Skravletråd?

Kanskje den ikke-drikke-og-gå-på-do på X antall timer folk reagerer på? Jeg startet tidlig med testingen denne syklusen, men tester om morgenen. Orker ikke stresset med å holde meg :rolleyes:
Nja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.

Nja, det jeg merket mest selv, var stresset jeg følte over å ha sex til riktig tid ift eggløsningen.. stresset over om vi rakk det eller ikke.. Det skapte et stress selv om jeg ikke helt skjønte det før etterpå.
Forstår. Det stresset ville jeg fått uansett da kroppen min produserer nok EL-slim til at jeg definitivt vet at noe er i gang selv om jeg ikke sjekker.

Kanskje den ikke-drikke-og-gå-på-do på X antall timer folk reagerer på? Jeg startet tidlig med testingen denne syklusen, men tester om morgenen. Orker ikke stresset med å holde meg :rolleyes:
Nei det gjør ikke jeg heller. Om LH toppen er høy så blir ikke testen negativ uansett,og om man tester morgen og kveld så skal man jo få den med tenker jeg

Det kan jeg fakrisk tenke meg,akkurat det merker jeg selv også. Men tenker at fra EL testen er positiv så har man jo litt tid på seg så prøver å ikke tenke så altfor mye på det :)

Trodde faktisk ikke på det når folk sa at man blir vant til grapefrukt men jeg tror faktisk på det nå... har drukket det siden søndag og idag kunne jeg faktisk drikke hele glasset nesten uten en pause...:)

Huff, kjenner at fallhøyden denne gangen er lang.... hodet er helt innstilt på at vi har fått til nå av en eller annen grunn. Men blenda tester. Ca 9dpo i dag så burde vel kunne se noe snart. Har såre brystvorter og stikker i den venstre med jevne mellomrom, tidvis murring i livmorområde, søtsug (i går). Alt dette kan jo bety like mye mens som graviditet... håpløst.. neste måned blir forhåpentligvis fokus mer på andre ting enn prøving. Litt festing og sommerkos i stedet..

Huff, kjenner at fallhøyden denne gangen er lang.... hodet er helt innstilt på at vi har fått til nå av en eller annen grunn. Men blenda tester. Ca 9dpo i dag så burde vel kunne se noe snart. Har såre brystvorter og stikker i den venstre med jevne mellomrom, tidvis murring i livmorområde, søtsug (i går). Alt dette kan jo bety like mye mens som graviditet... håpløst.. neste måned blir forhåpentligvis fokus mer på andre ting enn prøving. Litt festing og sommerkos i stedet..
vet veldig godt hvordan du har det... fallhøyden blir større jo mer tiden går...
Men som du sier, vi er i rette tiden på året og kan bruke tiden på festing og moro om det ikke skulle skje noe :) det hjelper vertfall meg veldig mye :)

Det er dette jeg også føler på, selv uten testing (har okei kontroll på syklus, slim og EL- smerter). Jeg ønsker å ikke forholde meg til EL- tidspunkt i det hele tatt, egentlig, men med tre små så blir det altfor sjelden... sengekos [emoji85] så føler at jeg må styre det litt for å øke sjansene for å treffe [emoji85]

vet veldig godt hvordan du har det... fallhøyden blir større jo mer tiden går...
Men som du sier, vi er i rette tiden på året og kan bruke tiden på festing og moro om det ikke skulle skje noe :) det hjelper vertfall meg veldig mye :)
Ja ikke sant [emoji4] var på butikken nå og kjøpte inn bind bare for å ha gjort det [emoji23] skulle vel kjøpt øl i samme slengen men det hadde kanskje sett rart ut klokka halv ti på morgenen
Snakk om å forberede seg selv på elendigheta hehe... neste måned er det ett år siden jeg ble gravid første gangen. Skulle jo hatt baby jeg nå! [emoji53]

Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!

Hurra for gode nyheter! Nå ble jeg glad [emoji16]

Ja ikke sant [emoji4] var på butikken nå og kjøpte inn bind bare for å ha gjort det [emoji23] skulle vel kjøpt øl i samme slengen men det hadde kanskje sett rart ut klokka halv ti på morgenen
Snakk om å forberede seg selv på elendigheta hehe... neste måned er det ett år siden jeg ble gravid første gangen. Skulle jo hatt baby jeg nå! [emoji53]
Jeg hadde lett kjøpt øl uansett :hilarious::hilarious:

Skjønner at sånne tanker er vanskelige...:( men vi må bare komme oss gjennom dem... prøve å tenke på at det var for en grunn.. og at det vi venter på er enda å komme :)

Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!

Hurraaa! Hva var det vi sa :p Kjempeglad på dine vegne!

Skikkelige mensmurringer her nå. Fortsatt litt spotting, om det kan kalles det en gang. Men er ikke fullt kramper heller, bare river litt der nede. Irriterende nok da. Kan det ikke bare enten være mens eller ikke! Gidder ikke ting som er halvveis. Hjelper ikke på konsentrasjonen til siste eksamen i morgen heller akkurat. Men men. Glad det skjer noe der inne, I guess?

Back
Topp