Da skal jeg prøve den- takk for tips[emoji4]Clique er veldig bra. Den begynner litt sånn high school og jeg trodde det bare var tull, men den er faktisk utorlig spennende. Anbefales [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg prøve den- takk for tips[emoji4]Clique er veldig bra. Den begynner litt sånn high school og jeg trodde det bare var tull, men den er faktisk utorlig spennende. Anbefales [emoji4]
Så koselig Håper hun får overtalt mannen og at det klaffer for dere samtidig.
Tror hun havner noen mnd på overtid da, for jeg føler meg superpreggo allerede [emoji23] #ønsketenking
Da må hun forte seg å overtale mannen
Spennende å se om du er gravid da når skal du teste?
Jeg testet i morges men fikk negativ. Kanskje ikke så rart, er 3-6 dpo [emoji28][emoji28] tenker jeg kjøper en test i morgen og tester igjen onsdag. Hadde positiv test 7 dpo med førstemann [emoji43]
Nå ble jeg sulten Skal ha knekkebrød med pålegg her!Var helt greit å finne taco rester nå [emoji39]
Nå ble jeg sulten [emoji14] Skal ha knekkebrød med pålegg her!
Ja det var kanskje litt tidlig
Tror kanskje jeg å testet positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Men testet med tidlig test så kanskje det var derfor.
Var helt greit å finne taco rester nå [emoji39]
Ooh hørtes digg ut... Kjører lavkarbo her, ble grillfilet av svin med blomkål, vårløk og chili i form med fløte og ost. Ho ho ho! Spis ALLE kaloriene [emoji23]
Hørtes veldig godt ut det også Da![emoji4]
Ah, snus etter et måltid er så godt! Kjenner jeg gruer meg til den dagen jeg må slutte - blir jo så sur og med hormoner attpåtil da så blir d jo bare lekkert[emoji85][emoji23]
Jeg fant bilder av testene mine fra desember, de var også blenda 9 dpo, og skygge 10, strek 11 dpo. Så enda litt håp [emoji4]Men jeg fikk også blenda 9DPO dagen etter var det en supersvak strek så er ikke forsent enda.
Er så syyykt glad for at jeg fikk sambo til å slutte etter vi hadde vært sammen i ca 2-3 mnd [emoji28][emoji28] han er avhengig av fishermans friend i stedet nå. Ikke det værste.