Skravletråd?

Jeg fikk faktisk en strek denne gangen. En skygestrek, men det var lett å se den. Skyggestreken kom flere dager, så spørs om egget ikke klarte å feste seg helt :( At det faktisk var kjemisk.
Håper noe klarer å feste seg neste pp!
Surt når ein øyner håp men så er det noe som stopper det. Er så lei av slike tester som viser 2 streker og så er det borte etter par dager. Håper det blir vår tur nå :)
Det er lov å furte og da :(

Surt når ein øyner håp men så er det noe som stopper det. Er så lei av slike tester som viser 2 streker og så er det borte etter par dager. Håper det blir vår tur nå :)
Det er lov å furte og da :(

Ja, får håpe juni med all dens gleder er det rette å satse på :D

Da slår me til med 2 streker ;)

Ja :D
Får EL den dagen jeg reiser for å besøke mormor :) Den helgen skal jeg bare slappe av og kose meg :D
Satser på at det gjør susen ;)
Pluss jeg starter på akupunktur den 21 :P

Ja :D
Får EL den dagen jeg reiser for å besøke mormor :) Den helgen skal jeg bare slappe av og kose meg :D
Satser på at det gjør susen ;)
Pluss jeg starter på akupunktur den 21 :P
Har sååå lyst å prøve akupunktur om sommeren blir resultatløs. Orker ikke å stresse med det nå.
Håper det gjør susen, hører mange har god effekt.

Har sååå lyst å prøve akupunktur om sommeren blir resultatløs. Orker ikke å stresse med det nå.
Håper det gjør susen, hører mange har god effekt.

Ja, det er nettopp det jeg har hørt også :D
Hun jeg snakket med her på Jæren, sa at det kosta 300kr per gang.. Så det er jo ingenting i forhold til hva mange andre tar for det

Ja, det er nettopp det jeg har hørt også :D
Hun jeg snakket med her på Jæren, sa at det kosta 300kr per gang.. Så det er jo ingenting i forhold til hva mange andre tar for det
Ja vi går jo med privat gynekolog nå, offentlige er det bare å gi opp for vår del siden de ikke finner noe særlig galt [emoji19]
Og en time privat er jo 4 timer med akupunktur [emoji28] og om det virker er det jo mye penger spart på både timer og medisiner.

Er så sykt pinlig når man går ute en rolig tur til butikken med guttungen og ser en man hadde 1 eller 3 one night stand med for noen år tilbake og begge later som de ikke har sett den andre:hilarious:

Er så sykt pinlig når man går ute en rolig tur til butikken med guttungen og ser en man hadde 1 eller 3 one night stand med for noen år tilbake og begge later som de ikke har sett den andre:hilarious:
Hihi, ser det for meg[emoji28]

Åååh kaka di så sinnsyk ut @bondemamma85 [emoji4]

Her er jeg akkurat skrevet ut av sykehuset. Ble innlagt i går kveld pga ekstrem kvalme. Hadde blodtrykk på 70/46, besvimte, var dehydrert og hadde litt for høye leververdier. Har ligget på drypp i hele natt og fikk heldigvis dra hjem i dag, men må komme inn 2-3 dager i uka framover for å få væske og vitaminer intravenøst og følge med på leververdiene. Hoi hoi dere, graviditet er gøy!

Fikk sett et lite, bankende hjerte på ultralyd i natt da [emoji173]️ det var fint, oppi alt.
Yeah for bankende hjerte! Masse medlidenhet for kvalmen, dehydrering og jevnlige sykehusbesøk :Heartblue

Så glad jeg har flyttet til en plass der det er lite sannsynlig at det skjer[emoji28]

Men igår da jeg var på butikken var det en som hadde ganske lik stemme som eksen, jeg sto å pakket varer og ble egentlig bare stående helt stille og turte nesten ikke å røre meg. Men det var heldigvis ikke han[emoji28] (han var/er psykopat, så vil helst ikke møte på han). Vet at faren hannes bor i nabobygda, så kan jo hende eeeeen gang at jeg treffer på han.

Så glad jeg har flyttet til en plass der det er lite sannsynlig at det skjer[emoji28]

Men igår da jeg var på butikken var det en som hadde ganske lik stemme som eksen, jeg sto å pakket varer og ble egentlig bare stående helt stille og turte nesten ikke å røre meg. Men det var heldigvis ikke han[emoji28] (han var/er psykopat, så vil helst ikke møte på han). Vet at faren hannes bor i nabobygda, så kan jo hende eeeeen gang at jeg treffer på han.
Omg det DER er det verste. Hadde også en slik eks engang,var livredd for å møte på han. Og skvatt hver gang jeg trodde jeg så han,ble helt gelé i bena og begynte å skjelve.... turte ikke gå steder hvor jeg visste det var en mikroskopisk sjangs for å treffe han. Utrolig ekkelt å ha det sånn

Da du skal gå rett bort med det største gliset og gi en skikkelig klem!
"nemmen heeeei. Så hyggelig å se deg/dere igjen. Gjort siden sist?"
Bare for å se panikken i ansiktene deres
:hilarious:

Første pille på brettet tatt[emoji23][emoji1365] kjenner tålmodigheten min virkelig har blitt satt på prøve denne gang. Jeg virkelig håper kroppen klarer å skjønne nå hva den skal gjøre [emoji12] eneste kjipe med dette er å måtte ha klart bind og evt tamponger til hver tid nå [emoji85]

Back
Topp