Skravletråd?

Neeeeeei fant ut nå at samboer er på øvelse neste eggløsning [emoji30][emoji30] også rekker vi en eggløsning til før han stikker på øvelse i en hel jævla mnd ☹️☹️ Den må bare sitte på 1pp hvis ikke blir jeg gal [emoji23]

Så kjedelig! Får håpe den sitter før han drar :)
 
:joyful: Godt jeg ikke er alene om å ha det slik:hilarious:
Mange som tegner et perfekt bilde på instagram/Facebook, kanskje spesielt for noen år tilbake. Da følte jeg at jeg var den eneste som hadde barn som røk i tottene på hverandre daglig, at jeg var den eneste som kjeftet og at alt bare var håpløst...
Men etterhvert som man har snakket med andre, så har det jo vist seg at jeg langt ifra var den eneste. Men igjen, nå går det heldigvis bedre, de blir eldre, de modnes, de holder seg mer unna hverandre og blander seg mindre inn med den andre. -for det har kanskje vært det værste...

Hvor gamle er dine? :)
Mine er bare snart 5 og 2, så de er midt oppi det. Lillegutten blir frustrert, og biter å slår(han snakker ikke enda, så tror derfor han blir frustrert) og eldste blir sååå sur at det er vanskelig å forklare. Håper det blir bedre her og. Er heldigvis ikke slik hele tiden, men har jo noen perioder om dagen.
 
Hvordan vet man forresten hvor mange innlegg man har skrevet her inne? Kunne tenke meg å bli med på hemmelig gruppe men vet ikke om jeg har 100 innlegg her.
 
Er så «redd» mtp at jeg har et så stort barn. Blir 8-9 år mellom de om den sitter snart. Redd avstanden skal bli for stor.

Det er 8 år mellom meg og min lillesøster. Hun er 15 nå, og vi har alltid vært gode venner selv om jeg er en del eldre :p Så det trenger ikke være noe problem! Kan jo sikkert være fint at eldstemann er såpass gammel at hen skjønner hva det innebærer osv! Det er også 15 år mellom meg og lillebror, så det er jo et litt annet forhold igjen.
 
Er det ikke rart hvordan man omstiller seg? For et par uker siden gikk man og telte ned til den magiske 12 ukers grensen. I dag, 1 uke etter utskraping, er jeg på CD 8 og håper intenst at jeg får mensen om ca 3 uker.. Neste mål er da samtale med fertilitetssenteret for å avtale oppstart på mensen i juli forhåpentligvis :wacky: Målte hcg hos fastlegen i går og skal måle igjen neste uke. Igjen denne omstillingen. Jeg håper så inderlig den synker raskt!! Det gjorde den forrige gang, så håper det gjør det denne gangen også :shy:
Jeg håper det går i orden for alle oss:Heartpink
Synes det er veldig fint med dette forumet, mange i samme situasjon, og vi heier hverandre frem :Heartbigred
 
Da var jeg ferdig hos gyn og måtte visst en spontan tur til legen også for å ta hele 8 prøver på forskjellige hormoner og diverse [emoji12] MEN svaret var klart: slimhinnen inni livmora var bare en sytråd strek så vidt vi så den[emoji85] så derfor heller ingen menstruasjon. Godt å få svar iallfall[emoji106] MEN jeg har så sykt masse eggposer[emoji1][emoji122] gynekologen var veldig positiv å flira litt, ho klarte ikke telle nøyaktig for det var så mange men vi kom til 13 på ene sida og andre sida var det mye mer og tett i tett[emoji1] så er så glad for det. Så nå må jeg vente på svar på hormon testene og på celleprøven (som kan ta evigheter her i byen[emoji849]) men gynekologen sa at så lenge prøvene mine er fine noe jeg selvfølgelig håper på, så blir jeg satt på noe for å fremprovosere menstruasjon og eggløsning. Hun ville bruke begge deler på meg [emoji4] så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til jeg får svar og ikke minst startet behandling [emoji4]
 
Tenkte på det i går selv da jeg var hos gynekologen, at dette er den åttende personen som ser underlivet mitt på en uke. Og samboeren min er ikke en av de åtte.
Hahahha DET er sykt ass!! Men helt normalt samtidig !
 
