Skravletråd?

Lunsjtid på jobb her.. noe seint. Her er det Texas i dag, med en stresset og grinete sjef blir jeg fort klam i ørene altså. :computer012

Mannen er hjemme med bonusbarna sine, og jeg teller timer til jeg kan dra.. må ha med meg noen EL tester hjem.. det er spennende å lete etter.

Håper det snart renner inn med positive graviditetstester på dere her :D
 
Lunsjtid på jobb her.. noe seint. Her er det Texas i dag, med en stresset og grinete sjef blir jeg fort klam i ørene altså. :computer012

Mannen er hjemme med bonusbarna sine, og jeg teller timer til jeg kan dra.. må ha med meg noen EL tester hjem.. det er spennende å lete etter.

Håper det snart renner inn med positive graviditetstester på dere her :D
Stressede og grinete folk,sjef eller ikke,er slitsomt.. blærh!!
venter du også på EL ?? :)
 
Stressede og grinete folk,sjef eller ikke,er slitsomt.. blærh!!
venter du også på EL ?? :)

Ja, er på CD 12 i dag.. EL kom CD 18/19 forrige gang.. (kanskje trygle mannen om å droppe de pausemånedene med prøving i sommer.. har alvorlige abstinenser)

Har du begynt å teste nå..? :)
 
Ja, er på CD 12 i dag.. EL kom CD 18/19 forrige gang.. (kanskje trygle mannen om å droppe de pausemånedene med prøving i sommer.. har alvorlige abstinenser)

Har du begynt å teste nå..? :)
Ja pausemnd er tull :confused::pMed mindre det er for en grunn da.. :rolleyes:

Ja jeg begynte å teste på CD 8:hilarious:
Helt unødvendig men jeg vil lære kroppen å kjenne,og følte da jeg ville ha noen tester der hvor man ser jeg tydelig IKKE har EL og når stigning begynner osv :)
Merker på kroppen nå at ting skjer, men ingenting på testene foreløpig :)
 
Jeg er så forelsket i mannen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....og jeg syns det er så fascierende for han er ikke min type overhodet..
Tidligere så har jeg falt for de typene som er "typisk vakre",modellpene, gjerne det man kan kalle for "fuckboys" også ...
Men så falt jeg for en med ølmage og nesten ingenting hår:hilarious:
Han er den fineste jeg vet om!
Måtte bare si det til noen....:love7:knegg:
 
Jeg er så forelsket i mannen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....og jeg syns det er så fascierende for han er ikke min type overhodet..
Tidligere så har jeg falt for de typene som er "typisk vakre",modellpene, gjerne det man kan kalle for "fuckboys" også ...
Men så falt jeg for en med ølmage og nesten ingenting hår:hilarious:
Han er den fineste jeg vet om!
Måtte bare si det til noen....:love7:knegg:

Håperikkemannensnikleser

Men OMG Arielle..! Jeg også! Min har masse hår på alle andre steder enn hodet:woot: Har til og med lært meg å elske rygghårene hans.. elsker jo hele mannen, hardt!

Det er dé typene som er de beste :dance011
 
Håperikkemannensnikleser

Men OMG Arielle..! Jeg også! Min har masse hår på alle andre steder enn hodet:woot: Har til og med lært meg å elske rygghårene hans.. elsker jo hele mannen, hardt!

Det er dé typene som er de beste :dance011
Har vi samme mann?
HAHA!! Dette kunne jeg skrevet... han har hår OVERALT men ikke der hvor man skal ha det, men jeg ELSKER det! Han er så DEILIG,får ikke nok av han!!
Hender jeg tar meg selv i å fnise å tenke herregud,hva skjedde! :hilarious:
Kjenner ikke meg selv igjen fra da jeg var yngre.. heldigvis vokser nok smaken samtidig som vi gjør :)
 
Maser veldig idag altså, har mye på hjertet:hilarious:

Jeg skulle jo få resultater idag fra ca-125 prøvene jeg tok på onsdag.. ang cystene... de var jo litt forhøyde fra da jeg hadde hCG i kroppen...Har null hCG da jeg tok de nye blodprøvene og tenker da at den andre prøven også er fin nå...
Han har ikke ringt meg idag... Da kan jeg gå utifra at resultatene var fine ikke sant..?! det kan ikke være han har glemt meg ?
Kan ikke huske om det var forrige gang eller nå på onsdag men han sa at han ringte meg ikke om det var gode nyheter....:rolleyes:
 
