Skravletråd?

Av og til må jeg bare gråte litt over den tette MAen min.. skulle gått ut i permisjon om 15 dager. På bursdagen min. Og her sitter jeg og er ikke gravid på nytt engang.. Blæææ...

Skjønner at det må være tøft... håper at det klaffer for deg snart, kjenner til lengselen og all energien det opptar i hverdagen...

Kommer garantert til å legge på meg noe sånt jeg også![emoji28] sitter å gomler i meg potetgull akkurat nå så[emoji849]

Man må nesten bare ta de kiloene som kommer. For det er litt dritt å slutte, spesielt de første ukene. Men det ble mye lettere etter ca 2-3 uker syns jeg. Helt klart verst de første 10 dagene. Fy, så sinna jeg var [emoji23][emoji85]

Ble skikkelig sugen på noe søtt - bunn til suksessterte i ovn nå og kremen står til avkjøling[emoji39] og jeg som har tenkt å gå ned litt i vekt før jeg blir gravid....[emoji849][emoji85][emoji23]
Har hatt sååå lyst på gulebomber de siste dagene! Helt jævlig når man ikke gidder å bake den!
Så idag bakte vi en sjokoladekake, hjalp litt på da [emoji14]

Oiii.. det er lenge... :( håper ikke du må det denne gangen..!!
Blør alltid 7-8 dager jeg [emoji23] så når jeg en sjelden gang er nede i 6 dager så tenker jeg liksom, hva skjedde???
Jeg har aldri hatt noe særlig symptomer under EL, og er derfor ikke helt sikker på hva som er normale symptomer. Vet jo om alt det her med stikking/smerter i eggstokkene, EL-slim og sånn.
For første gang som jeg har merket, så kjenner jeg nå stikking i eggstokken på høyre side fra tid til annen. Vet at EL nærmer seg, siden jeg tester, men opplever nå noe jeg aldri har opplevd før og lurer på om andre har lignende erfaringer.
Er plutselig blitt kjempe følsom, som i at jeg gråter av alt mulig som jeg aldri reagerer eller gråter for ellers. F.eks. Ting på tv som egentlig ikke er trist i det hele tatt, men sitter å strigråter fordi jeg plutselig syns det er trist....
Andre som blir veldig følsom rundt EL?
Blir sprengt i livmorområdet, føles ut som at noen sitter oppå det, stikker i den siden egget slipper fra (tror jeg), blir av og til steinkåt [emoji23] og spiser sjokolade.. (aldri ellers omtrent. Blir kvalm av sjokolade). Og el-slim i varierende grad.

Du vet du er prøver, når du griner som en unge av Deadpool 2 på kino:scared001

Du vet du er prøver, når du griner som en unge av Deadpool 2 på kino:scared001
Har ikke sett den men høres morsomt ut :hilarious:
Griner dog av alt... absolutt alt. Uansett :hilarious::hilarious:

Jeg likte den første godt, og hadde forventinger om en nedtur i går. Men omg.. den var råbra..!! Og for oss her inne.. er det fler enn meg som kommer til å grine :D

Jeg likte den første godt, og hadde forventinger om en nedtur i går. Men omg.. den var råbra..!! Og for oss her inne.. er det fler enn meg som kommer til å grine :D

Ååå, da må vi få til å se den! Får skaffe barnevakt en kveld! Likte den første utrolig godt, så nå gleder jeg meg!

Åh, den må jeg få sett! Syns den første var hysterisk[emoji23]

Utrolig merkelig menstruasjon på meg denne gangen :confused:
2 mens etter aborten, så kanskje derfor..
Har gått med bind kun 2 dager,og 1 natt... og da hadde jeg ikke trengt å bytte det hele dagen liksom...
Er så lite at jeg tilogmed har testet for graviditet.. negativ da såklart:hilarious:
Men ja... syns den er veldig sparsom i forhold til hva jeg normalt sett har...flere som har opplevd det?
Er på CD5 idag men har ikke blødd nevneverdig på flere dager..

Ja, det er nesten litt trøstespising her nå[emoji85] Har heldigvis kommet over den verste perioden med sinnataggen nå - var ille ei stund ja[emoji28][emoji23]
Man må nesten bare ta de kiloene som kommer. For det er litt dritt å slutte, spesielt de første ukene. Men det ble mye lettere etter ca 2-3 uker syns jeg. Helt klart verst de første 10 dagene. Fy, så sinna jeg var [emoji23][emoji85]

Skulle foreslå at du kanskje ikke hadde EL, men du testet vel etter det?[emoji848]
Tenkte om du ikke hadde EL så kan det være grunnen til rar TR?[emoji848]
Utrolig merkelig menstruasjon på meg denne gangen :confused:
2 mens etter aborten, så kanskje derfor..
Har gått med bind kun 2 dager,og 1 natt... og da hadde jeg ikke trengt å bytte det hele dagen liksom...
Er så lite at jeg tilogmed har testet for graviditet.. negativ da såklart:hilarious:
Men ja... syns den er veldig sparsom i forhold til hva jeg normalt sett har...flere som har opplevd det?
Er på CD5 idag men har ikke blødd nevneverdig på flere dager..

Skulle foreslå at du kanskje ikke hadde EL, men du testet vel etter det?[emoji848]
Tenkte om du ikke hadde EL så kan det være grunnen til rar TR?[emoji848]
Ja jeg trodde vel jeg hadde det... men man kan vel aldri være sikker eller..? Utenom når man temper men det gjør jo ikke jeg...
Jeg hadde positive EL tester som ble negative etter 3 dager...mer en det vet jeg ikke ..:confused:

Blenda test her i dag... Jeg som var sååå sikker... Vurderer å sende klage til både RFSU og clearblue pga de testene jeg har fått...

Back
Topp