Skravletråd?

Blir spennende da :D Håper du får EL som normalt :)
Håper jeg også men regner ikke med det egentlig.. har ikke så god erfaring med testing for EL, jeg testet bare forrige gang fordi jeg har alltid merket EL ganske godt og jeg visste at jeg hadde det eller skulle få det snart så fikk jeg positiv noen dager etter jeg begynte å teste..
Så nå er det litt som å gå i blinde :)
 
Så bra :D det er så godt når man merker at ting går på frem og man begynner å bli seg selv igjen.. Jeg tipper at du er ferdig nå :) dette går bra :)

Veldig deilig! Har vært redd for at det har vært rester igjen og at jeg skulle få infeksjon så deilig når man ikke har vondt lenger. Håper at den klumpen som kom i går var den siste.

Veldig godt å føle at man er seg selv igjen, har vært en fæl uke.
Nå er bare spent på om jeg får EL eller om jeg må vente til jeg har hatt en runde med mensen først.
 
Veldig deilig! Har vært redd for at det har vært rester igjen og at jeg skulle få infeksjon så deilig når man ikke har vondt lenger. Håper at den klumpen som kom i går var den siste.

Veldig godt å føle at man er seg selv igjen, har vært en fæl uke.
Nå er bare spent på om jeg får EL eller om jeg må vente til jeg har hatt en runde med mensen først.
Vil dere kjøre rett på eller vente.....? :)
 
Håper jeg også men regner ikke med det egentlig.. har ikke så god erfaring med testing for EL, jeg testet bare forrige gang fordi jeg har alltid merket EL ganske godt og jeg visste at jeg hadde det eller skulle få det snart så fikk jeg positiv noen dager etter jeg begynte å teste..
Så nå er det litt som å gå i blinde :)

Jeg bruker clearblue sin monitor for å finne EL. Også har jeg strimmel for å dobbel sjekke. Har ikke helt kontroll på EL min uten de. Merker det når det nærmer seg men vet aldri når jeg har den. Men syklusen min er litt på bærtur.

Kan jo være det tar litt tid før syklusen din er tilbake men håper ikke det. Nå skal du få EL og bli gravid :D
 
Tror jeg fant ut av det :) Men når jeg søkte så fikk ikke jeg opp alle innleggene jeg hadde skrevet. Men har sendt de en mld så får se hva de sier:)
Pga nedetiden i april så forsvant loggen så man får ikke opp innleggene skrevet før den tid.
 
Vil dere kjøre rett på eller vente.....? :)

Tror vi bare kjører på. Eller bør man kanskje ikke det? Hører bare folk sier at man lettere kan bli gravid rett etter en abort. Eller kan det være infeksjonsfare så tidlig etter en SA?
Har ikke peiling på dette :p
 
Er det smart å vente til etter en runde med mens og eggløsning når det blir fremprovosert før man begynner å prøve?[emoji848]
 
Noen som bruker appen Flo? Lastet den ned idag og regget min mens siden januar og dagene vi hadde sex i april. Men hvorfor sier appen at jeg har lav sjanse for å bli gravid? :bored:

Obs RETTELSE.. Så den sa jeg hadde lav sjanse for å bli gravid idag. Da jeg er 7dpo er det ikke så rart :)
 
Last edited:
Jeg bruker clearblue sin monitor for å finne EL. Også har jeg strimmel for å dobbel sjekke. Har ikke helt kontroll på EL min uten de. Merker det når det nærmer seg men vet aldri når jeg har den. Men syklusen min er litt på bærtur.

Kan jo være det tar litt tid før syklusen din er tilbake men håper ikke det. Nå skal du få EL og bli gravid :D
Jaaaa jeg SKAL det nå :D hehehe :)
 
Tror vi bare kjører på. Eller bør man kanskje ikke det? Hører bare folk sier at man lettere kan bli gravid rett etter en abort. Eller kan det være infeksjonsfare så tidlig etter en SA?
Har ikke peiling på dette :p
Det anbefales at man venter en mens før man prøver :)
 
Ps,ikke lenger i tvil her.. mensen er kommet :D tok bare litt lenger tid før den kom igang en vanlig.. pleier å få den samme dag som murringene kommer og da kommer det en del også liksom.. Lettet nå..:D

Hurraaa! :joyful: Utrolig hvor glad man kan bli for noe sånt haha!
 
Back
Topp