Skravletråd?

På 5 dagen med «hjelpe piller» [emoji23] og nada skjer nede‍♀️ tålmodighet er virkelig ikke min beste venn. Vil ha mensen[emoji24] kan ikke bare kroppen skjønne det nå så jeg kan få el..

På 5 dagen med «hjelpe piller» [emoji23] og nada skjer nede‍♀️ tålmodighet er virkelig ikke min beste venn. Vil ha mensen[emoji24] kan ikke bare kroppen skjønne det nå så jeg kan få el..

Beklager at jeg ikke har fått med meg alt her, men hvilke «hjelpepiller» har du fått? [emoji4]

Hvor lang tid skulle det ta før du kunne få mensen?
Du er værtfall i gang nå da, så håper det ikke drøyer så lenge før den kommer [emoji4]

Ble ferdig med mensen for tre dager siden, når burde jeg begynne å teste for el? Tidligere har syklusen vært på 29 dager, men det er jo ikke sikkert den er det nå lenger, pga MA'en.

Ble ferdig med mensen for tre dager siden, når burde jeg begynne å teste for el? Tidligere har syklusen vært på 29 dager, men det er jo ikke sikkert den er det nå lenger, pga MA'en.

Tror jeg ville begynt rundt CD10 for sikkerhets skyld. Vet du når du pleide å ha EL med 29 dgr syklus?

Blir så imponert over 11-åringen. Han får stadig beskjed om å ikke sette igjen skoene sine ute ved trampolina, men ta de med inn igjen... gjett hvem sine sko som var KLISSVÅTE i dag a:bag: regna bare litt i går kveld og natt liksom:facepalm:

Kids:hilarious:

Fikk tips om denne i dag:

http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html

Så da skal jeg kjøpe fersk ananas i dag :)
Holder visst med et par skiver om dagen :joyful:
Jeg spiste ananas dagene etter EL og ble faktisk gravid første gang jeg prøvde det. Man skal ta en ananas og dele den i fem og spise en del hver dag fra 1dpo til 5dpo. Ikke lenger da det kan ha motsatt effekt og ikke før EL. Viktig å spise kjernen også siden det er den som har mest bromelain.
Lykke til :)

Blir så imponert over 11-åringen. Han får stadig beskjed om å ikke sette igjen skoene sine ute ved trampolina, men ta de med inn igjen... gjett hvem sine sko som var KLISSVÅTE i dag a:bag: regna bare litt i går kveld og natt liksom:facepalm:

I natt klokken halv ett ca, så begynte det plutselig å renne fra himmelen, hadde bare regnet før da, men plutselig så tisset himmelen i full fart altså, kapptissing :confused: så skulle tro skoene var utenfor oss i natt!

[emoji23][emoji23]

Barn imponerer stadig vekk[emoji28]

Føler meg litt bedre etter å ha tatt en titt på presentasjonstråden inne på "vi som har prøvd lenge". Hørt så mange snakke om at det kun er de som er i pp1 som blir gravide. Og så bladde jeg gjennom der og kunne se at omtrent samtlige har kommet seg over i en termingruppe og fått barn ikke altfor lenge etter. Det er håp for oss som bruker lenger tid også!

Hvis det er snakk om Provera så kommer du til å få mensen 3-10 dager etter siste tablett er tatt :)

Åh, er altså så trøtt i dag[emoji42] På sånne dager bekymrer jeg meg alltid for hvordan hverdagen skal blir når vi får barn. Teit, jeg vet. Men jeg skjønner ikke alltid hvordan småbarnsforeldre får det til å gå rundt [emoji51]

Har farget vippene mine idag... har vanligvis helt blonde vipper,og det er uaktuelt å gå noensteder uten mascara og bryn ,for da ser jeg syk ut... faktisk.. haha..!!
For en ny verden.. kunne gått rett fra senga og ut????!!!!

Åh, er altså så trøtt i dag[emoji42] På sånne dager bekymrer jeg meg alltid for hvordan hverdagen skal blir når vi får barn. Teit, jeg vet. Men jeg skjønner ikke alltid hvordan småbarnsforeldre får det til å gå rundt [emoji51]

Jeg er et skikkelig B-menneske. Sent i kveld, og gjerne ligge utpå på morgenen.
Nå har vi vært veldig heldig med vår lille, sover gjerne til 8.30-10.30 i helgene. Må vekkes hver morgen kl 0700. Men tro meg, det går! Nå prøver vi på nr 2, og jeg kan nesten garantere kolikkbarn :hilarious: Er så typisk oss når vi ikke har hatt noen vanskeligheter med første..

Back
Topp