Føler du at den hjelper?Fy faaaan så vond den grapefrukt juicen er. Å herregud
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler du at den hjelper?Fy faaaan så vond den grapefrukt juicen er. Å herregud
På 5 dagen med «hjelpe piller» [emoji23] og nada skjer nede tålmodighet er virkelig ikke min beste venn. Vil ha mensen[emoji24] kan ikke bare kroppen skjønne det nå så jeg kan få el..
Hvor lang tid skulle det ta før du kunne få mensen?På 5 dagen med «hjelpe piller» [emoji23] og nada skjer nede tålmodighet er virkelig ikke min beste venn. Vil ha mensen[emoji24] kan ikke bare kroppen skjønne det nå så jeg kan få el..
Har ikke merket noe enda, har bare drukket i to dager men skal ha EL denne uka og venter spent på å se om det virker ang slimetFøler du at den hjelper?
Ble ferdig med mensen for tre dager siden, når burde jeg begynne å teste for el? Tidligere har syklusen vært på 29 dager, men det er jo ikke sikkert den er det nå lenger, pga MA'en.
Enig med degTror jeg ville begynt rundt CD10 for sikkerhets skyld. Vet du når du pleide å ha EL med 29 dgr syklus?
Haha jaaaa... ! Litt i stuss på denne ananasen da,bør man kjøpe fersk eller er det samme om det er på boks ?
Jeg spiste ananas dagene etter EL og ble faktisk gravid første gang jeg prøvde det. Man skal ta en ananas og dele den i fem og spise en del hver dag fra 1dpo til 5dpo. Ikke lenger da det kan ha motsatt effekt og ikke før EL. Viktig å spise kjernen også siden det er den som har mest bromelain.Fikk tips om denne i dag:
http://natural-fertility-info.com/bromelain-pineapple-for-implantation.html
Så da skal jeg kjøpe fersk ananas i dag
Holder visst med et par skiver om dagen
I natt klokken halv ett ca, så begynte det plutselig å renne fra himmelen, hadde bare regnet før da, men plutselig så tisset himmelen i full fart altså, kapptissing så skulle tro skoene var utenfor oss i natt!Blir så imponert over 11-åringen. Han får stadig beskjed om å ikke sette igjen skoene sine ute ved trampolina, men ta de med inn igjen... gjett hvem sine sko som var KLISSVÅTE i dag a regna bare litt i går kveld og natt liksom
Kids
Blir så imponert over 11-åringen. Han får stadig beskjed om å ikke sette igjen skoene sine ute ved trampolina, men ta de med inn igjen... gjett hvem sine sko som var KLISSVÅTE i dag a regna bare litt i går kveld og natt liksom
Kids
Enig[emoji13]Jeg stusser litt over folk som drikker cola med vanilje, for det smaker akkurat som flytende penicillin...
Hvis det er snakk om Provera så kommer du til å få mensen 3-10 dager etter siste tablett er tattPå 5 dagen med «hjelpe piller» [emoji23] og nada skjer nede tålmodighet er virkelig ikke min beste venn. Vil ha mensen[emoji24] kan ikke bare kroppen skjønne det nå så jeg kan få el..
Åh, er altså så trøtt i dag[emoji42] På sånne dager bekymrer jeg meg alltid for hvordan hverdagen skal blir når vi får barn. Teit, jeg vet. Men jeg skjønner ikke alltid hvordan småbarnsforeldre får det til å gå rundt [emoji51]