Den satt VELDIG fint på! <3In love[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den satt VELDIG fint på! <3In love[emoji7]
Nyyyydelig!!!In love[emoji7]
In love[emoji7]
Den kledde du, fint snitt til deg. Helt prinsesse [emoji7] [emoji173]In love[emoji7]
Ja, men det skal vi gjøre da! Graveringa skal være klart før bryllupet uansett, og vi har jo dato (med mindre jeg blir gravid med en termin rundt den tiden, noe jeh tviler på)
In love[emoji7]
Så nydelig [emoji173]
Nydelig kjole!!
Så fiiiiin [emoji7]
Den satt VELDIG fint på! <3
Nyyyydelig!!!
Så fin!! [emoji173]
Den kledde du, fint snitt til deg. Helt prinsesse [emoji7] [emoji173]
Nyyyyydelig kjole på deg !!
Så vakker!
Tusen hjertelig takk for alle di fine kommentarene[emoji173] blir helt rørt jeg!
Er sjangsene store for å klare å bli gravid med sex 2 dager før EL ?
Så godt å høre mistenker at det blir sånn denne gangen for oss,da jeg tror vi ikke rekker noe mer.. så jeg håper EL er i ruteSkjedd to ganger her!
Krysser fingrene Hvor i syklusen er du nå?Så godt å høre mistenker at det blir sånn denne gangen for oss,da jeg tror vi ikke rekker noe mer.. så jeg håper EL er i rute
Jeg er på CD 9 er så usikker på når EL kommer denne uken som kommer nå for jeg hadde så utrolig lite og kort mens.. pluss syklusen ble forlenget noen dager pga alt klusset som har vært og for alt jeg vet kommer den før.. så jeg startet testingen idagKrysser fingrene Hvor i syklusen er du nå?
Da får jeg bare håpe på at de er hyggelige og vil hjelpe oss med det i butikken Takk for mye hjelp!Vi pleier å gjøre det slik, men du kan være uheldig og komme borti en person som ikke er så velvillig
Jeg er på CD 9 er så usikker på når EL kommer denne uken som kommer nå for jeg hadde så utrolig lite og kort mens.. pluss syklusen ble forlenget noen dager pga alt klusset som har vært og for alt jeg vet kommer den før.. så jeg startet testingen idag
Jepp, pretty much my every day. Bortsett fra at jeg sjeldent tar smertestillendeNår man våkner opp med hodepine, og vondt i nakken så blir frokost en Paracet eller 2.
Ja det er det jeg egentlig tror kommer til å skje her så derfor må man følge med håper egentlig den er noen dager for tidlig,da blir det perfekt klaff!Jeg starter også testing rundt CD9-10. Jeg er glaad jeg gjorde det! I følge tidligere sykluser skal el komme på dag 18, men denne gangen kom den på CD15! Krysser fingrene for deg!