En som er ca like gammel som megSå gøy!! Hvilken bil?
En gammel opel, men jeg ER STORFORNØYD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En som er ca like gammel som megSå gøy!! Hvilken bil?
Og der kom a! Endelig! Ny runde, nye muligheter [emoji4][emoji23] bæsjer syre!
Ikke mens og ikke positiv test... haff.. syklusen som tuller igjen.. hater det... er vel på cd 35 eller noe nå.. nå kan tanta komme snart!
Hehehe ja kjenner til følelsen! [emoji21]Ja, du vet sånn surt godteri som bobler når du får det i munnen - akkurat sånn var d i stussen min! ( nå fikk jeg ikke lyst på surt godt på ei stund[emoji849])
[emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg skal kjøpe meg min første bil idag
Gjett om jeg er spent og gira
Deilig med egen bil, frihet!En som er ca like gammel som meg
Er faktisk helt sinnsykt digg, kan ikke skjønne at folk har gått med denne følelsen,å ikke jeg..! Jeg er så evig lykkelig akkurat nåDeilig med egen bil, frihet!
Funker fint herFlere enn meg som ikke får logget inn via nettleser? [emoji57] Foretrekker egentlig nettleser fremfor app, men har blitt kastet ut og kommer ikke inn igjen [emoji29]
Hm, skjer ingenting her [emoji58] jaja, får bruke app'en da [emoji4]Funker fint her
Gratulere med "ny" bil[emoji3] ingenting er som friheten til å kjøre dit man vil,når man vil[emoji173]En som er ca like gammel som meg
Er helt utrolig deilig !! SveverGratulere med "ny" bil[emoji3] ingenting er som friheten til å kjøre dit man vil,når man vil[emoji173]
Ser den altså[emoji3] husker jeg kjørte overalt med "nybil" i starten[emoji23]Er helt utrolig deilig !! Svever
Jaaa jeg sitter å irriterer meg nå for jeg ikke skal noe spesielt imorgenSer den altså[emoji3] husker jeg kjørte overalt med "nybil" i starten[emoji23]
Kjør til nabobyen og kjøp deg is da?[emoji1]Jaaa jeg sitter å irriterer meg nå for jeg ikke skal noe spesielt imorgen
Hahaha du det var lurtKjør til nabobyen og kjøp deg is da?[emoji1]
åå kjedelig med operert fot !! Men er mye god underholdning her inne daGanske så fersk her inne, men åååh, for en fin tråd med så mange fine folk! Jeg slenger meg med på skravling Passer ekstra fint når dagene er laaaange pga sykemelding etter å ha operert foten nylig
Samme greia her også, lange dager med operert fot og greier. Ble 4uker hjemme med sofaen.[emoji85]Ganske så fersk her inne, men åååh, for en fin tråd med så mange fine folk! Jeg slenger meg med på skravling Passer ekstra fint når dagene er laaaange pga sykemelding etter å ha operert foten nylig
åå kjedelig med operert fot !! Men er mye god underholdning her inne da