Skravletråd?

Da må hun forte seg å overtale mannen :hilarious:

Spennende å se om du er gravid da :D når skal du teste?

Jeg testet i morges men fikk negativ. Kanskje ikke så rart, er 3-6 dpo [emoji28][emoji28] tenker jeg kjøper en test i morgen og tester igjen onsdag. Hadde positiv test 7 dpo med førstemann [emoji43]
 
Jeg testet i morges men fikk negativ. Kanskje ikke så rart, er 3-6 dpo [emoji28][emoji28] tenker jeg kjøper en test i morgen og tester igjen onsdag. Hadde positiv test 7 dpo med førstemann [emoji43]

Ja det var kanskje litt tidlig :p

Tror kanskje jeg å testet positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Men testet med tidlig test så kanskje det var derfor.
 
Ja det var kanskje litt tidlig :p

Tror kanskje jeg å testet positiv 7 dpo sist jeg var gravid. Men testet med tidlig test så kanskje det var derfor.

Ja dette er pp1 og har gått på minipille så kjenner ikke syklusen min. Har bare hatt ganske mye symptomer på EL og bare antatt, så usikker på hvordan ståa EGENTLIG er. Men har hart mye sex da [emoji28][emoji28]
 
Taco baby in my belly[emoji23]
0e5a181d0a294d753fbb81a4a911f220.jpg
 
Ah, snus etter et måltid er så godt! Kjenner jeg gruer meg til den dagen jeg må slutte - blir jo så sur og med hormoner attpåtil da så blir d jo bare lekkert[emoji85][emoji23]
 
Ah, snus etter et måltid er så godt! Kjenner jeg gruer meg til den dagen jeg må slutte - blir jo så sur og med hormoner attpåtil da så blir d jo bare lekkert[emoji85][emoji23]

Er så syyykt glad for at jeg fikk sambo til å slutte etter vi hadde vært sammen i ca 2-3 mnd [emoji28][emoji28] han er avhengig av fishermans friend i stedet nå. Ikke det værste.
 
Valgets kvaler, søvn eller mat... I dette tilfelle ble det søvn. Våknet 05.30 i morges [emoji37]
 
Men jeg fikk også blenda 9DPO :) dagen etter var det en supersvak strek :) så er ikke forsent enda. :)
Jeg fant bilder av testene mine fra desember, de var også blenda 9 dpo, og skygge 10, strek 11 dpo. Så enda litt håp [emoji4]
 
Jeg fikk sambo til å begynne med det[emoji85][emoji28] men han snuser ikke like mye som meg og er ikke avhengig. Har slutta med røyk/snus hver gang jeg har vært gravid, men vært dum å begynt på igjen[emoji85] men blir jeg gravid så skal jeg slutte for godt er planen[emoji4]
Er så syyykt glad for at jeg fikk sambo til å slutte etter vi hadde vært sammen i ca 2-3 mnd [emoji28][emoji28] han er avhengig av fishermans friend i stedet nå. Ikke det værste.
 
Sambo er ute å kjører frau, vært hektisk siste ukene med lamming og det som hører med..gleder meg til roligere tider og mer tid sammen[emoji173]
 
Godt å se det ikke bare er meg med food-baby :bag:
Svigermor tok bilde av oss etter middagen i sted... herregud, godt det ble tatt med min telefon, for det skal slettes! :dead:

86 dager igjen til vi offisielt er prøvere...:dance011
Håper tida går fort nå
 
Back
Topp