Skravletråd?

Her og [emoji2] min har hår på hodet da, men ølvom og ikke akkurat den fotolekre typen. Men Gud som jeg elsker han [emoji2] kunne ikke tenkt meg noen annen i hele verden! Har funnet min sjelevenn [emoji4] vi er ganske like da hehe. I humor og alt.
Akkurat som oss :)
Vi har det ALDRI kjedelig sammen... han er virkelig den eneste ene for meg og det er så deilig å virkelig kjenne på at det er rett :)
 
Ååååååå sånt er så deilig !!! Man blir som små drittunger på 17 igjen :hilarious:

Hahaha jaaaa [emoji7][emoji173]️ gleder meg til å ligge i armkroken og stryke på brystkassa og 4-packen i kveld [emoji57][emoji57] men noe mer blir det nok neppe, for jeg er fortsatt kvalm......
 
Hahaha jaaaa [emoji7][emoji173]️ gleder meg til å ligge i armkroken og stryke på brystkassa og 4-packen i kveld [emoji57][emoji57] men noe mer blir det nok neppe, for jeg er fortsatt kvalm......
Ååå så dumt :( håper du blir kvitt kvalmen snart :)
 
Går det riktig veg så kan jeg kose meg med den i 30 uker sånn som sist [emoji23]
Autsj! 30 uker?! Føler med deg. Slet heldigvis bare med kvalme siste måneden. Og hvis noen snuste innenfor en radius på to meter :rolleyes: Etter at jeg flyttet alle søppelkassene på jobb ut i gangen tok snuserne hintet og sluttet kaste snus i dem. Tror samtlige kuttet ned på mengden snus også da de ikke lenger kunne snuse inne uten brekninger fra meg :hilarious:
 
Autsj! 30 uker?! Føler med deg. Slet heldigvis bare med kvalme siste måneden. Og hvis noen snuste innenfor en radius på to meter :rolleyes: Etter at jeg flyttet alle søppelkassene på jobb ut i gangen tok snuserne hintet og sluttet kaste snus i dem. Tror samtlige kuttet ned på mengden snus også da de ikke lenger kunne snuse inne uten brekninger fra meg :hilarious:

Hahaha huff!

Blir dessverre helt slått ut av kvalme om jeg først er gravid.. Usikker på om jeg evt kan jobbe da men HÅPER det. Hadde vært dritt å sitte hjemme.
 
Hva er deres tips mot sår slimhoste? Har så sykt slimhoste, og det er sååå sårt å hoste!
 
Hahaha huff!

Blir dessverre helt slått ut av kvalme om jeg først er gravid.. Usikker på om jeg evt kan jobbe da men HÅPER det. Hadde vært dritt å sitte hjemme.
Krysser fingrene for deg! Har bare hvert gravid en gang selv, men har hørt rykter om at hvert svangerskap unikt :)
 
Prøvd å gurgle saltvann? Hjelper i hvert fall mot sår hals. Det meste av legemidler som faktisk har effekt er utelukket som prøver.
Har ikke prøvd det nei, har kun sår hals mens jeg hoster, ikke ellers.
Slike flytende legemidler får jeg ikke ned, så det er nesten utelukket allerede [emoji23] brekker meg bare på tanken å måtte ta noe slikt [emoji23]
 
Har ikke prøvd det nei, har kun sår hals mens jeg hoster, ikke ellers.
Slike flytende legemidler får jeg ikke ned, så det er nesten utelukket allerede [emoji23] brekker meg bare på tanken å måtte ta noe slikt [emoji23]
Det er noen sugetabletter som inneholder lokalbedøvende midler. Utelukket nå uansett. Saltvann kan umulig skade så jeg hadde prøvd det. Du skal selvfølgelig ikke svelge. Store mengder salt er ikke bra for noen.
 
Det er noen sugetabletter som inneholder lokalbedøvende midler. Utelukket nå uansett. Saltvann kan umulig skade så jeg hadde prøvd det. Du skal selvfølgelig ikke svelge. Store mengder salt er ikke bra for noen.
Så sår er ikke halsen at jeg hadde prøvd det. Får prøvde i morgen om det er like ille.
 
Har tatt litt pause fra forumet frem til jeg får svar på celleprøven og begynt med behandling [emoji106] men jeg er her innimellom [emoji4] hvordan går det med alle?
 
Back
Topp