Skravletråd?

Ååå dette er sååå frustrerende! Tok en RFSU strimmel tidligere i dag som viste svaaakt positivt, så en cb early som også ser positiv ut, men A1 og cb plus er negative... Har fått så mye skygger i det siste at jeg vet ikke hva jeg skal tro, og det er så fryktelig vanskelig å vente.

Det er tre timer siden nå, og da skal man jo ikke se på dem, men synes også det er rart at streken på RFSU har forsvunnet igjen. Prøver å holde meg en time til før jeg prøver en ny... :banghead::(:wtf:
Det har jeg opplevd både i dag og i går, med rfsu strimmel! Synes jeg skimter en strek på alle, men vet ikke om det er positiv eller ikke :yuck:

Det har jeg opplevd både i dag og i går, med rfsu strimmel! Synes jeg skimter en strek på alle, men vet ikke om det er positiv eller ikke :yuck:

Så utrolig irriterende! Har fått så mange skygger på dem før, men disse er så tydelige, og så forsvinner de igjen etter en stund... Men cb early hadde også strek...

Så utrolig irriterende! Har fått så mange skygger på dem før, men disse er så tydelige, og så forsvinner de igjen etter en stund... Men cb early hadde også strek...
Jeg har bare brukt rfsu, og aldri fått skygge før! Skikkelig irriterende! Jeg tar en ny til helgen, så vet jeg om jeg kan drikke eller ikke i bryllup :)

Nok en pp, uten positiv test.. eller, hadde jo en ekstra strek, men rfsu test kommer ikke inn i dette huset igjen.. nå venter jeg bare på tr, den kan komme idag og bli ferdig med det, skal komme i morgen, torsdag eller fredag...

Nok en pp, uten positiv test.. eller, hadde jo en ekstra strek, men rfsu test kommer ikke inn i dette huset igjen.. nå venter jeg bare på tr, den kan komme idag og bli ferdig med det, skal komme i morgen, torsdag eller fredag...
Jeg har vært kjempefornøyd med rfsu, men nå har jeg fått tre tester med en ekstra strek som jeg ikke anser som positive tester. Aldri opplevd det før. Jeg venter på tester i posten med et merke jeg aldri har prøvd før. Tenkte å ta nye tester når de kommer, så kan jeg se om det er noen forskjell på rfsu of babyplan sine :)

Jeg har vært kjempefornøyd med rfsu, men nå har jeg fått tre tester med en ekstra strek som jeg ikke anser som positive tester. Aldri opplevd det før. Jeg venter på tester i posten med et merke jeg aldri har prøvd før. Tenkte å ta nye tester når de kommer, så kan jeg se om det er noen forskjell på rfsu of babyplan sine :)
Jeg har fått flere rfsu test ofte tester med falsk positiv. En klar rosa strek som ikke forsvant, men alle andre tester vær negativ. Kjøper avogtil den vanlige stav testen til rfsu, den har jeg ingen trøbbel med. Make sure sine tester har jeg aldri fått noen skygge eller falsk positiv på.
Nå har jeg bestilt billige wish tester, og skal teste de 1 pp.

Kjøper heller aldri RFSU etter alt jeg har lest om det merke...
Og føler med deg.. Sitter med TR as we speak,gleder meg til hun er ferdig.. :)

Var så sikker på at det skulle klaffe nå sist ,fordi vi hadde sex natten før EL testen ble negativ (den var positiv kvelden før vi hadde sex og morningen etterpå var den negativ).
Men ser jo nå at dette ikke var saken... jeg hadde positive EL tester i 3 dager..
Håper vi rekker å legge aksjer mye lenger før denne gangen..

Planen her er å legge inn aksjene hver kveld fra positiv EL test, til to dager etter den er negativ.

Da blir det masse sex :smiley-angelic006 endelig..! :dance011

Planen her er å legge inn aksjene hver kveld fra positiv EL test, til to dager etter den er negativ.

