[emoji4] hvordan går det med deg?
Autsj. Kjenner følelsen! CD23 her, men 34 dager igjen til IKM hvis de to foregående syklene er noe å gå på.
 
Uff ja, jeg er på CD43 selv, og kjenner jeg begynner å bli litt stressa over at jeg ikke vet om ting fungerer der inne :(
 
Ja her er alt stoppet opp[emoji849] men har masse egg enda så[emoji1][emoji106] så må bare få igang Mensturasjon og eggløsningen så kan vi prøve [emoji4]
 
Jeg har så murringer i magen at jeg blir smågal! Kan det virkelig være eggløsning nå?! 3 uker siden blødningene begynte i dag og til tirsdag er det 3 uker siden cytotec. Lurer sånn på hva som skjer med kroppen! Men kan man ha eggløsning med hcg i kroppen da? Hadde jo positiv graviditetstest for noen dager siden.. Jeg er så forvirra! :hilarious:
 
Jeg har så murringer i magen at jeg blir smågal! Kan det virkelig være eggløsning nå?! 3 uker siden blødningene begynte i dag og til tirsdag er det 3 uker siden cytotec. Lurer sånn på hva som skjer med kroppen! Men kan man ha eggløsning med hcg i kroppen da? Hadde jo positiv graviditetstest for noen dager siden.. Jeg er så forvirra! :hilarious:
Jeg har tydeligvis hatt EL med hcg i kroppen så da går det sikkert an for andre også :)
 
Jeg har tydeligvis hatt EL med hcg i kroppen så da går det sikkert an for andre også :)

Kan bare ikke skjønne hva annet disse murringene skulle vært.. Skal ta ny test på mandag tenkte jeg, blir veldig spennende å se om den positiv eller negativ.
 
Kan bare ikke skjønne hva annet disse murringene skulle vært.. Skal ta ny test på mandag tenkte jeg, blir veldig spennende å se om den positiv eller negativ.
Du har sluttet å blø osv?
Jeg har ikke murringer utenom mens og EL så for meg betyr det enn av de to :)
Eller graviditet men det er jo ikke mulig akkurat nå :)
 
Du har sluttet å blø osv?
Jeg har ikke murringer utenom mens og EL så for meg betyr det enn av de to :)
Eller graviditet men det er jo ikke mulig akkurat nå :)

Samme her, mensen er jo for tidlig og gravid er utelukket så da gjenstår det bare en ting. Ja, sluttet å blø etter 9-10 dager tror jeg det var :)
 
Jeg er så øm og støl nederst i magen, akkurat lik følelse som jeg hadde begge tidligere graviditeter, så jeg går rundt og kjenner etter andre symptomer, men så vet jeg jo egentlig at det bare er fordi jeg trente ganske hardt på torsdag så er støl etter det :shy: Men prøver å lure meg selv allikevel, hehe.
 
Håper alle har en fin søndag! :happy:

Jeg har iallfall det. Typen og jeg er på et mye bedre sted så vi har hatt en fin helg sammen, jeg har lært meg en ny sang på piano, og får besøk av en venninne fra Frankrike senere i dag! Prøver også å samle motivasjon til å støvsuge, men det er jommen ikke lett :D
 
Var nettopp på do,og det var litt utvannet blod (veldig rosa) i toalettet og på papiret..
Er det normalt å ha det rundt EL?
Hadde sex inatt og idag tidlig...
 
Var nettopp på do,og det var litt utvannet blod (veldig rosa) i toalettet og på papiret..
Er det normalt å ha det rundt EL?
Hadde sex inatt og idag tidlig...
Da er du vel muligens ekstra fruktbar da? ;)
 
Back
Topp