Fantastisk fint vår-vær!Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk fint vår-vær!Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag
Hva er frau? Kanskje et dumt spm.. heheSambo er ute å kjører frau, vært hektisk siste ukene med lamming og det som hører med..gleder meg til roligere tider og mer tid sammen[emoji173]
Hva er frau? Kanskje et dumt spm.. hehe
Godt å se det ikke bare er meg med food-baby
Svigermor tok bilde av oss etter middagen i sted... herregud, godt det ble tatt med min telefon, for det skal slettes!
86 dager igjen til vi offisielt er prøvere...
Håper tida går fort nå
Åjaaa! Hahaha! Takk, da har jeg lært noe nytt idag også (på dialekt vel og merke hehe)Ikke dumt i det hele tatt, skrev nok på dialekt[emoji6] det er saubæsj rett og slett [emoji4]
Hvorfor 86 dager til? Bare lurer[emoji4]
Åjaaa! Hahaha! Takk, da har jeg lært noe nytt idag også (på dialekt vel og merke hehe)
Mannen ville egentlig vente et år til.. men er klar fra August. Så da kjører vi på
Når kan man begynne å teste? Er 7 dpo
Blåmerke etter leirdue skyting forrige søndag[emoji85][emoji23][emoji23]
Hvordan klarer du å bli så blå av det??
Holdt hagla litt feil slik at den glidd den ned på rekylen [emoji23]
Auch håper du ikke har alt for vondt.
Har bare fått merke på skuldra heldigvis men vondt nok.
Blåmerke etter leirdue skyting forrige søndag[emoji85][emoji23][emoji23]
Det var skikkelig vondt de første dagene, men nå kjenner jeg nesten ingenting[emoji4]
Bare glad jeg ikke fikk idiotmerke [emoji23]
Får vel bare idiotmerke med kikkertsikte? typ røde halvmåne.. hehe