Da var jeg ferdig hos gyn og måtte visst en spontan tur til legen også for å ta hele 8 prøver på forskjellige hormoner og diverse [emoji12] MEN svaret var klart: slimhinnen inni livmora var bare en sytråd strek så vidt vi så den[emoji85] så derfor heller ingen menstruasjon. Godt å få svar iallfall[emoji106] MEN jeg har så sykt masse eggposer[emoji1][emoji122] gynekologen var veldig positiv å flira litt, ho klarte ikke telle nøyaktig for det var så mange men vi kom til 13 på ene sida og andre sida var det mye mer og tett i tett[emoji1] så er så glad for det. Så nå må jeg vente på svar på hormon testene og på celleprøven (som kan ta evigheter her i byen[emoji849]) men gynekologen sa at så lenge prøvene mine er fine noe jeg selvfølgelig håper på, så blir jeg satt på noe for å fremprovosere menstruasjon og eggløsning. Hun ville bruke begge deler på meg [emoji4] så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til jeg får svar og ikke minst startet behandling [emoji4]
Åååå så bra !! Dette går bra vet du!! :D
 
Ps,ikke lenger i tvil her.. mensen er kommet :D tok bare litt lenger tid før den kom igang en vanlig.. pleier å få den samme dag som murringene kommer og da kommer det en del også liksom.. Lettet nå..:D

Wiiii for mensen [emoji1][emoji1][emoji122][emoji122]
 
Ps,ikke lenger i tvil her.. mensen er kommet :D tok bare litt lenger tid før den kom igang en vanlig.. pleier å få den samme dag som murringene kommer og da kommer det en del også liksom.. Lettet nå..:D

Så bra da :) Får håpe du er tilbake til normal syklus nå da :)
 
I dag er det en uke siden jeg begynte å blø og at jeg skjønte at graviditeten kom til å ende i en SA. Og i dag har jeg ikke rie lignende smerter og jeg blør nesten ikke: D Så deilig! Håper jeg snart er ferdig med blødningen og at det ikke tar seg opp igjen.
 
Da var jeg ferdig hos gyn og måtte visst en spontan tur til legen også for å ta hele 8 prøver på forskjellige hormoner og diverse [emoji12] MEN svaret var klart: slimhinnen inni livmora var bare en sytråd strek så vidt vi så den[emoji85] så derfor heller ingen menstruasjon. Godt å få svar iallfall[emoji106] MEN jeg har så sykt masse eggposer[emoji1][emoji122] gynekologen var veldig positiv å flira litt, ho klarte ikke telle nøyaktig for det var så mange men vi kom til 13 på ene sida og andre sida var det mye mer og tett i tett[emoji1] så er så glad for det. Så nå må jeg vente på svar på hormon testene og på celleprøven (som kan ta evigheter her i byen[emoji849]) men gynekologen sa at så lenge prøvene mine er fine noe jeg selvfølgelig håper på, så blir jeg satt på noe for å fremprovosere menstruasjon og eggløsning. Hun ville bruke begge deler på meg [emoji4] så da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til jeg får svar og ikke minst startet behandling [emoji4]

Så godt å høre!!!
 
I dag er det en uke siden jeg begynte å blø og at jeg skjønte at graviditeten kom til å ende i en SA. Og i dag har jeg ikke rie lignende smerter og jeg blør nesten ikke: D Så deilig! Håper jeg snart er ferdig med blødningen og at det ikke tar seg opp igjen.
Så bra :D det er så godt når man merker at ting går på frem og man begynner å bli seg selv igjen.. Jeg tipper at du er ferdig nå :) dette går bra :)
 
Back
Topp