Skravletråd?

Ja du er ikke alene om det...
Vi får prøve å ikke tenke på det,og holde oss opptatt med det vi har ! Jeg kjnner jeg blir gal av å tenke på at det 14 dager til IKM..
To uker nesten uten planer nå. Dårlig planlagt! Skal ut med jobben 31.mai så om ikke før så smeller jeg i hvert fall av en test den dagen.

Skjønner dere så godt. Har mest sannsynlig EL snart, er så kjedelig å vente på den. Også vet du at det tar 2 uker etter det før man har IKM :wtf:
Vi får underholde hverandre så dagene går fort :hilarious:

Skjønner dere så godt. Har mest sannsynlig EL snart, er så kjedelig å vente på den. Også vet du at det tar 2 uker etter det før man har IKM :wtf:
Vi får underholde hverandre så dagene går fort :hilarious:
Vi får prøve å ikke vente :)
Ta en dag av gangen og nyte nåtiden :)

Jeg har et symptomspørsmål. Har ofte ømme pupper med stikkinger, og har det nå, men i dag har jeg også hatt konstant stive nipler, noe de nesten aldri er med mindre jeg tar på dem eller lignende. Noen som har opplevd det? Enten i forbindelse med el, mens, eller graviditet?

Er nok bare innkommende tr eller noe. Tok en tidligtest nå som ble negativ. Vet jo ikke dpo men er en uke siden det eventuelt aktuelle samleiet, så er kanskje litt tidlig uansett. Bare fryktelig frustrerende, for har aldri så ømme pupper som det her på noe tidspunkt i syklusen min vanligvis. Stikker i dem som et h****** også :(

IMG_0248.jpg

[emoji23][emoji23] apropos nåler.. ende opp på legevakta med nyresteinsanfall i går kveld. Fytti grisen for noen smerter.... jommen var jeg glad for de to sprøytene jeg fikk i låret som lindret smertene.. det unner jeg ingen.. heldigvis mye bedre i dag. Ser ut som stenen har passert. Og nå ser det ut til at mensen er over også, så da blir det forhåpentligvis bare kos fremover [emoji4]

[emoji23][emoji23] apropos nåler.. ende opp på legevakta med nyresteinsanfall i går kveld. Fytti grisen for noen smerter.... jommen var jeg glad for de to sprøytene jeg fikk i låret som lindret smertene.. det unner jeg ingen.. heldigvis mye bedre i dag. Ser ut som stenen har passert. Og nå ser det ut til at mensen er over også, så da blir det forhåpentligvis bare kos fremover [emoji4]

Aaaau :wideyed::wideyed:
Håper det går bra med deg :Heartred

Høres vondt ut :wideyed: aldri hatt det selv men har hørt at det er veldig vondt. Får håpe det ikke kommer tilbake:)

CD72 men jeg er innom av og til å ser på dere [emoji4] jeg fikk vite for litt siden at det kan ta opp mot 6-8 uker før celleprøve svaret mitt er klart‍♀️ så her har jeg lagt alt av baby i bakhodet nå. Orker ikke. Blir ikke prøving på oss før høsten nå, vil inn i normal syklus igjen når gyn setter meg på hormoner. Må virkelig finne min beste tålmodighet oppi dette om dagen

Flere enn meg som synes det er litt vemodig å få nr 2? Jeg har en datter på 2 fra før, og vi prøver på nr 2 nå.
Det er mange følelser rundt det synes jeg, og det er rart å skulle eventuelt fått en til. Vi har d liksom så fint nå (bortsett fra soving på kvelden), rutiner og hverdagen fungerer så bra!

Jeg føler på det samme.. har en på 2!
Får liksom litt dårlig samv på en måte, når han må dele oss med en som kommer til å ta mye plass den første tiden...
Men tror jo såklart det blir en glede for alle tre <3

Fytti grisen høres smertefullt ut[emoji173] håper det går bra[emoji256]

Takk, det varmer! Vil bare få tante rød på besøk nå, så vi kan starte prøvingen igjen.

Klarte ikke å vente på det vi, så vi startet med en gang igjen:hilarious: Krysser fingrene for at tr kommer snart og at spiren sitter for dere neste gang! :)

Flere enn meg som synes det er litt vemodig å få nr 2? Jeg har en datter på 2 fra før, og vi prøver på nr 2 nå.
Det er mange følelser rundt det synes jeg, og det er rart å skulle eventuelt fått en til. Vi har d liksom så fint nå (bortsett fra soving på kvelden), rutiner og hverdagen fungerer så bra!

Haha, samme her. Vi snakket om det i gårkveld faktisk. Så rart det kjennes å skal elske noen like høyt som jeg elsker datteren min. Vi har jo hatt henne i 2år, og hun er så enkel. Supre rutiner, aldri hatt problemer med legging eller spising. Får vel kjørt oss med en nr 2 :hilarious:

Ønsket om en lillesøster eller lillebror er så stort, og jeg tror nok at så fort man blir gravid kjenner man på de samme følelsene for enda et lite menneske :Heartred

Last edited:
Haha, samme her. Vi snakket om det i gårkveld faktisk. Så rart det kjennes å skal elske noen like høyt som jeg elsker datteren min. Vi har jo hatt henne i 2år, og hun er så enkel. Supre rutiner, aldri hatt problemer med legging eller spising. Får vel kjørt oss med en nr 2 :hilarious:

Ønsket om en lillesøster eller lillebror er så stort, og jeg tror nok at så fort man blir gravid kjenner man på de samme følelsene for enda et lite menneske :Heartred

Man kan ikke elske for mange, hjertet blir fylt med enda mer kjærlighet, og det er bare fantastisk:Heartpink
Men ingen barn er vel helt like, og noen er mer å bryne seg på enn andre. Men man elsker dem like høyt alle sammen, de trenger oss, og vi trenger dem. Kjærligheten er ubetinget og veldig høy!

Her har det 3. barnet vært det letteste å ha med å gjøre, han har jo ikke de samme farsgenene som de to eldste :knegg: så er spent på hvordan den lille som kommer etter blir, men håper h*n blir mest lik sin yngste brorlaughing6

Jeg føler på det samme.. har en på 2!
Får liksom litt dårlig samv på en måte, når han må dele oss med en som kommer til å ta mye plass den første tiden...
Men tror jo såklart det blir en glede for alle tre <3

Jeg var veldig redd for å få flere barn fordi jeg tenkte at jeg aldri kommer til å klare å elske noen så høyt som sønnen min. At den nye unngen kom til å føles i veien, på en måte. Men så møtte jeg samboeren min og jeg er så hinsides forelska i han, så nå er jeg sikker på at det er nok kjærlighet til alle 3 [emoji173]️

Smule har helt rett, kjærligheten dobles igjen da neste barn kommer.. så ikke vær bekymret for om du klarer å elske nestemann like høyt :love017

Nå er det blitt satt dato for testing av mannen.. skal inn torsdag førstkommende :happy093.
Er veldig spent....!!

Back
Topp