Skravletråd?

Det er frustrerende, når man vet at man har hatt sex til rett tid, men man får ikke positiv test! Det er pyton!
Denne gang bommet vi på EL med noen dager, den kom litt senere enn normalt, men hadde aksjer inne som var 1 dag gammel, så skal ha vært en sjangse uansett.
Akkurat det samme skjedde her også... jeg trodde vi hadde truffet perfekt.. EL test positiv i 3 dager,hadde sex natt til morningen den ble negativ.. Trodde ikke det kunne bli bedre klaff jeg... men hadde viss feil..:(

Akkurat det samme skjedde her også... jeg trodde vi hadde truffet perfekt.. EL test positiv i 3 dager,hadde sex natt til morningen den ble negativ.. Trodde ikke det kunne bli bedre klaff jeg... men hadde viss feil..:(
Denne kroppen er noe for seg selv. Kjører sitt eget løp hele veien.

Ja skjønner faktisk ingenting.. men men...det skal vel ikke være så lett .... leste faktisk her om dagen,en gyn som hadde sagt "det skal jo egentlig være ganske lett å bli gravid"... lol...
Lett for noen, men andre ikke.
Ser faktisk ut som man må ta en pause, for så å begynne og telle pp på nytt, nesten alle som blir gravid , på nesten alle ikm grupper er i pp1.

Lett for noen, men andre ikke.
Ser faktisk ut som man må ta en pause, for så å begynne og telle pp på nytt, nesten alle som blir gravid , på nesten alle ikm grupper er i pp1.
Ja kanskje det.. men blir det egentlig ikke en litt "ufrivillig" pause om man prøver og ikke blir gravid? Eller kanskje ikke.. haha

Ja det er det jeg også tenker skjønner du. jeg vil ikke slite uten mannen eller gjøre han lei av dette :) Og da tenker jeg også at vi sparer oss litt og ikke har sex hver dag i 7 dager :hilarious: blir tilogmed litt mye for meg det tror jeg... trooooor jeg:hilarious:
Tror du er inne på noe her... å bare følge med på testene... :) når begynner du å teste ?

Vil helst ikke at det skal bli til noe «ork» for han :wacky:
Jeg begynner å ta slimløsende (for å gjøre svømmeturen til soldatene lettere) på fredag (CD 9).. og starter EL testingen CD 12.

Fikk svar fra Hausken i dag, på forespørselen mht mannens dårlige antall svømmere.. og de anbefaler ICSI :scared001 ..det var ikke oppløftende. Privat ICSI blir for dyrt for oss.

Vil helst ikke at det skal bli til noe «ork» for han :wacky:
Jeg begynner å ta slimløsende (for å gjøre svømmeturen til soldatene lettere) på fredag (CD 9).. og starter EL testingen CD 12.

Fikk svar fra Hausken i dag, på forespørselen mht mannens dårlige antall svømmere.. og de anbefaler ICSI :scared001 ..det var ikke oppløftende. Privat ICSI blir for dyrt for oss.
Ååååå :(
Hva skjer nå da..?

Ååååå :(
Hva skjer nå da..?

Velger å ignorere den beskjeden litt. Prøve så godt vi kan i 3 PP, for så å ta en ny sædprøve av han. Er den like dårlig, har vi ikke noe valg. Da må vi sende søknad til IVF offentlig. Og høre hvilke muligheter vi har videre.
Vi har ikke hundre tusen (+) å bruke på IVF forsøk privat..
Kjenner jeg er optimist og pessimist samtidig:hungover::bored:

Velger å ignorere den beskjeden litt. Prøve så godt vi kan i 3 PP, for så å ta en ny sædprøve av han. Er den like dårlig, har vi ikke noe valg. Da må vi sende søknad til IVF offentlig. Og høre hvilke muligheter vi har videre.
Nei herregud,hvem har sånne penger liksom.. :( huff...

