Det er gøy[emoji1] kos dere masse[emoji173]Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!![emoji1][emoji1][emoji1] mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er gøy[emoji1] kos dere masse[emoji173]Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!![emoji1][emoji1][emoji1] mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!![emoji7]
I mai gjorde jeg også det. Sammen med russen. DET var flaut
Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!![emoji1][emoji1][emoji1] mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!![emoji7]
Mange som bruker gifteringen som forlovelsesring. Mannen fikk spader da jeg nevnte det for fem år siden. Lite visste jeg at han allerede hadde kjøpt en forlovelsesring til meg på det tidspunktet Helt opp til dere hva dere gjør. En venninne av meg som fridde til mannen fridde med bunadskniv. Mange alternativer!Er det vanlig at mannen har forlovelsesring? Eller at gifteringene blir brukt som forlovelsesringer før de blir brukt som gifteringer?
Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!!mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!!
Haha, da kan jeg tenke meg han ble litt stresset Tror vi holder oss til gifteringene daMange som bruker gifteringen som forlovelsesring. Mannen fikk spader da jeg nevnte det for fem år siden. Lite visste jeg at han allerede hadde kjøpt en forlovelsesring til meg på det tidspunktet Helt opp til dere hva dere gjør. En venninne av meg som fridde til mannen fridde med bunadskniv. Mange alternativer!
Samme her, men min er ikke lagt enda.. hehe....møkkafredag... ingenting å gjøre..Da er mini lagt (vi er alene hjemme ihelga) og jeg kjeder stumpen av meg![emoji85]
Wow! Takk for godt og utfyllende svar! Mannen min har fridd men uten ring, så vi har vurdert å ikke ha forlovelsesringer i det hele tatt. Vi skal ikke gifte oss før neste sommer, men siden det er tilbud har vi vurdert å kjøpe inn ringer nå. Forstår jeg deg riktig om vi kan velge å gravere inn senere? Vi har satt dato, men det kan hende den må flyttes på, ved en eventuell graviditet med termin rundt den tiden
I said yes to the dress i dag!!! Måtte det neste året gå fort![emoji173]
Noen som vil se bilde?[emoji16]
Oh yes[emoji1]I said yes to the dress i dag!!! Måtte det neste året gå fort![emoji173]
Noen som vil se bilde?[emoji16]
Ja, men det skal vi gjøre da! Graveringa skal være klart før bryllupet uansett, og vi har jo dato (med mindre jeg blir gravid med en termin rundt den tiden, noe jeh tviler på)Du kan be om å få med gavekort på graveringen pga omstendigheter men da må den benyttes innen 1år
Jaaaa!!!
Jeg sovna visst plutselig![emoji85] men nå har jeg lagt ut bilde[emoji3]Oh yes[emoji1]
Så nydelig [emoji173]In love[emoji7]
Nydelig kjole!!In love[emoji7]
In love[emoji7]