Hadde MA i februar, og etter det har denne prøvingen virkelig tatt på.Enig der.. prøvd i 3år her, men tror jeg har hatt en kjemisk graviditet eller en SA
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde MA i februar, og etter det har denne prøvingen virkelig tatt på.Enig der.. prøvd i 3år her, men tror jeg har hatt en kjemisk graviditet eller en SA
Ååå OkeiOg når du får positiv EL test så setter du det inn på appen, så justerer den dette [emoji4]
Det forstår jeg! Håper det går din vei snart! <3 i mitt tilfelle har graviditetstesten ALDRI slått ut på 3år [emoji54]Hadde MA i februar, og etter det har denne prøvingen virkelig tatt på.
Tok en clearblue med kryss nå og det kom en svak strek frem. Den var synlig fra første sek, så på testen når fargestoffet kom. Kan det være skyggestrek for det? Har aldri fått falske før av denne typen.
Hvor i syklus er du? Høres ut som positiv test!! Bilde?
Liker dere kongekrabbe? Hvordan spiser man egentlig det? Hva har man til? [emoji23] (joda,jeg bor ved sjøen, og vi har hytte ved sjøen)
Bonusbarnet kom med en bærepose full av krabbe som han hadde vært å fisket [emoji14]jeg har faktisk aldri spist det før [emoji23]Kjempegodt det! Finnes sikkert mange måter å spise det på. Vi har bare brutt de opp med kyllingsaks eller noe i den duren og stekt i panne med godt smør [emoji39]
Bonusbarnet kom med en bærepose full av krabbe som han hadde vært å fisket [emoji14]jeg har faktisk aldri spist det før [emoji23]
Nei altså, jeg nekter å spise tarmer og slikt! Der går grensa [emoji23] nå holder mannen på å mekke noe, så da får vi se [emoji4]Smaker mildt og godt [emoji4] Trenger ikke gjøre så mye med det. Litt godt smør, salt og pepper så er mye gjort. Har bare spist beina da, aner ikke om man spiser noe av innmaten [emoji85]
Nei altså, jeg nekter å spise tarmer og slikt! Der går grensa [emoji23] nå holder mannen på å mekke noe, så da får vi se [emoji4]
Da var det tid for å spre beina igjen... til legen altså...
Jeg hadde ikke bind på meg i inatt,og har ikke blødd enda... kanskje jeg er heldig å slipper å blø på han,og at blødningene er avtatt helt...
Er spent på hva som skjer inni der nå... om den bittelille resten er blødd ut (noe jeg egentlig forventer siden jeg har hatt syndefloden ut vagina i en uke nå) og at cystene er mindre eller borte... det hadde vært så utrolig bra...
Da var det tid for å spre beina igjen... til legen altså...
Jeg hadde ikke bind på meg i inatt,og har ikke blødd enda... kanskje jeg er heldig å slipper å blø på han,og at blødningene er avtatt helt...
Er spent på hva som skjer inni der nå... om den bittelille resten er blødd ut (noe jeg egentlig forventer siden jeg har hatt syndefloden ut vagina i en uke nå) og at cystene er mindre eller borte... det hadde vært så utrolig bra...
Ingen rester og livmor så fin ut. KlarsignalGodt du får en sjekk til..! Håpe alt er klart for ny runde nå, krysser fingra ekstra hardt
Og hvordan vet man når man har EL nå da om ikke man skal få det pga cystene..? faens dritt..Ingen rester og livmor så fin ut. Klarsignal
Men cystene var blitt litt større... 5cm på den ene.. måtte ta ny ca-125 prøve.
Og sa at det kunne være EL blir hindret pga størrelsen på cystene.... så.. jeg har litt blandede følelser ... vi måtte bare prøve å bli gravide men virket ikke som oddsene var så store... jeg vet ikke hva jeg skal tenke nå..
Vi kommer jo selvsagt til å prøve,men om jeg ikke får EL eller egget kommer seg forbi så hvordan vet jeg det da..?
Ble bare veldig motløs nå..
Æsj... det var kjipe nyheter nåOg hvordan vet man når man har EL nå da om ikke man skal få det pga cystene..? faens dritt..