Da blir det masse sex :smiley-angelic006 endelig..! :dance011
Okei,så dere koser ikke i dagene før positiv test? Selv om det står på appen at du har fertile dager..?

Okei,så dere koser ikke i dagene før positiv test? Selv om det står på appen at du har fertile dager..?

Kanskje (jeg vil gjerne, men lurer på om mannen synes det blir litt vel mye... da sparer jeg heller jobben til de aller viktigste dagene). Følger økningen på EL testene nøyere enn Ovia :)

Kanskje (jeg vil gjerne, men lurer på om mannen synes det blir litt vel mye... da sparer jeg heller jobben til de aller viktigste dagene). Følger økningen på EL testene nøyere enn Ovia :)
Ja det er det jeg også tenker skjønner du. jeg vil ikke slite uten mannen eller gjøre han lei av dette :) Og da tenker jeg også at vi sparer oss litt og ikke har sex hver dag i 7 dager :hilarious: blir tilogmed litt mye for meg det tror jeg... trooooor jeg:hilarious:
Tror du er inne på noe her... å bare følge med på testene... :) når begynner du å teste ?

Noen som har erfaring med disse testene fra ebay? Det følger med en sånn pinsett man bruker til å samle opp urin som man putter på testen...
Fikk skygger på disse både i går kveld og i dag tidlig , one step strimmeltestne er negative på samme urin. Er kun 5 dpo så tenker det er noe galt med testene :woot:

Vedlegg

• Snapchat-2044184090.jpg
    Snapchat-2044184090.jpg
    566,8 KB · Visninger: 60
Noen som har erfaring med disse testene fra ebay? Det følger med en sånn pinsett man bruker til å samle opp urin som man putter på testen...
Fikk skygger på disse både i går kveld og i dag tidlig , one step strimmeltestne er negative på samme urin. Er kun 5 dpo så tenker det er noe galt med testene :woot:
Siden du får negative andre tester så vil jeg si skygge. Og hvis du bare er 5dpo så har sannsynligvis ikke egget rukket å feste seg ennå heller. Iallefall ikke produsert nok hcg til at det slår ut ennå

Kjøper heller aldri RFSU etter alt jeg har lest om det merke...
Og føler med deg.. Sitter med TR as we speak,gleder meg til hun er ferdig.. :)
Dette er siste gang jeg kjøper rfsu test ofte pakke. Fader for noen tester!

Har enda ikke fått tr da, 12 dpo idag, så den kommer vell på torsdag regner jeg med.

Dette er siste gang jeg kjøper rfsu test ofte pakke. Fader for noen tester!

Har enda ikke fått tr da, 12 dpo idag, så den kommer vell på torsdag regner jeg med.
Jeg fikk den faktisk to dager før jeg skulle ifølge appen.. kanskje du også får den litt tidligere,så er du kjapt ferdig :)

Var så sikker på at det skulle klaffe nå sist ,fordi vi hadde sex natten før EL testen ble negativ (den var positiv kvelden før vi hadde sex og morningen etterpå var den negativ).
Men ser jo nå at dette ikke var saken... jeg hadde positive EL tester i 3 dager..
Håper vi rekker å legge aksjer mye lenger før denne gangen..
Det er frustrerende, når man vet at man har hatt sex til rett tid, men man får ikke positiv test! Det er pyton!
Denne gang bommet vi på EL med noen dager, den kom litt senere enn normalt, men hadde aksjer inne som var 1 dag gammel, så skal ha vært en sjangse uansett.

Jeg fikk den faktisk to dager før jeg skulle ifølge appen.. kanskje du også får den litt tidligere,så er du kjapt ferdig :)
Håper det! Begynner sikkert å spotte litt i morgen kveld, så er det eksplosjon på torsdags morgen [emoji14]
Forje tr så blødde jeg i 8 dager!! Mot 4 som er normalt..

Back
Topp