I dag er første dag med daglig dose folat, føles som en liten milepæl! [emoji16] Har jo tatt det litt sporadisk i flere mnd, men nå blir det hver dag fremover. Ett lite skritt nærmere ordentlig prøving [emoji16][emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper dere får det til, selv om oddsene kan butte imot jeg har hørt og lest utrolige historier,det er ikke umuligDen følelsen, Arielle litt av det burde vært konservert, og tatt frem på de tyngre dagene.
Nå er vi offisielt prøvere igjen, men med påvist veldig liten sjanse for å få det til på egenhånd pga få svømmere ..prøver å ikke la det knekke motet.
CD 2 i dag.. begynner å EL teste fra dag 12/13.
Ja, får til tider vondt i magen av det [emoji23] men det er jo bare et godt tegn, då vet man at man har funnet den rette [emoji173]Har du det noen gang sånn at du er så forelsket i mannen din, at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg?
At du bare har lyst å gripe tak i kinnene hans og riste de mens du prøver å ikke gripe for hardt så han får vondt?
Helt santJa, får til tider vondt i magen av det [emoji23] men det er jo bare et godt tegn, då vet man at man har funnet den rette [emoji173]
Jeg håper dere får det til, selv om oddsene kan butte imot jeg har hørt og lest utrolige historier,det er ikke umulig
Men dere får vel hjelp da eller..?Håper, jeg også. Men vi hr ikke tid til å surfe på det håpet for lenge før vi planlegger veien videre med assistert. Begynner å bli gamle
[emoji173] Jeg har den ofte, når han sover må jeg bare holde meg fra å stryke over ansiktet hans. Hehe for han liker ikke å bli pillet på i fjeset når han sover[emoji28]Har du det noen gang sånn at du er så forelsket i mannen din, at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg?
At du bare har lyst å gripe tak i kinnene hans og riste de mens du prøver å ikke gripe for hardt så han får vondt?
Haha ååå Så deilig Prøver å hente frem disse følelsene når vi krangler men det er ikke like lett da ass[emoji173] Jeg har den ofte, når han sover må jeg bare holde meg fra å stryke over ansiktet hans. Hehe for han liker ikke å bli pillet på i fjeset når han sover[emoji28]
Men dere får vel hjelp da eller..?
Skjønner.... Jeg krysser alt jeg kan for dereJa, det gjør vi nok. Er bare at det koster så mye å gå privat.. mannen er med på å prøve hard nå, ta ny spermprøve om tre mnd for å se om den er lik. Deretter kontakte klinikker for å høre hvilke muligheter vi har ...om ikke det hR skjedd et mirakel innen den tid
Hihi[emoji28] vi krangler ekstremt lite, men vi kan være litt grinete noen ganger[emoji23] [emoji85] da må jeg jobbe for å finne disse gode følelsene[emoji28] [emoji173]Haha ååå Så deilig Prøver å hente frem disse følelsene når vi krangler men det er ikke like lett da ass
Som jeg sier, jeg elsker B veldig høyt. Men kanskje ikke like mye hver dagHihi[emoji28] vi krangler ekstremt lite, men vi kan være litt grinete noen ganger[emoji23] [emoji85] da må jeg jobbe for å finne disse gode følelsene[emoji28] [emoji173]
Å ja - så absolutt [emoji173]Har du det noen gang sånn at du er så forelsket i mannen din, at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg?
Åååååå ja mange gangerÅ ja - så absolutt [emoji173]
Også har man en sjelden gang lyst til å vri opp mannebeinet [emoji85][emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23]Åååååå ja mange ganger
CD 46 her (+/- noen dager). Litt usikker pga MA. Hadde håpet på en graviditet før mensen, men jeg er nok ikke så heldig. Håper tr kommer innen mandag, ellers må jeg ringe gyn, og da skal jeg få piller for å sette igang mensen igjen. Håper det sitter en spire hos deg snart!Er fortvilt på syklusen om den er forlenget etter MA... CD 37, masse mensmurringer, men ingen TR... og negative graviditetstester :/ hadde lange sykluser etter forrige fødsel, og om det blir slik igjen, blir jeg veldig frustrert da EL blir så sjelden og vanskelig å treffe :/