Skravletråd?

Har merket disse små stikkene på høyre side idag som alle snakker om... :wideyed:
Har i vertfall lest om det... jeg er jo sykt på jakt da, men føler ikke jeg kan innbille meg det...

[emoji23] bæsjer syre!

Ikke mens og ikke positiv test... haff.. syklusen som tuller igjen.. hater det... er vel på cd 35 eller noe nå.. nå kan tanta komme snart!
Og der kom a! Endelig! Ny runde, nye muligheter [emoji4]
Ja, du vet sånn surt godteri som bobler når du får det i munnen - akkurat sånn var d i stussen min! ( nå fikk jeg ikke lyst på surt godt på ei stund[emoji849])
[emoji23][emoji23][emoji23]
Hehehe ja kjenner til følelsen! [emoji21]

Flere enn meg som ikke får logget inn via nettleser? [emoji57] Foretrekker egentlig nettleser fremfor app, men har blitt kastet ut og kommer ikke inn igjen [emoji29]

Skjønner ingenting...Jeg bruker å føle meg stygg før mensen, men nå (5 dager før ikm) føler jeg meg fin selv uten sminke!![emoji848][emoji50]

Ganske så fersk her inne, men åååh, for en fin tråd med så mange fine folk! :love7 Jeg slenger meg med på skravling :happy093 Passer ekstra fint når dagene er laaaange pga sykemelding etter å ha operert foten nylig :happy:

Ganske så fersk her inne, men åååh, for en fin tråd med så mange fine folk! :love7 Jeg slenger meg med på skravling :happy093 Passer ekstra fint når dagene er laaaange pga sykemelding etter å ha operert foten nylig :happy:
åå kjedelig med operert fot !! Men er mye god underholdning her inne da:D

Samme greia her også, lange dager med operert fot og greier. Ble 4uker hjemme med sofaen.[emoji85]

Back
Topp