Ja ser den, ikke mye man kan gjøre når de har bestemt seg. Stor stor klem[emoji173] [emoji173] [emoji173]Jeg er så eitrende sinna på uetiske forsikringsselskaper at fy FAEN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ser den, ikke mye man kan gjøre når de har bestemt seg. Stor stor klem[emoji173] [emoji173] [emoji173]Jeg er så eitrende sinna på uetiske forsikringsselskaper at fy FAEN
Hvorfor?Jeg er så eitrende sinna på uetiske forsikringsselskaper at fy FAEN
Ja ser den, ikke mye man kan gjøre når de har bestemt seg. Stor stor klem[emoji173] [emoji173] [emoji173]
De har ikke bestemt seg, men de har gjort en ganske stor feil.Hvorfor?
De har ikke bestemt seg, men de har gjort en ganske stor feil.Hva skjer?
Styrkeklem [emoji173]️
Ja vi kommer oss jo over det hver måned. Venter enda på den som virkelig ønsker seg hit [emoji4] får tenke den tanken tenker jeg [emoji4]Jeg hadde lett kjøpt øl uansett
Skjønner at sånne tanker er vanskelige... men vi må bare komme oss gjennom dem... prøve å tenke på at det var for en grunn.. og at det vi venter på er enda å komme
Skjer'a? Kjør rettsak på dem. Da får du som regel igjen mye mer enn de vil tilby. Er du organisert? Sjekk ut om du kan få gratis rettshjelp derfra.Jeg er så eitrende sinna på uetiske forsikringsselskaper at fy FAEN
Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!
Var på sjekk og fant ut cystene er helt borte,og fikk se ett egg på ene eggstokken og ett stort på den andre! Jeg er så JÆVLIG glad!! Jeg kunne faktisk grått av glede!!
Jeg er ufør etter ulykken som jeg krangler med de om. Har advokater på saken, så får håpe det hjelper...Ja vi kommer oss jo over det hver måned. Venter enda på den som virkelig ønsker seg hit [emoji4] får tenke den tanken tenker jeg [emoji4]
Skjer'a? Kjør rettsak på dem. Da får du som regel igjen mye mer enn de vil tilby. Er du organisert? Sjekk ut om du kan få gratis rettshjelp derfra.
CD 16'ish. Men sikkert lurt å begynne testingen litt tidligere jaTror jeg ville begynt rundt CD10 for sikkerhets skyld. Vet du når du pleide å ha EL med 29 dgr syklus?
Fantastiske nyheter! Jeg er så glad på dine vegne!Herregud. Det går faktisk ikke an å bli gladere enn jeg er nå!
CD 16'ish. Men sikkert lurt å begynne testingen litt tidligere ja
Nei har ikke gjort noe som helst. De har tydeligvis forsvunnet av seg selv. Er helt sjokkertFantastiske nyheter!!
Har du gjort noe for dette?
Åh skjønner. Ja bruk de for alt det er verdt! Mange eksempler på at forsikringsselskapene prøver sett med å utbetale alt for lite..Jeg er ufør etter ulykken som jeg krangler med de om. Har advokater på saken, så får håpe det hjelper...
Den er helt nydelig da[emoji7] skal kjøpe den jeg også - må bare spare litt først[emoji28]Jeg skal gifte meg 1. juni 2019 og har kjøpt den kjolen [emoji7][emoji7][emoji28]
Fy flate ass... Kjæresten skal feire bursdag på lørdag, og jeg er blitt syk .. full i feber og forkjølt som f.. HVORFOR?! har ikke hatt feber siden jeg var barn...
Har bøttet innpå med ingefær te,honning og sitron og har paracet og ibux ved hånden... merker at halsen er bedre enn den var tidligere så håper dette hjelper og jeg er vertfall LITT bedre imorgen og enda bedre på lørdag! For den festen MÅ jeg på uansett,og jeg ser virkelig IKKE frem til det om jeg skal være slik som nå
Fy flate ass... Kjæresten skal feire bursdag på lørdag, og jeg er blitt syk .. full i feber og forkjølt som f.. HVORFOR?! har ikke hatt feber siden jeg var barn...
Har bøttet innpå med ingefær te,honning og sitron og har paracet og ibux ved hånden... merker at halsen er bedre enn den var tidligere så håper dette hjelper og jeg er vertfall LITT bedre imorgen og enda bedre på lørdag! For den festen MÅ jeg på uansett,og jeg ser virkelig IKKE frem til det om jeg skal være slik som nå