Skravletråd?

Jo men det er jo 11 år siden han lå i magen,.. :hilarious: Kan ikke huske å ha hatt den etter det liksom... men har jo hatt en del hormonopplegg i kroppen det siste halve året da..

Ja, det kan jo være at MAen satte i gang noe og så har melanocyttene (de cellene som lager brunfargen) respondert på det. Det kan også muligens skyldes cystene hvis de påvirker hormonene. Nå er jeg litt ute på tynn is, dette er ikke akkurat mitt ekspertområde[emoji23] Men du kan jo spørre gyn når du skal dit neste uke :)

Ja for da er man 1 dag over EL ikke sant :) days past :)
Ahh.. selvfølgelig [emoji23] er ny på dette med å telle dager å sånn.. førstemann kom liksom som en overraskelse [emoji16] men er 6pp, men hatt 2mnd pause pga sykdom.. så egentlig 4pp da (Hvis jeg har forstått det riktig) anyway.. tusen takk for hjelp og svar [emoji4][emoji4]

Jo men det er jo 11 år siden han lå i magen,.. :hilarious: Kan ikke huske å ha hatt den etter det liksom... men har jo hatt en del hormonopplegg i kroppen det siste halve året da..
Jeg har min [emoji4] men bare over skambenet når jeg ikke er gravid. Sist jeg var gravid var den såvidt synlig opp til navlen [emoji4]

Ja, det kan jo være at MAen satte i gang noe og så har melanocyttene (de cellene som lager brunfargen) respondert på det. Det kan også muligens skyldes cystene hvis de påvirker hormonene. Nå er jeg litt ute på tynn is, dette er ikke akkurat mitt ekspertområde[emoji23] Men du kan jo spørre gyn når du skal dit neste uke :)
Jeg tror ikke cystene jeg har påvirker hormonene, da jeg har EL og mens som vanlig, pluss jeg har lest noe om at vanncyster ikke gjør det men jeg kan jo ta feil da :confused:

Ok så da er det kanskje normalt da :) godt det,så ikke jeg får enda en ting å gruble på
Tenker at det meste er normalt Jeg, når det gjelder kroppen. Mye som er "utenfor normalen" også som likevel er normalt for den enkelte. Det som ikke er normalt er at jeg har svidd av nr 2 blenda test, nå kun 5ish dpo [emoji23] testetøs av dimensjoner! [emoji23]

Tenker at det meste er normalt Jeg, når det gjelder kroppen. Mye som er "utenfor normalen" også som likevel er normalt for den enkelte. Det som ikke er normalt er at jeg har svidd av nr 2 blenda test, nå kun 5ish dpo [emoji23] testetøs av dimensjoner! [emoji23]
Hahaha du det har jeg også gjort :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg tror ikke cystene jeg har påvirker hormonene, da jeg har EL og mens som vanlig, pluss jeg har lest noe om at vanncyster ikke gjør det men jeg kan jo ta feil da :confused:

Som jeg sa, jeg er ingen ekspert, bare nerd [emoji851][emoji23] Men det kan vel mest sannsynlig være så enkelt som at du har fått mitt mer sol på det i det siste [emoji6]

Nei jeg har ikke fått noe beskjed om at de ikke skal forsvinne, han sa de kunne forsvinne av seg selv.. men jeg antar de ikke har gjort det siden jeg fikk smerter igår under sex...:( og de var lokalisert til ene siden,der hvor jeg antar eggstokken er.... så jeg tror egentlig de har blitt større om annet... :(

Utrolig hva man føler og kjenner om man kjenner etter vet du. Håper du blir positivt overrasket.

Er det vanlig at mannen har forlovelsesring? Eller at gifteringene blir brukt som forlovelsesringer før de blir brukt som gifteringer? :)

Finnes det noe verre enn dag 1-3 og ikke ha tilgang til toalett på flere timer? :P

Er det vanlig at mannen har forlovelsesring? Eller at gifteringene blir brukt som forlovelsesringer før de blir brukt som gifteringer? :)

Jobber i Bjørklund, så svarer deg ;)

Ja, det er vanlig at mannen har forlovelsesring :)
Noen har vanlige ringer som ligner på gifteringer og andre velger at mannen har vanlig ring og kvinnen enstensring. Da går gifteringen utenpå forlovelsesringen.
Noen menn velger ikke å ha ring :)
Jeg personlig synes det er kjempe stilig med "vanlig" ring på mannen og en enstensdiamantring på kvinnen når de er forlovet.
Da bruker mannen forlovelsesringen som giftering og du får en ekstra ring utenpå forlovelsesringen :)
Mange velger å vente med å bruke ringer til de skal gifte seg.
Så det kommer virkelig an på smaken deres :)
Ellers kan jeg legge ved at frem til 08/07 har Bjørklund 50% på den billigste ringen ved kjøp av 2 gifteringer/forlovelsesringer ;)

Et annet bra tips er at du kan nå designe din egen ring. Om du vil ha hvitt gull, gult gull eller rosè gull :)
Antall diamanter, hvor store diamanter, hvilken formasjon de skal ligge i etc :)
Pluss du velger om du vil ha 3,4,5,6 eller 7mm tykkelse.
Du kan velge mellom 7 forskjellige overflater på ringene og du kan også få utvendig eller innvendig gravering. Eller både innvendig og utvendig gravering :)

Eneste er..
Bestill i goood tid. Gjerne 2-3mnd før. Hvis det skulle skje en fabrikasjonsfeil har vi tid til å rette opp i det :)
Vær nøye ved måling av størrelse. Husk at fingrene er litt "hovne" når du er varm på hendene.
Skal mannen bruke forlovelsesringen som giftering og dere skal være forlovet en god stund, send ringen inn til pussing og polering. Da ser den helt ny ut i bryllupet ;)
Da kan de legge inn gravering innvendig i samme slengen :)

Ble langt, men send meg gjerne melding eller svar her hvis det er noe annet jeg kan svare på :D

image1528394317-233307-jpg.261603

Last edited:
Da er jeg her igjen [emoji4][emoji4] alle prøver er ferdig og jeg er helt fin unntatt at østrogennivået mitt er alt for lavt. Så nå har jeg fått piller jeg skal gå på i 2 mnd for å få kroppen igang igjen. Jeg har fått beskjed at kroppen kan få eggløsning også [emoji4] så da er det bare å vente litt tålmodig igjen‍♀️ hvordan går det med dere? Har ikke vært her inne på en måned nå[emoji33]
Velkommen tilbake! Har tenkt på deg! :) satser på at det bare går oppover herfra da!! :)

Back
Topp