Skravletråd?

Ja jeg er CD5 :) tok en test ista nå bare fordi du sa det der, men den var negativ..:) sånn billig dritt test fra ebay,og kan skimte en strek om jeg legger godviljen til men det er ikke første gang,så disse testene betyr ikke en dritt for meg :)
Er nok ikke gravid :) Er i IKM gruppe 27 :)
Da håper jeg inderlig det blir 2 streker i uke 27[emoji173]

Kort til butikkene her også, men er ny operert og lever på smertestillende. Blir bedre og bedre, tenker det blir kake i helgen[emoji28] [emoji4]
Nei, da er det nok best å holde seg hjemme ja[emoji4] egentlig så skal jeg holde meg til godis i helgene, men jeg er et svakt svakt menneske[emoji23]

Nei, da er det nok best å holde seg hjemme ja[emoji4] egentlig så skal jeg holde meg til godis i helgene, men jeg er et svakt svakt menneske[emoji23]
Hihi[emoji85] Jeg også, har bestemt meg for kraftig kutt i colaen min og godteri fråtsingen. Kan ikke møte et evnt svangerskap med disse matvanene. Hei her er jeg, skal føde en unge på 6kg[emoji23] om gamla blir gravid da.

Hihi[emoji85] Jeg også, har bestemt meg for kraftig kutt i colaen min og godteri fråtsingen. Kan ikke møte et evnt svangerskap med disse matvanene. Hei her er jeg, skal føde en unge på 6kg[emoji23] om gamla blir gravid da.
Siden det snart er helg, så skal jeg starte med bedre vaner på mandag![emoji849][emoji23] Så på søndag skal jeg rett og slett kaste all dritten som er i godteskapet - om jeg ikke rekker å spise opp alt[emoji87] skal opprette en tråd der man kan støtte hverandre og heie og motivere [emoji106][emoji122] ja, nå blir det andre buller her! [emoji109]

Siden det snart er helg, så skal jeg starte med bedre vaner på mandag![emoji849][emoji23] Så på søndag skal jeg rett og slett kaste all dritten som er i godteskapet - om jeg ikke rekker å spise opp alt[emoji87] skal opprette en tråd der man kan støtte hverandre og heie og motivere [emoji106][emoji122] ja, nå blir det andre buller her! [emoji109]
Jeg tenker jeg skal handle så lite at jeg går tom på søndagen[emoji85]

Koser meg![emoji39]
79f7cc797dde30b33b6887ea2c11a42d.jpg
Å fy kor godt detta såg ut. :confused2

Det liker jeg! [emoji1303] Skal ikke slanke så voldsomt mye, men motivasjonen er litt bob-bob. Så kjekt med litt flere som heier på hverandre [emoji1319]

Hater så JÆVLIG å være blakk... spesielt når kjøleskapet er tomt og man må snu på hver krone i butikken..

Hater så JÆVLIG å være blakk... spesielt når kjøleskapet er tomt og man må snu på hver krone i butikken..
Ja, det suger å ikke ha penger, hvilket er hvorfor jeg har et detaljert budsjett hvor jeg skriver opp alt som brukes, prøver å spare til leilighet også. :P

:angry4:angry5:angry1:angry8:smiley-angry002:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry019:angryfire:BangHead:mumum

TR kom i dag.

Åååh kaka di så sinnsyk ut @bondemamma85 [emoji4]

Her er jeg akkurat skrevet ut av sykehuset. Ble innlagt i går kveld pga ekstrem kvalme. Hadde blodtrykk på 70/46, besvimte, var dehydrert og hadde litt for høye leververdier. Har ligget på drypp i hele natt og fikk heldigvis dra hjem i dag, men må komme inn 2-3 dager i uka framover for å få væske og vitaminer intravenøst og følge med på leververdiene. Hoi hoi dere, graviditet er gøy!

Fikk sett et lite, bankende hjerte på ultralyd i natt da [emoji173]️ det var fint, oppi alt.

Nå høres jeg sikkert litt kvalm ut[emoji28] - men her i huset er det kun hjemmelaget som duger [emoji85] lager så og si alt selv - men brownies og muffins....da må jeg ty til toro![emoji23]
Hjemmelaget er jo best da :) Jeg har laget den kaka én gang, og har noe liggende i fryseren, klar til opptining :)

Noko dritt ja. Skulle vert 2 streker

Jeg fikk faktisk en strek denne gangen. En skygestrek, men det var lett å se den. Skyggestreken kom flere dager, så spørs om egget ikke klarte å feste seg helt :( At det faktisk var kjemisk.
Håper noe klarer å feste seg neste pp!

Back
Topp