Skravletråd?

Fy flate ass... Kjæresten skal feire bursdag på lørdag, og jeg er blitt syk .. full i feber og forkjølt som f.. HVORFOR?! har ikke hatt feber siden jeg var barn...
Har bøttet innpå med ingefær te,honning og sitron og har paracet og ibux ved hånden... merker at halsen er bedre enn den var tidligere så håper dette hjelper og jeg er vertfall LITT bedre imorgen og enda bedre på lørdag! For den festen MÅ jeg på uansett,og jeg ser virkelig IKKE frem til det om jeg skal være slik som nå:sorry::sorry::sorry:

Æsjda, god bedring❤

Hva er planene deres for helgen?[emoji4]

Vi har alle ungene i helga og størstejenta skal ha besøk av ei venninne - fullt hus med andre ord [emoji3] blir utflukt på søndag - da skal vi på orienteringstur. Ellers skal vi være hjemme å kose oss[emoji173]

Vi har alle ungene i helga og størstejenta skal ha besøk av ei venninne - fullt hus med andre ord [emoji3] blir utflukt på søndag - da skal vi på orienteringstur. Ellers skal vi være hjemme å kose oss[emoji173]

Befriende lite planer i helgen. Må få vasket vinduene som har irritert meg siden i vår, ellers ingenting konkret på planen. Blir nok litt trening og en del avslapning tenker jeg [emoji4]

Vi har gått inn for fullt å prøve. Har vært uten prevensjon en stund, så nå i helgen er tredje måned vi prøver. Har barn fra før, men ingen av de var planlagt, så dette er første gang vi følger med på EL, så alt føles så spennende men samtidig skuffende når mensen likevel kommer [emoji28]

Her er det også fullt hus og stormende jubel. Minste skal i bursdag og jeg må kjøre, håper formen er ok. Ny operert og muligens ny gravid, trøtt, uggen og vondt[emoji23]

Vi har gått inn for fullt å prøve. Har vært uten prevensjon en stund, så nå i helgen er tredje måned vi prøver. Har barn fra før, men ingen av de var planlagt, så dette er første gang vi følger med på EL, så alt føles så spennende men samtidig skuffende når mensen likevel kommer [emoji28]
Samme her, de 2 andre var ikke planlagt, så når vi nå prøver på nr.3 så er der ekstremt skuffende når mensen kommer.

Da var denne helga over også. Fremdeles ingen mens her, negative tester og en syklus som ser ut til å bli unaturlig lang igjen.. røyk på en fyllekule både fredag og lørdag. Godt å gi litt f i barnelaging kjenner jeg.

Da var denne helga over også. Fremdeles ingen mens her, negative tester og en syklus som ser ut til å bli unaturlig lang igjen.. røyk på en fyllekule både fredag og lørdag. Godt å gi litt f i barnelaging kjenner jeg.
Haha samme her :D drukket vin hele helgen jeg :hilarious:
Digg.., sliten nå da...:wacky:

Skikkelig irriterende når kroppen min gir meg håp på at kanskje det klaffet denne gangen... jeg er øm i det ene brystet.... men er bare 3 dpo... men klarer jo ikke la være å tenke at kanskje det betyr noe..

Skikkelig irriterende når kroppen min gir meg håp på at kanskje det klaffet denne gangen... jeg er øm i det ene brystet.... men er bare 3 dpo... men klarer jo ikke la være å tenke at kanskje det betyr noe..
Jeg så at symptomer ikke betyr mye denne denne gangen og vet at pms og graviditet symptomer er svært like. Jeg er nok ikke gravid selv om jeg har følt på mange symptomer nå. Så jeg tenker at man skal ikke ha for store forventninger, og i og med at du er bare 3 dpo så er det nok naturlige hormonendringer. Men man blir jo automatisk litt opphengt når man prøver hehe

Jeg så at symptomer ikke betyr mye denne denne gangen og vet at pms og graviditet symptomer er svært like. Jeg er nok ikke gravid selv om jeg har følt på mange symptomer nå. Så jeg tenker at man skal ikke ha for store forventninger, og i og med at du er bare 3 dpo så er det nok naturlige hormonendringer. Men man blir jo automatisk litt opphengt når man prøver hehe
Ja det er nok helt sikkert bare psykisk. Er bare så vanskelig å la være å ikke få forhåpninger liksom.. :( vil så veldig gjerne...

Jeg sitter å tenker på hva jeg skal gjøre om jeg får to streker på en test.. ang å fortelle mannen ...
Jeg vil ikke skuffe han på samme måte som jeg kommer til å bli skuffet om vi ender opp med en kjemisk igjen... Så vurderer om jeg skal vente med å si noe til uke 5 er over... har noen av dere de samme tankene..?

Hei søte damer [emoji8] jeg blir gal av disse østrogentablettene. Humøret svinger som aldri før[emoji23] å nå etter en liten dose begynner det å våkne til livet nedi der. Og jeg dauer[emoji28][emoji28][emoji85] nå husker jeg hvorfor jeg hata å kjenne ting der nede, gjør jo så vondt.. MEN en baby skal jo komme til inni der etterhvert så eggløsningen tar seg opp igjen.

Hei søte damer [emoji8] jeg blir gal av disse østrogentablettene. Humøret svinger som aldri før[emoji23] å nå etter en liten dose begynner det å våkne til livet nedi der. Og jeg dauer[emoji28][emoji28][emoji85] nå husker jeg hvorfor jeg hata å kjenne ting der nede, gjør jo så vondt.. MEN en baby skal jo komme til inni der etterhvert så eggløsningen tar seg opp igjen.
Hei :D godt å høre at ting begynner å virke :D

Hei :D godt å høre at ting begynner å virke :D

Ja håper det kommer en eggløsning av seg selv nå[emoji16] kunne fint bli gravid på disse tablettene [emoji12] så lete etter el slim nå siden det gjør så vanvittig vondt på venstre side, også der jeg har flest egg klare nå[emoji4] hvordan går det med deg?? Jeg trenger lang oppdatering [emoji4]

Back
Topp