Skravletråd?

Tok en clearblue med kryss nå og det kom en svak strek frem. Den var synlig fra første sek, så på testen når fargestoffet kom. Kan det være skyggestrek for det? Har aldri fått falske før av denne typen.

Hvor i syklus er du? Høres ut som positiv test!! ❤️ Bilde?
 
Liker dere kongekrabbe? Hvordan spiser man egentlig det? Hva har man til? [emoji23] (joda,jeg bor ved sjøen, og vi har hytte ved sjøen)
 
Liker dere kongekrabbe? Hvordan spiser man egentlig det? Hva har man til? [emoji23] (joda,jeg bor ved sjøen, og vi har hytte ved sjøen)

Kjempegodt det! Finnes sikkert mange måter å spise det på. Vi har bare brutt de opp med kyllingsaks eller noe i den duren og stekt i panne med godt smør [emoji39]
 
Kjempegodt det! Finnes sikkert mange måter å spise det på. Vi har bare brutt de opp med kyllingsaks eller noe i den duren og stekt i panne med godt smør [emoji39]
Bonusbarnet kom med en bærepose full av krabbe som han hadde vært å fisket [emoji14]jeg har faktisk aldri spist det før [emoji23]
 
Bonusbarnet kom med en bærepose full av krabbe som han hadde vært å fisket [emoji14]jeg har faktisk aldri spist det før [emoji23]

Smaker mildt og godt [emoji4] Trenger ikke gjøre så mye med det. Litt godt smør, salt og pepper så er mye gjort. Har bare spist beina da, aner ikke om man spiser noe av innmaten [emoji85]
 
Smaker mildt og godt [emoji4] Trenger ikke gjøre så mye med det. Litt godt smør, salt og pepper så er mye gjort. Har bare spist beina da, aner ikke om man spiser noe av innmaten [emoji85]
Nei altså, jeg nekter å spise tarmer og slikt! Der går grensa [emoji23] nå holder mannen på å mekke noe, så da får vi se [emoji4]
 
Da var det tid for å spre beina igjen... til legen altså...:hilarious::facepalm:
Jeg hadde ikke bind på meg i inatt,og har ikke blødd enda... kanskje jeg er heldig å slipper å blø på han,og at blødningene er avtatt helt...
Er spent på hva som skjer inni der nå... om den bittelille resten er blødd ut (noe jeg egentlig forventer siden jeg har hatt syndefloden ut vagina i en uke nå) og at cystene er mindre eller borte... det hadde vært så utrolig bra...
 
Da var det tid for å spre beina igjen... til legen altså...:hilarious::facepalm:
Jeg hadde ikke bind på meg i inatt,og har ikke blødd enda... kanskje jeg er heldig å slipper å blø på han,og at blødningene er avtatt helt...
Er spent på hva som skjer inni der nå... om den bittelille resten er blødd ut (noe jeg egentlig forventer siden jeg har hatt syndefloden ut vagina i en uke nå) og at cystene er mindre eller borte... det hadde vært så utrolig bra...

Godt du får en sjekk til..! Håpe alt er klart for ny runde nå, krysser fingra ekstra hardt :)
 
Lykke til arielle! Satser på gode nyheter!
Jeg synes kongekrabbe er kjempegodt. Vi spiste de på samme måte som reker. Med loff majones salat og sitron [emoji2]
Her driver rørleggerene og river ned huset [emoji23] skifter ut gamle rør fra kjeller og opp i 2.etg. Det trengtes visst... men kjedelig å være uten vann! Skulle plutselig ha vanna blomster, nei det kan jeg ikke, fylle på vannskåla til kattene, nei det går ikke... jommen blir man hemmet!
Godt en snart skal på jobb så jeg kan bruke alt det vannet jeg vil! [emoji23]
 
Da var det tid for å spre beina igjen... til legen altså...:hilarious::facepalm:
Jeg hadde ikke bind på meg i inatt,og har ikke blødd enda... kanskje jeg er heldig å slipper å blø på han,og at blødningene er avtatt helt...
Er spent på hva som skjer inni der nå... om den bittelille resten er blødd ut (noe jeg egentlig forventer siden jeg har hatt syndefloden ut vagina i en uke nå) og at cystene er mindre eller borte... det hadde vært så utrolig bra...

Spennende! Lykke til :) Håper alt er som det skal :)
 
Godt du får en sjekk til..! Håpe alt er klart for ny runde nå, krysser fingra ekstra hardt :)
Ingen rester og livmor så fin ut. Klarsignal :)
Men cystene var blitt litt større... 5cm på den ene.. måtte ta ny ca-125 prøve.
Og sa at det kunne være EL blir hindret pga størrelsen på cystene.... så.. jeg har litt blandede følelser ... vi måtte bare prøve å bli gravide men virket ikke som oddsene var så store... jeg vet ikke hva jeg skal tenke nå..
Vi kommer jo selvsagt til å prøve,men om jeg ikke får EL eller egget kommer seg forbi så hvordan vet jeg det da..?
Ble bare veldig motløs nå..
 
Last edited:
Æsj nå har jeg mista trua på at det blir spire denne gangen.. Har plutselig ingen symptomer i dag. Enten så hadde bare EL virkelig snudd systemet mitt på hodet eller det har vært festesmerter. Tror dessverre det første. Jeg som var helt sikker, sukk. Får ikke prøvd i mai heller pga øvelse til sambo, så da blir det juniforsøk i såfall ☹️
 
Ingen rester og livmor så fin ut. Klarsignal :)
Men cystene var blitt litt større... 5cm på den ene.. måtte ta ny ca-125 prøve.
Og sa at det kunne være EL blir hindret pga størrelsen på cystene.... så.. jeg har litt blandede følelser ... vi måtte bare prøve å bli gravide men virket ikke som oddsene var så store... jeg vet ikke hva jeg skal tenke nå..
Vi kommer jo selvsagt til å prøve,men om jeg ikke får EL eller egget kommer seg forbi så hvordan vet jeg det da..?
Ble bare veldig motløs nå..
Og hvordan vet man når man har EL nå da om ikke man skal få det pga cystene..? faens dritt..
 
Satse på det blir babyboom her i år :D

Jeg har verdens søteste kjæreste som kom å henta meg for å være med han å handle for sjefen sin for at jeg skulle få meg en tur ut siden vi har hatt enten kjemisk graviditet eller en spontanabort så jeg kunne se litt andre omgivelser enn hjemme <3 Var deilig rett og slett! Og dette beviser jo bare at kroppen min er samarbeidsvillig :)
 
Og hvordan vet man når man har EL nå da om ikke man skal få det pga cystene..? faens dritt..
Æsj... det var kjipe nyheter nå :(

Hadde du cyster på begge eggstokkene? Om den ene ikke var så full av cyster som den andre.. skal vel kroppen skulle kunne slippe egg likevel?

Om cystene er blitt større siden sist sjekk, så tyder det jo på at det vokser fort.. og dermed kan forsvinne fort også..? Dette behøver ikke være permanent.

Jeg hadde mye cyster da jeg sjekket for noen år siden og gyn spekulerte i om det kunne være pco. Men ved sjekk senere, var alt helt normalt. (Sjekket det ikke før to år etter.. så aner ikke når det ble cystefritt)
 
Back
Topp