Skravletråd?

ja det kan jo være... jeg vet jo ikke men det høres jo logisk ut...

åååårh jeg vil også være i dpo land.. hater å vente..:hilarious:
Ja kjekt å være det. Synes det murrer og styrer værre nedi her og. Men er vel bare innbilning tenker jeg. Eller ønsketenkning hehe
:angry4:angry5:angry1:angry8:smiley-angry002:smiley-angry007:smiley-angry016:smiley-angry017:smiley-angry019:angryfire:BangHead:mumum

TR kom i dag.
Nei fydda.... krysse fingrene for neste gang Da!

Skal til legen etterpå og ta noen nyreprøver i etterkant av nyresteinen min. Tenkte jeg skulle spørre etter metformin i samme slengen. Har jo positiv virkning på pcos det. Verdt forsøket [emoji4]

Huff... begynner virkelig å bli pessimist på dette med cystene..
Hadde sex igår,og fikk så vondt på den ene siden... skikkelig støtsmerter...og hadde vondt en stund etterpå også... Dette er jo et tegn på cyster... så det vil si,de er der enda og sikkert blitt større siden sist.. :(
Skal på kontroll i neste uke.. er så redd for at de ødelegger de få sjangsene vi har...

Hadde sex igår,og fikk så vondt på den ene siden... skikkelig støtsmerter...og hadde vondt en stund etterpå også... Dette er jo et tegn på cyster... så det vil si,de er der enda og sikkert blitt større siden sist.. :(
Skal på kontroll i neste uke.. er så redd for at de ødelegger de få sjangsene vi har...

Kan de ikke gjøre noe med cystene hvis de er plagsomme eller de gjør at du ikke blir gravid så lenge de er der?
Håper du får positive nyheter når du kommer på kontrollen:)

Kan de ikke gjøre noe med cystene hvis de er plagsomme eller de gjør at du ikke blir gravid så lenge de er der?
Håper du får positive nyheter når du kommer på kontrollen:)
Jeg vet ikke.... Jeg regner med de vil fjerne de om de hindrer graviditet eller gir meg plager ... men jeg har ikke merket noe til dem,før nå egentlig... og kanskje dette bare var et engangstilfelle,og at neste gang vi har sex så merker jeg ingenting.. aner ikke...
hater å ikke vite.. :(

Skjønner at du er litt nervøs for hvilken påvirkning de kan ha. Men krysser fingrene for at det ser greit ut på kontrollen, eventuelt at de kan fjernes hvis de er for store

Jeg vet ikke.... Jeg regner med de vil fjerne de om de hindrer graviditet eller gir meg plager ... men jeg har ikke merket noe til dem,før nå egentlig... og kanskje dette bare var et engangstilfelle,og at neste gang vi har sex så merker jeg ingenting.. aner ikke...
hater å ikke vite.. :(

Skjønner jeg godt, er kjipt å ikke vite :( Får håpe de ikke hindrer en graviditet.

Skjønner jeg godt, er kjipt å ikke vite :( Får håpe de ikke hindrer en graviditet.
Håper jeg også.. vet ikke hva jeg gjør om de hindrer det... da må jeg operere de vekk og det kan igjen fjerne litt av egganlegget i eggstokken har jeg lest..som igjen gjør det enda vanskeligere ... fy faaen altså..

Håper jeg også.. vet ikke hva jeg gjør om de hindrer det... da må jeg operere de vekk og det kan igjen fjerne litt av egganlegget i eggstokken har jeg lest..som igjen gjør det enda vanskeligere ... fy faaen altså..

Men cystene kan jo også være borte nå. Eller har du fått beskjed om at de ikke ville forsvinne av seg selv? De fleste gjør jo det.:)

Men cystene kan jo også være borte nå. Eller har du fått beskjed om at de ikke ville forsvinne av seg selv? De fleste gjør jo det.:)
Nei jeg har ikke fått noe beskjed om at de ikke skal forsvinne, han sa de kunne forsvinne av seg selv.. men jeg antar de ikke har gjort det siden jeg fikk smerter igår under sex...:( og de var lokalisert til ene siden,der hvor jeg antar eggstokken er.... så jeg tror egentlig de har blitt større om annet... :(

I dag sier jeg hurra for helt fine celleprøver [emoji1303] Godt å få det bekreftet før prøving [emoji16]
Så flott!
Og faen, det glemte jeg å spørre om når jeg var hos legen... Men regner med min og var fin når jeg ikke har hørt noe.
Fikk metformin da. Har heldigvis en lydhør lege. Nå gjenstår det bare å se om jeg får mye bivirkninger av den... det vil jeg ikke ha!

Så flott!
Og faen, det glemte jeg å spørre om når jeg var hos legen... Men regner med min og var fin når jeg ikke har hørt noe.
Fikk metformin da. Har heldigvis en lydhør lege. Nå gjenstår det bare å se om jeg får mye bivirkninger av den... det vil jeg ikke ha!

Bra du fikk metformin[emoji1303] Som regel er alt bra når man ikke hører noe, men jeg fikk beskjed av fastlegen min om å ringe dersom jeg ikke hadde hørt noe innen 6 uker, for av og til kom ikke svaret frem til henne. Har et par bekjente som ikke fikk svar, antok at alt var i orden, og så har det vist seg å være celleforandringer. Så greit å dobbeltsjekke [emoji6] Jeg fikk svar i dag, og det er 5 uker siden jeg tok prøven.

Noen som vet hvorfor denne streken på magen kommer,når man ikke er 5-9 mnd gravid?! Har hatt den lenge... trodde man bare fikk sånn når man var gravid?

Vedlegg

• 4142CA72-E35E-4EE4-B0D2-D8915377A5B7.jpeg
    4142CA72-E35E-4EE4-B0D2-D8915377A5B7.jpeg
    145,3 KB · Visninger: 65
Noen som vet hvorfor denne streken på magen kommer,når man ikke er 5-9 mnd gravid?! Har hatt den lenge... trodde man bare fikk sånn når man var gravid?

Hmm, så vidt jeg vet er den hormonrelatert, og det må ikke være svangerskap som utløser den. Men tror det er ganske vanlig at den er synlig når man har vært gravid og født før. Har ikke du et barn fra tidligere? Så lenge hormonverdier er normale er nok det den mest naturlige forklaringen[emoji4]

Hmm, så vidt jeg vet er den hormonrelatert, og det må ikke være svangerskap som utløser den. Men tror det er ganske vanlig at den er synlig når man har vært gravid og født før. Har ikke du et barn fra tidligere? Så lenge hormonverdier er normale er nok det den mest naturlige forklaringen[emoji4]
Jo men det er jo 11 år siden han lå i magen,.. :hilarious: Kan ikke huske å ha hatt den etter det liksom... men har jo hatt en del hormonopplegg i kroppen det siste halve året da..

Back
Topp