Maser veldig idag altså, har mye på hjertet:hilarious:

Jeg skulle jo få resultater idag fra ca-125 prøvene jeg tok på onsdag.. ang cystene... de var jo litt forhøyde fra da jeg hadde hCG i kroppen...Har null hCG da jeg tok de nye blodprøvene og tenker da at den andre prøven også er fin nå...
Han har ikke ringt meg idag... Da kan jeg gå utifra at resultatene var fine ikke sant..?! det kan ikke være han har glemt meg ?
Kan ikke huske om det var forrige gang eller nå på onsdag men han sa at han ringte meg ikke om det var gode nyheter....:rolleyes:
Da hadde jeg gårt ut i fra at det er gode nyheter :D
 
Jeg er så forelsket i mannen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....og jeg syns det er så fascierende for han er ikke min type overhodet..
Tidligere så har jeg falt for de typene som er "typisk vakre",modellpene, gjerne det man kan kalle for "fuckboys" også ...
Men så falt jeg for en med ølmage og nesten ingenting hår:hilarious:
Han er den fineste jeg vet om!
Måtte bare si det til noen....:love7:knegg:
Her hadde ikke mannen plage når vi møttes, men det har han nå [emoji23]
Men viste med engang jeg begynte å snakke med han at this is the one. [emoji4]og siden har det vært oss [emoji4] vært sammen i 8 år, og gift i 4 år [emoji4]
 
Maser veldig idag altså, har mye på hjertet:hilarious:

Jeg skulle jo få resultater idag fra ca-125 prøvene jeg tok på onsdag.. ang cystene... de var jo litt forhøyde fra da jeg hadde hCG i kroppen...Har null hCG da jeg tok de nye blodprøvene og tenker da at den andre prøven også er fin nå...
Han har ikke ringt meg idag... Da kan jeg gå utifra at resultatene var fine ikke sant..?! det kan ikke være han har glemt meg ?
Kan ikke huske om det var forrige gang eller nå på onsdag men han sa at han ringte meg ikke om det var gode nyheter....:rolleyes:
Jeg hadde antatt det var gode nyheter. Og ringt for å sjekke. Jeg gjør alltid det. Og hver eneste gang har jeg fått vite at grunnen til at de ikke ringte var at prøvene var helt bra. Kommer fremdeles til å ringe da :hilarious:
 
Jeg hadde antatt det var gode nyheter. Og ringt for å sjekke. Jeg gjør alltid det. Og hver eneste gang har jeg fått vite at grunnen til at de ikke ringte var at prøvene var helt bra. Kommer fremdeles til å ringe da :hilarious:
Ja jeg vurderte å ringe men turte rett og slett ikke. Har vært livredd.
 
Har vi samme mann?
HAHA!! Dette kunne jeg skrevet... han har hår OVERALT men ikke der hvor man skal ha det, men jeg ELSKER det! Han er så DEILIG,får ikke nok av han!!
Hender jeg tar meg selv i å fnise å tenke herregud,hva skjedde! :hilarious:
Kjenner ikke meg selv igjen fra da jeg var yngre.. heldigvis vokser nok smaken samtidig som vi gjør :)

Hihi så koselig!

Er også så HINSIDES forelska i mannen.. Blir helt tullete.. Når skal det gi seg liksom!

Henter han i dag, vært på øvelse en uke [emoji1] GLEDER MEG SÅNN!!!!!
 
Jeg er så forelsket i mannen at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....og jeg syns det er så fascierende for han er ikke min type overhodet..
Tidligere så har jeg falt for de typene som er "typisk vakre",modellpene, gjerne det man kan kalle for "fuckboys" også ...
Men så falt jeg for en med ølmage og nesten ingenting hår:hilarious:
Han er den fineste jeg vet om!
Måtte bare si det til noen....:love7:knegg:
Her og [emoji2] min har hår på hodet da, men ølvom og ikke akkurat den fotolekre typen. Men Gud som jeg elsker han [emoji2] kunne ikke tenkt meg noen annen i hele verden! Har funnet min sjelevenn [emoji4] vi er ganske like da hehe. I humor og alt.
 
Hihi så koselig!

Er også så HINSIDES forelska i mannen.. Blir helt tullete.. Når skal det gi seg liksom!

Henter han i dag, vært på øvelse en uke [emoji1] GLEDER MEG SÅNN!!!!!
Ååååååå sånt er så deilig !!! Man blir som små drittunger på 17 igjen :hilarious:
 
Back
Topp