Ikke for positivt resultat. Men det er den jeg også har kjøpt inn for å teste denne pp.![]()
Takk for svar
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke for positivt resultat. Men det er den jeg også har kjøpt inn for å teste denne pp.![]()
Har brukt den én gang og fikk kjempetydelig skyggestrek uten å være gravid :/
Takk for svarden har sensitivitet på 10 så tenkte jeg skulle prøve den. Alle jeg har er på 25 og jeg føler meg så gravid. Så tenkte å prøve denne i morgen tidlig.
Takk for svarden har sensitivitet på 10 så tenkte jeg skulle prøve den. Alle jeg har er på 25 og jeg føler meg så gravid. Så tenkte å prøve denne i morgen tidlig.
Hva vil 10 og 25 si? Er 10 bedre enn 25?
Nei ikke bedre. Står for 10 hcg og 25 hcg. Så da kan man jo eventuelt få svar før med en 10 da det krever lavere mengde hcg.
Ååja skjønner [emoji173]️ står det bakpå?
Jaaa det har vært så sykt fint.. og skal bli enda bedre imorgenFor et herlig vær vi har hatt idag[emoji16] minstemann og jeg tok turen over åkeren å besøkte naboene i ettermiddag, koste oss ute alle sammen[emoji274]
Hva har dere gjort i dag?
Her har det regna i hele dag.. har vært på jobb, så hos frisør og litt shopping![]()
Kjøpte du noe spennende? Skulla vært en tur på shopping selv, trenger nye klær til meg selv[emoji56]Her har det regna i hele dag.. har vært på jobb, så hos frisør og litt shopping![]()
Det er fire dager siden? Sperm kan leve inni deg i 92 timer, om jeg husker riktig. Hvorfor blir det ikke kosing de neste dagene? Lykke til![]()
Kjøpte du noe spennende? Skulla vært en tur på shopping selv, trenger nye klær til meg selv[emoji56]
Typen er borte i kveld og i natt. Vi får skvist inn en runde i morgen ser det ut til, men da er nok egget kommet og gått vil jeg tro![]()