Prøvde det også, elg og rein blink, holdt god avstand til kikkertsikte[emoji23] tar jegerprøven skjønner du[emoji4] jakter du?
Artig
Tok jegerprøven for ett år sia jakter småvilt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde det også, elg og rein blink, holdt god avstand til kikkertsikte[emoji23] tar jegerprøven skjønner du[emoji4] jakter du?
Artig
Tok jegerprøven for ett år sia jakter småvilt
Så gøy! Gleder meg til høst og rådyrjakt[emoji16] men er spent på hvordan det blir å felle det første dyret!
Så gøy! Gleder meg til høst og rådyrjakt[emoji16] men er spent på hvordan det blir å felle det første dyret!
Jeg gidder ikke ta jegerprøven da jeg har null behov for å bære på våpen eller skyte noe i det heletatt [emoji23] men er med sambo på jakt! Småvillt [emoji4]
Jeg har vokst opp med det, så jeg har fått det inn med morsmelken[emoji23]
Er sikkert like spennende det da[emoji4] blir ei stund til neste gang jeg skal skyte på leirdue,Haha![emoji23]Jojo kunne godt skutt noe liksom, er ikke det! Jeg bare gidder ikke, synes våpenet er tungt og synes det er like gøy å bare være med å gå haha [emoji28] får skyte litt leirduer osv da. Og skyter med pistol på skytebane med sambo.
Godt å se det ikke bare er meg med food-baby
Svigermor tok bilde av oss etter middagen i sted... herregud, godt det ble tatt med min telefon, for det skal slettes!
Joda det var en liten rest men jeg fikk inntrykk av at den var så liten og trodde ikke syndefloden måtte til for å skylle den ut men for all del! Veldig glad for at ting ordner seg.Hadde ikke du litt rester igjen etter MA? Er ikke derfor du blør så mye da? At det er pga restene?
Håper det snart slutter!
Nettopp fått en liten blødning; satser på det er begynnelsen på mensen! Som betyr at jeg har hatt eggløsning! Mer som rosa utflod egentlig, men er en ukes tid på overtid så gir mening. Ikke at jeg noen gang får det til tiden...
Så bra at du har hatt eggløsning da Har dere prøvd denne mnd?
HAha ååå savner å ha pusekatt !Vært våken siden 5.30 idag å.. Våknet opp med helt tett nese og masse slim i halsen, og katten på 8 kg som sto oppå magen min..
Men har fått ryddet kjøkkenet uten mas da [emoji14]
Ikke aktivt, men det har blitt lagt inn et par aksjer, hehe.
Kunne jo faktisk være at det er en festeblødning, men får ikke det helt til å stemme med når vi har hatt sex. Det er vel litt tidlig å få festeblødning 3-4 dager etter samleie...? Evt er det 9 dager, men da fullførte han ikke inni meg, så da er det noen som har sneket seg inn til egget i så fall.
Vis vedlegget 256880 noen som har erfaring med denne?
Vis vedlegget 256880 noen som har erfaring med denne?
Har brukt den én gang og fikk kjempetydelig skyggestrek uten å være gravid :/