Skravletråd?

Jeg har vokst opp med det, så jeg har fått det inn med morsmelken[emoji23]

Jojo kunne godt skutt noe liksom, er ikke det! Jeg bare gidder ikke, synes våpenet er tungt og synes det er like gøy å bare være med å gå haha [emoji28] får skyte litt leirduer osv da. Og skyter med pistol på skytebane med sambo.
 
Jojo kunne godt skutt noe liksom, er ikke det! Jeg bare gidder ikke, synes våpenet er tungt og synes det er like gøy å bare være med å gå haha [emoji28] får skyte litt leirduer osv da. Og skyter med pistol på skytebane med sambo.
Er sikkert like spennende det da[emoji4] blir ei stund til neste gang jeg skal skyte på leirdue,Haha![emoji23]
 
Godt å se det ikke bare er meg med food-baby :bag:
Svigermor tok bilde av oss etter middagen i sted... herregud, godt det ble tatt med min telefon, for det skal slettes! :dead:

Hehehe, føler den! Har vært i hele to konfirmasjoner denne helga, har aldri spist så mye mat og kake på to dager i mitt liv... :hilarious:
 
Hadde ikke du litt rester igjen etter MA? Er ikke derfor du blør så mye da? At det er pga restene?
Håper det snart slutter!
Joda det var en liten rest men jeg fikk inntrykk av at den var så liten og trodde ikke syndefloden måtte til for å skylle den ut :hilarious: men for all del! Veldig glad for at ting ordner seg.
 
Vært våken siden 5.30 idag å.. Våknet opp med helt tett nese og masse slim i halsen, og katten på 8 kg som sto oppå magen min..
Men har fått ryddet kjøkkenet uten mas da [emoji14]
 
Nettopp fått en liten blødning; satser på det er begynnelsen på mensen! Som betyr at jeg har hatt eggløsning! :joyful: Mer som rosa utflod egentlig, men er en ukes tid på overtid så gir mening. Ikke at jeg noen gang får det til tiden... :sour:
 
Nettopp fått en liten blødning; satser på det er begynnelsen på mensen! Som betyr at jeg har hatt eggløsning! :joyful: Mer som rosa utflod egentlig, men er en ukes tid på overtid så gir mening. Ikke at jeg noen gang får det til tiden... :sour:

Så bra at du har hatt eggløsning da:joyful: Har dere prøvd denne mnd?
 
Så bra at du har hatt eggløsning da:joyful: Har dere prøvd denne mnd?

Ikke aktivt, men det har blitt lagt inn et par aksjer, hehe.

Kunne jo faktisk være at det er en festeblødning, men får ikke det helt til å stemme med når vi har hatt sex. Det er vel litt tidlig å få festeblødning 3-4 dager etter samleie...? Evt er det 9 dager, men da fullførte han ikke inni meg, så da er det noen som har sneket seg inn til egget i så fall.
 
Vært våken siden 5.30 idag å.. Våknet opp med helt tett nese og masse slim i halsen, og katten på 8 kg som sto oppå magen min..
Men har fått ryddet kjøkkenet uten mas da [emoji14]
HAha ååå savner å ha pusekatt !
Forferdelig å våkne når man er forkjølet,det er den verste tiden av døgnet !!
 
Ikke aktivt, men det har blitt lagt inn et par aksjer, hehe.

Kunne jo faktisk være at det er en festeblødning, men får ikke det helt til å stemme med når vi har hatt sex. Det er vel litt tidlig å få festeblødning 3-4 dager etter samleie...? Evt er det 9 dager, men da fullførte han ikke inni meg, så da er det noen som har sneket seg inn til egget i så fall.

Jeg krysser alt jeg har for en eventuell festeblødning! Kommer alltids noen gledesdråper før de kommer, så er ikke umulig. Om du ikke er helt sikker på når en eventuell el var heller kan de jo absolutt være festeblødning da! :)
 
Back
Topp