Ta vippebøy! Billigere og varer lenger.Ååå jeg har så lyst på det selv.. men tør ikke... pluss det koster så mye penger syns jeg,for man må jo fylle på osv..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ta vippebøy! Billigere og varer lenger.Ååå jeg har så lyst på det selv.. men tør ikke... pluss det koster så mye penger syns jeg,for man må jo fylle på osv..?
Nja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.Kanskje den ikke-drikke-og-gå-på-do på X antall timer folk reagerer på? Jeg startet tidlig med testingen denne syklusen, men tester om morgenen. Orker ikke stresset med å holde meg
Forstår. Det stresset ville jeg fått uansett da kroppen min produserer nok EL-slim til at jeg definitivt vet at noe er i gang selv om jeg ikke sjekker.Nja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.
Nei det gjør ikke jeg heller. Om LH toppen er høy så blir ikke testen negativ uansett,og om man tester morgen og kveld så skal man jo få den med tenker jegKanskje den ikke-drikke-og-gå-på-do på X antall timer folk reagerer på? Jeg startet tidlig med testingen denne syklusen, men tester om morgenen. Orker ikke stresset med å holde meg
Det kan jeg fakrisk tenke meg,akkurat det merker jeg selv også. Men tenker at fra EL testen er positiv så har man jo litt tid på seg så prøver å ikke tenke så altfor mye på detNja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.
vet veldig godt hvordan du har det... fallhøyden blir større jo mer tiden går...Huff, kjenner at fallhøyden denne gangen er lang.... hodet er helt innstilt på at vi har fått til nå av en eller annen grunn. Men blenda tester. Ca 9dpo i dag så burde vel kunne se noe snart. Har såre brystvorter og stikker i den venstre med jevne mellomrom, tidvis murring i livmorområde, søtsug (i går). Alt dette kan jo bety like mye mens som graviditet... håpløst.. neste måned blir forhåpentligvis fokus mer på andre ting enn prøving. Litt festing og sommerkos i stedet..
Nja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.
Ja ikke sant [emoji4] var på butikken nå og kjøpte inn bind bare for å ha gjort det [emoji23] skulle vel kjøpt øl i samme slengen men det hadde kanskje sett rart ut klokka halv ti på morgenenvet veldig godt hvordan du har det... fallhøyden blir større jo mer tiden går...
Men som du sier, vi er i rette tiden på året og kan bruke tiden på festing og moro om det ikke skulle skje noe det hjelper vertfall meg veldig mye
Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!
Hurra for gode nyheter! Nå ble jeg glad [emoji16]
Skjønner ikke at det går an... jeg er så glad! Tror ikke jeg har vært så glad på evig lenge! skjønner ikke at det går an...bare forsvinne sånn.. PLUSS jeg fikk se egg som er på vei til å slippe,jeg DØR AV LYKKESå bra arielle [emoji4]
Jeg hadde lett kjøpt øl uansettJa ikke sant [emoji4] var på butikken nå og kjøpte inn bind bare for å ha gjort det [emoji23] skulle vel kjøpt øl i samme slengen men det hadde kanskje sett rart ut klokka halv ti på morgenen
Snakk om å forberede seg selv på elendigheta hehe... neste måned er det ett år siden jeg ble gravid første gangen. Skulle jo hatt baby jeg nå! [emoji53]
Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!
In love[emoji7]
Jeg er så eitrende sinna på uetiske forsikringsselskaper at fy FAEN