Skravletråd?

In love[emoji7]
62418bb43ba80bfcf79b1728be15f705.jpg
Den satt VELDIG fint på! <3

Ja, men det skal vi gjøre da! Graveringa skal være klart før bryllupet uansett, og vi har jo dato (med mindre jeg blir gravid med en termin rundt den tiden, noe jeh tviler på) :)

Vi pleier å gjøre det slik, men du kan være uheldig og komme borti en person som ikke er så velvillig ;)

Tusen hjertelig takk for alle di fine kommentarene[emoji173] blir helt rørt jeg!
Så nydelig [emoji173]
Nydelig kjole!!
Så fiiiiin [emoji7]
Den satt VELDIG fint på! <3
Nyyyydelig!!!
Så fin!! [emoji173] :)
Den kledde du, fint snitt til deg. Helt prinsesse [emoji7] [emoji173]
Nyyyyydelig kjole på deg !!

Krysser fingrene :) Hvor i syklusen er du nå?
Jeg er på CD 9 :) er så usikker på når EL kommer denne uken som kommer nå for jeg hadde så utrolig lite og kort mens.. pluss syklusen ble forlenget noen dager pga alt klusset som har vært og for alt jeg vet kommer den før.. så jeg startet testingen idag :)

Jeg er på CD 9 :) er så usikker på når EL kommer denne uken som kommer nå for jeg hadde så utrolig lite og kort mens.. pluss syklusen ble forlenget noen dager pga alt klusset som har vært og for alt jeg vet kommer den før.. så jeg startet testingen idag :)

Jeg starter også testing rundt CD9-10. Jeg er glaad jeg gjorde det! I følge tidligere sykluser skal el komme på dag 18, men denne gangen kom den på CD15! :happy: Krysser fingrene for deg!

Jeg starter også testing rundt CD9-10. Jeg er glaad jeg gjorde det! I følge tidligere sykluser skal el komme på dag 18, men denne gangen kom den på CD15! :happy: Krysser fingrene for deg!
Ja det er det jeg egentlig tror kommer til å skje her så derfor må man følge med:hilarious: håper egentlig den er noen dager for tidlig,da blir det perfekt klaff!

Back
Topp