Skravletråd?

Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!![emoji1][emoji1][emoji1] mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!![emoji7]
Det er gøy[emoji1] kos dere masse[emoji173]

Er det vanlig at mannen har forlovelsesring? Eller at gifteringene blir brukt som forlovelsesringer før de blir brukt som gifteringer? :)
Mange som bruker gifteringen som forlovelsesring. Mannen fikk spader da jeg nevnte det for fem år siden. Lite visste jeg at han allerede hadde kjøpt en forlovelsesring til meg på det tidspunktet :rolleyes: Helt opp til dere hva dere gjør. En venninne av meg som fridde til mannen fridde med bunadskniv. Mange alternativer!

Omg omg omg!!! Jeg skal på første brudekjoleprøving i morgen!!!
emoji1.png
emoji1.png
emoji1.png
mamma og søstra mi skal være med og jeg gleder meg helt vilt!!
emoji7.png

Å...så gøy! :) Det er så gøy og spennende. Hadde gjerne gjort det igjen :D Kos dere masse og nyt dagen ❤

Mange som bruker gifteringen som forlovelsesring. Mannen fikk spader da jeg nevnte det for fem år siden. Lite visste jeg at han allerede hadde kjøpt en forlovelsesring til meg på det tidspunktet :rolleyes: Helt opp til dere hva dere gjør. En venninne av meg som fridde til mannen fridde med bunadskniv. Mange alternativer!
Haha, da kan jeg tenke meg han ble litt stresset :hilarious: Tror vi holder oss til gifteringene da :happy:

Wow! Takk for godt og utfyllende svar! :D Mannen min har fridd men uten ring, så vi har vurdert å ikke ha forlovelsesringer i det hele tatt. Vi skal ikke gifte oss før neste sommer, men siden det er tilbud har vi vurdert å kjøpe inn ringer nå. Forstår jeg deg riktig om vi kan velge å gravere inn senere? Vi har satt dato, men det kan hende den må flyttes på, ved en eventuell graviditet med termin rundt den tiden :)

Du kan be om å få med gavekort på graveringen pga omstendigheter :) men da må den benyttes innen 1år :)

Når man våkner opp med hodepine, og vondt i nakken så blir frokost en Paracet eller 2.

Back
Topp