Skravletråd?

Iiih! Sist ble jeg gravid uventet, så da testet jeg rundt ikm, suuupersterk strek. Lurer på om jeg klarer å holde meg så lenge denne gang!
Lever dere tilnærmet normalt i dpo-land?
Ja jeg gjør det.. :)
Orker ikke ta hensyn til noe som kanskje ikke er der..
 
Skal du fjerne dine siden de gjør vondt..? Har du noen problem med EL ?

Jeg tenker jeg bare fortsetter som før men kommer nok til å være veldig bekymret frem til fredag og jeg får resultatene... :( er jo livredd de skal være skummelheter...

Har ikke planer om å fjerne dem ettersom gyn ikke kan se hvorfor de gjør vondt. Tror nok det at jeg har så mange gjør det litt trangt for eggene så jeg har ikke el så ofte. Alltid hatt uregelmessig mens, før cystene også egentlig.

Du, mest sannsynlig er det ikke noe farlig eller skummelt. Mye vanligere enn man tror å ha et par cyster, det er jo stort sett bare «eggeskallene» som ikke har rukket å forsvinne helt. De fleste oppdager det ikke fordi de forsvinner av seg selv ila noen mnd, men når man som oss sjekker der inne ganske ofte ser man jo oftere cyster også!

Prøv å ikke tenke så mye ❤️ (Lettere sagt enn gjort, det vet jeg...)
 
Har ikke planer om å fjerne dem ettersom gyn ikke kan se hvorfor de gjør vondt. Tror nok det at jeg har så mange gjør det litt trangt for eggene så jeg har ikke el så ofte. Alltid hatt uregelmessig mens, før cystene også egentlig.

Du, mest sannsynlig er det ikke noe farlig eller skummelt. Mye vanligere enn man tror å ha et par cyster, det er jo stort sett bare «eggeskallene» som ikke har rukket å forsvinne helt. De fleste oppdager det ikke fordi de forsvinner av seg selv ila noen mnd, men når man som oss sjekker der inne ganske ofte ser man jo oftere cyster også!

Prøv å ikke tenke så mye ❤️ (Lettere sagt enn gjort, det vet jeg...)
Jeg håper du har rett. Har litt angst for å ta den telefonen imorgen til legen ... men jeg håper den er positiv.
Jeg kjenner idag på noen svake murringer som jeg kjenner igjen og et sug på mat og godteri som jeg også kjenner igjen :)
Dette lover godt, er veldig glad for disse EL symptomene :)
 
Skjønner meg ikke på MGP jeg altså, går det i kveld, eller hva er dette i kveld for noe? :joyful:
«For i gamle dager, da jeg var ung...» haha, da var det kun én gang. Nå er det så mye rundt det at jeg blir helt svimmel!
Eventuelt er det bare fordi jeg ikke har satt meg inn i dette...
 
Iiih! Sist ble jeg gravid uventet, så da testet jeg rundt ikm, suuupersterk strek. Lurer på om jeg klarer å holde meg så lenge denne gang!
Lever dere tilnærmet normalt i dpo-land?

Mjaaa tilnærmet. Har tatt et glass vin tidlig, også en redbull, men har sluttet å drikke alkohol, energidrikk og kaffe nå. Ikke spekemat da. Det gir jeg ikke opp før positiv test [emoji28]
 
Mjaaa tilnærmet. Har tatt et glass vin tidlig, også en redbull, men har sluttet å drikke alkohol, energidrikk og kaffe nå. Ikke spekemat da. Det gir jeg ikke opp før positiv test [emoji28]

Haha, herlig!
Jeg kutter lønningspilsen i morgen, 2DPO. Jeg vil ikke risikere noe. Tok en energidrikk i dag tidlig. Formen er ikke helt på topp, så trengte kjapp energi.
 
Skjønner meg ikke på MGP jeg altså, går det i kveld, eller hva er dette i kveld for noe? :joyful:
«For i gamle dager, da jeg var ung...» haha, da var det kun én gang. Nå er det så mye rundt det at jeg blir helt svimmel!
Eventuelt er det bare fordi jeg ikke har satt meg inn i dette...

Semiifinale i kveld.
Har alltid vært slik. Selve «finalen» er på lørdag :)
 
Semiifinale i kveld.
Har alltid vært slik. Selve «finalen» er på lørdag :)
Haha, jeg har tydeligvis aldri vært særlig til fan av dette:joyful:
Husker bare at det var en konkurranse mellom hvem av de norske som skulle bli sendt videre, men kan ikke huske noen semifinale mellom andre land.. ikke at det spiller noen rolle, ble bare litt i stuss over om det var finale på en torsdag, det hang bare ikke på greip.:p
 
Haha, jeg har tydeligvis aldri vært særlig til fan av dette:joyful:
Husker bare at det var en konkurranse mellom hvem av de norske som skulle bli sendt videre, men kan ikke huske noen semifinale mellom andre land.. ikke at det spiller noen rolle, ble bare litt i stuss over om det var finale på en torsdag, det hang bare ikke på greip.:p

Haha, ei lita stund siden det var de norske som konkurrerte! Er ikke no fan jeg heller, egentlig. Så mye rart som er med...
 
Haha, ei lita stund siden det var de norske som konkurrerte! Er ikke no fan jeg heller, egentlig. Så mye rart som er med...
Ja, det var vel sånn ca på 90-tallet det:joyful::joyful:
 
Ba gubben gå å legge seg å ikke stå opp før han er i bedre humør. Han har mansen!
 
Back
Topp