Skravletråd?

Ja håper det kommer en eggløsning av seg selv nå[emoji16] kunne fint bli gravid på disse tablettene [emoji12] så lete etter el slim nå siden det gjør så vanvittig vondt på venstre side, også der jeg har flest egg klare nå[emoji4] hvordan går det med deg?? Jeg trenger lang oppdatering [emoji4]
Har du prøvd å bruke EL tester? eller vil du ikke det enda..? jeg syns det hjelper veldig :)

Her er jeg 4 dpo,og venter som en gal på å begynne testingen..:D

Har du prøvd å bruke EL tester? eller vil du ikke det enda..? jeg syns det hjelper veldig :)

Her er jeg 4 dpo,og venter som en gal på å begynne testingen..:D

Nei skal ikke bruke noe. Ble bare stressa og forvirra av hele greiene[emoji849] så kun kjenne etter på symptomer og slim[emoji106]

Ja det er nok helt sikkert bare psykisk. Er bare så vanskelig å la være å ikke få forhåpninger liksom.. :( vil så veldig gjerne...
Ja forhåpninger har jeg og. Vanskelig å ikke ha det. Men lettere å fortelle andre om slike ting enn å fortelle sitt eget hode [emoji23]

Jeg sitter å tenker på hva jeg skal gjøre om jeg får to streker på en test.. ang å fortelle mannen ...
Jeg vil ikke skuffe han på samme måte som jeg kommer til å bli skuffet om vi ender opp med en kjemisk igjen... Så vurderer om jeg skal vente med å si noe til uke 5 er over... har noen av dere de samme tankene..?
Ikke dumt å vente til ikm og sterkere test isåfall :)
Svake streker og kjemiske graviditeter oppdages jo fordi testene er så sykt sensitive nå. Men jeg skjønner tankegangen din ;) grunnen til hvorfor jeg ikke testet før jeg nærmet meg ikm. Kjemisk er noe herk :(

Ikke dumt å vente til ikm og sterkere test isåfall :)
Svake streker og kjemiske graviditeter oppdages jo fordi testene er så sykt sensitive nå. Men jeg skjønner tankegangen din ;) grunnen til hvorfor jeg ikke testet før jeg nærmet meg ikm. Kjemisk er noe herk :(
Ja det er det virkelig... vil virkelig ikke gi han samme skuffelsen som det jeg får om vi får en kjemisk igjen.. men men..vi får se :) klarer uansett ikke å vente til IKM med å teste:hilarious:

Ja det er det virkelig... vil virkelig ikke gi han samme skuffelsen som det jeg får om vi får en kjemisk igjen.. men men..vi får se :) klarer uansett ikke å vente til IKM med å teste:hilarious:
Haha nei, det skjønner jeg godt :joyful:
Men de du ev tar før ikm trenger du jo ikke vise til han :joyful:

Haha nei, det skjønner jeg godt :joyful:
Men de du ev tar før ikm trenger du jo ikke vise til han :joyful:
Nei det er sant :D jeg viser nok ikke noe før jeg får utslap på digital.. da skal jeg gi han en body sammen med testen som jeg kjøpte da jeg ble gravid i januar.. jeg klarer ikke spare på den lenger:hilarious:

Nei det er sant :D jeg viser nok ikke noe før jeg får utslap på digital.. da skal jeg gi han en body sammen med testen som jeg kjøpte da jeg ble gravid i januar.. jeg klarer ikke spare på den lenger:hilarious:

Håper virkelig det klaffer for dere snart:Heartpink

Skulle ikke ha spist så masse jalapeno i går - au![emoji90] [emoji653]️ skjønner virkelig ikke hvorfor det er smilefjes på den bæsje emojien [emoji849]

Skulle ikke ha spist så masse jalapeno i går - au![emoji90] [emoji653]️ skjønner virkelig ikke hvorfor det er smilefjes på den bæsje emojien [emoji849]
[emoji23] bæsjer syre!

Ikke mens og ikke positiv test... haff.. syklusen som tuller igjen.. hater det... er vel på cd 35 eller noe nå.. nå kan tanta komme snart!

[emoji23] bæsjer syre!

Ikke mens og ikke positiv test... haff.. syklusen som tuller igjen.. hater det... er vel på cd 35 eller noe nå.. nå kan tanta komme snart!
Ja, du vet sånn surt godteri som bobler når du får det i munnen - akkurat sånn var d i stussen min! ( nå fikk jeg ikke lyst på surt godt på ei stund[emoji849])
[emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp