Skravletråd?

Ikke for positivt resultat. Men det er den jeg også har kjøpt inn for å teste denne pp. :)

Takk for svar :) den har sensitivitet på 10 så tenkte jeg skulle prøve den. Alle jeg har er på 25 og jeg føler meg så gravid. Så tenkte å prøve denne i morgen tidlig.
 
Takk for svar :) den har sensitivitet på 10 så tenkte jeg skulle prøve den. Alle jeg har er på 25 og jeg føler meg så gravid. Så tenkte å prøve denne i morgen tidlig.

Lykke til :D:D:D Hvor mange dpo er du?
 
Innser nå at det faktisk kanskje er en blødning ifm eggløsning. Hadde noe som kan ha vært eggløsningssmerter i går kveld. Og det er vel strengt tatt mer sannsynlig. Men tror ikke det blir noen kosing de neste dagene :( Koste sist torsdag kveld og det et vel i lengste laget siden for at det skal klaffe.
 
Det er fire dager siden? Sperm kan leve inni deg i 92 timer, om jeg husker riktig. Hvorfor blir det ikke kosing de neste dagene? Lykke til :)
 
For et herlig vær vi har hatt idag[emoji16] minstemann og jeg tok turen over åkeren å besøkte naboene i ettermiddag, koste oss ute alle sammen[emoji274]

Hva har dere gjort i dag?
 
For et herlig vær vi har hatt idag[emoji16] minstemann og jeg tok turen over åkeren å besøkte naboene i ettermiddag, koste oss ute alle sammen[emoji274]

Hva har dere gjort i dag?
Jaaa det har vært så sykt fint.. og skal bli enda bedre imorgen :D
 
Det er fire dager siden? Sperm kan leve inni deg i 92 timer, om jeg husker riktig. Hvorfor blir det ikke kosing de neste dagene? Lykke til :)

Typen er borte i kveld og i natt. Vi får skvist inn en runde i morgen ser det ut til, men da er nok egget kommet og gått vil jeg tro :(
 
Altså!!
60 kr for 20 EL tester og 5 gtester! EBay ass :love017
 

Vedlegg

  • C6F13619-8FB2-49D1-A9FC-60F1341418CA.png
    C6F13619-8FB2-49D1-A9FC-60F1341418CA.png
    244,7 KB · Visninger: 55
Jeg er så sykt spent jeg.. på om vi får det til denne gangen også... vi har fått klaff begge gangene vi har prøvd men det har jo ikke gått bra noen av gangene.. og nå er jeg så spent på om vi klarer det igjen...
 
Back
Topp