Jeg har aldri hatt noe særlig symptomer under EL, og er derfor ikke helt sikker på hva som er normale symptomer. Vet jo om alt det her med stikking/smerter i eggstokkene, EL-slim og sånn.
For første gang som jeg har merket, så kjenner jeg nå stikking i eggstokken på høyre side fra tid til annen. Vet at EL nærmer seg, siden jeg tester, men opplever nå noe jeg aldri har opplevd før og lurer på om andre har lignende erfaringer.
Er plutselig blitt kjempe følsom, som i at jeg gråter av alt mulig som jeg aldri reagerer eller gråter for ellers. F.eks. Ting på tv som egentlig ikke er trist i det hele tatt, men sitter å strigråter fordi jeg plutselig syns det er trist....
Andre som blir veldig følsom rundt EL?

Jeg har aldri hatt noe særlig symptomer under EL, og er derfor ikke helt sikker på hva som er normale symptomer. Vet jo om alt det her med stikking/smerter i eggstokkene, EL-slim og sånn.
For første gang som jeg har merket, så kjenner jeg nå stikking i eggstokken på høyre side fra tid til annen. Vet at EL nærmer seg, siden jeg tester, men opplever nå noe jeg aldri har opplevd før og lurer på om andre har lignende erfaringer.
Er plutselig blitt kjempe følsom, som i at jeg gråter av alt mulig som jeg aldri reagerer eller gråter for ellers. F.eks. Ting på tv som egentlig ikke er trist i det hele tatt, men sitter å strigråter fordi jeg plutselig syns det er trist....
Andre som blir veldig følsom rundt EL?
Ja for meg er EL det samme som mensen nesten... humørmessing og smertemessig... :)

Ja for meg er EL det samme som mensen nesten... humørmessing og smertemessig... :)

Godt å høre at det ikke bare er meg.
På den ene side er jeg heldig fordi jeg sjelden/aldri har symptomer på PMS, men har til gjengjeld nesten ingen symptomer på EL. Hadde før siste runde med prevensjon og oppstart med medisiner tydelig EL slim og økt sexlyst ved EL, men nå, stort sett igjen symptomer.
Håper det er et godt tegn og at kroppen min kanskje føler seg klar for en liten spire snart :shy:

Ble skikkelig sugen på noe søtt - bunn til suksessterte i ovn nå og kremen står til avkjøling[emoji39] og jeg som har tenkt å gå ned litt i vekt før jeg blir gravid....[emoji849][emoji85][emoji23]

Ble skikkelig sugen på noe søtt - bunn til suksessterte i ovn nå og kremen står til avkjøling[emoji39] og jeg som har tenkt å gå ned litt i vekt før jeg blir gravid....[emoji849][emoji85][emoji23]
Akkurat vært i skapene å kikka etter noe,for 6 gang idag sikkert... like overrasket over at det ikke er noe der... ååårrrh.. er så sugen!!

Vi er akkurat henvist til offentlig ivf. Anbefaler å sjekke ventetid på de forskjellige sykehusene rundt i Norge og velge det med kortest ventetid [emoji5] Vi er Bergensere men har søkt i Trondheim fordi ventetiden er utrolig mye kortere i Trondheim enn i Bergen. Håper det går veien for dere [emoji173]️[emoji257]

Av og til må jeg bare gråte litt over den tette MAen min.. skulle gått ut i permisjon om 15 dager. På bursdagen min. Og her sitter jeg og er ikke gravid på nytt engang.. Blæææ...

Akkurat vært i skapene å kikka etter noe,for 6 gang idag sikkert... like overrasket over at det ikke er noe der... ååårrrh.. er så sugen!!
Haha, det bruker jeg å gjøre også - i det siste har jeg måtta kjørt på butikken å handla snop (for et par hundre kr[emoji85]), hvis ikke blir jeg dritsur![emoji23] slutta jo å snuse før kjemisk og har ikke snust siden - så pakker jo innpå alt mulig om dagen![emoji28]

Hørtes godt ut! Her ble det saftis, det var det eneste jeg fant [emoji23]

Haha, det bruker jeg å gjøre også - i det siste har jeg måtta kjørt på butikken å handla snop (for et par hundre kr[emoji85]), hvis ikke blir jeg dritsur![emoji23] slutta jo å snuse før kjemisk og har ikke snust siden - så pakker jo innpå alt mulig om dagen![emoji28]

La på meg 7-8 kg da jeg sluttet å snuse for 2,5 år siden. Fremdeles bare gått ned 5 av de [emoji849]

Back
Topp