Skravletråd?

Er så lei negative tester, og egentlig alt som har med prøving å gjøre. Mest lyst til å gi opp prøvingen og ta det som det Kommer.
 
Jeg er så sykt spent jeg.. på om vi får det til denne gangen også... vi har fått klaff begge gangene vi har prøvd men det har jo ikke gått bra noen av gangene.. og nå er jeg så spent på om vi klarer det igjen...

Håper og tror det går bra denne gangen! Alle gode ting er 3 :love7
 
Midt i eksamensperioden nå, STRESS. Eneste positive med det er at det tar fokuset litt bort ifra å tenke på at jeg vil bli fort gravid igjen :D Greit å bare prøve uten å stresse med det
 
Midt i eksamensperioden nå, STRESS. Eneste positive med det er at det tar fokuset litt bort ifra å tenke på at jeg vil bli fort gravid igjen :D Greit å bare prøve uten å stresse med det

Enig! Har også masse eksamener nå, og det er overraskende digg å ha noe annet å tenke på :p
 
Okei, jeg trenger hjelp. Fikk supersterk el-test i dag.
Har nettopp takket ja til et årsvikariat med oppstart 1.august. What to do?

Om det klaffer vil termin være i månedsskifte januar/februar. Baby vil være ca. 7mnd ved nytt skoleår, der det går an å ta gradert uttak av permisjon sammen med far. Noen i lignende situasjon? Råd? Tips? Hva som helst mottas med takk!
Alternativet er å vente til etter sommeren, få baby i juni (sett at det klaffer, selvfølgelig) og ha perm et helt år.
 
Prøvd i ca 8 mnd. Ble gravid i desember, men mistet i februar, så vær negative test blir som nok et slag i bakhodet.

Så kjedelig [emoji53] Går jo kanskje an å roe ned aktiv prøving litt nå om sommeren, og heller bare se om det plutselig klaffer? Skjønner at det er lettere sakt enn gjort, men kan være greit å få tankene over på noe annet en periode? [emoji171]
 
Tok en clearblue med kryss nå og det kom en svak strek frem. Den var synlig fra første sek, så på testen når fargestoffet kom. Kan det være skyggestrek for det? Har aldri fått falske før av denne typen.
 
Blodprøvene mine var fine [emoji106][emoji1] så da er det bare å vente på celleprøven. Og hvis den viser forandringer igjen slik den gjor i fjor før operasjon, så gir jeg opp[emoji849] men det tar jo så lang tid å få svar på den...
 
Tok en clearblue med kryss nå og det kom en svak strek frem. Den var synlig fra første sek, så på testen når fargestoffet kom. Kan det være skyggestrek for det? Har aldri fått falske før av denne typen.
Vanskelig å si uten bilde
 
Eh, hva skjer med Flo appen egentlig?
Plutselig har jeg fertile dager i en evighet?! Skjønner ingenting?!
 

Vedlegg

  • A8A52591-78A5-48BF-B7B0-FFDE939B8470.png
    A8A52591-78A5-48BF-B7B0-FFDE939B8470.png
    266,9 KB · Visninger: 53
  • 0B748E9E-AF9E-406E-A930-B6BF910F3B39.png
    0B748E9E-AF9E-406E-A930-B6BF910F3B39.png
    262,9 KB · Visninger: 42
Eh, hva skjer med Flo appen egentlig?
Plutselig har jeg fertile dager i en evighet?! Skjønner ingenting?!
Du har jo et fertilt vindu som varer i noen dager før EL og 1-2 dager etter EL. På min flo app så viser den disse dagene [emoji4]
Screenshot_20180508-203438_Flo.jpg
 
Back
Topp