Skravletråd?

Dere som har ømme bryst ved mensen.. Hvor lenge er de ømme ? før ? under? eller?
 
Haha, jeg er litt sånn annenhver dag her enda :hilarious: Jeg vil ha to tette, meeeeen arfh.. Svangerskap "allerede" nå, meeeh :p Haha

Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet :D
 
Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet :D
Det bare virker slik på papiret [emoji23] er ca 2 1/2 år mellom mine. Det er skikkelig søskenkjærlighet mellom.. de krangler om absolutt alt, og hører til sjeldentheten at de leker sammen uten og krangle. Avogtil skulle jeg ønske jeg hadde skikkelig hørselsvern som lukket ut alt av lyd [emoji23]
 
Det bare virker slik på papiret [emoji23] er ca 2 1/2 år mellom mine. Det er skikkelig søskenkjærlighet mellom.. de krangler om absolutt alt, og hører til sjeldentheten at de leker sammen uten og krangle. Avogtil skulle jeg ønske jeg hadde skikkelig hørselsvern som lukket ut alt av lyd [emoji23]

Haha blir vell kanskje bedre med årene:D
 
Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet :D
Det er ikke så idyllisk som noen kanskje tror:joyful:
Jeg synes det har vært ganske ille til tider... 1,5 år mellom mine eldste, og det er først nå, som de er 9 og 11 at det har blitt bedre. Det har vært MANGE år med krangling og kjefting:arghh::banghead:
Men joda, de har jo lekt en del sammen, og er glad i hverandre. Savnet hverandre når de var fra hverandre som yngre (nå, not so much:hilarious:)
Men personlighet har jo mye å si, mine er så forskjellige, så det krasjer litt...
 
Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet :D

Mi eldste er 6 i høst, minsten blir 1 i juli :) Så det blir jo ca 2 år mellom han og evt neste. Har selv ei søster som er 2,5 år yngre enn meg, vi er bestevenner i dag. Men har både krangla som fillene føk og leka som engler når vi var små [emoji23] Hehe.

Men fra de jeg kjenner med to tette, så er det myyyye glede :) Eldste vil jo aldri få noen tettere enn han som er nå, så då kan vi jo hvertfall kjøre på med flere småsøsken nå da [emoji87][emoji28]
 
Oooo,så gøy :D Det har min også men det er midt i stua... kremt.. tven er større en meg liksom...

Glad vi har stort hus slik at vi fikk stuet det problemet ned og inn på et rom [emoji23] har prosjektor og recliner så jeg legger meg bare tilbake og er obsessed med babymaking på mobilen så kan han bare styre på.
 
Det er ikke så idyllisk som noen kanskje tror:joyful:
Jeg synes det har vært ganske ille til tider... 1,5 år mellom mine eldste, og det er først nå, som de er 9 og 11 at det har blitt bedre. Det har vært MANGE år med krangling og kjefting:arghh::banghead:
Men joda, de har jo lekt en del sammen, og er glad i hverandre. Savnet hverandre når de var fra hverandre som yngre (nå, not so much:hilarious:)
Men personlighet har jo mye å si, mine er så forskjellige, så det krasjer litt...

Ser den! Når datteren min var ett hadde jeg mer enn nok med henne og ville vente, mest for min egen skyld for å ha nok overskudd til henne. Samboer jobber veldig mye så er stort sett alene i ukedagene. Men har flere venninner som har fått to og også tre tette, som virker kaotisk, men også super hyggelig:Heartred

Vi er fem barn i søskenflokken. Vi tre yngste er ganske tette, 2 år mellom oss. Har vært en del krangling og skriking, men absolutt mest positivt! Alltid vært bestevenner at the end of the day. Ser på mine fire søsken som mine beste venner selvom aldersforskjellen er stor fra eldste til yngste - 15 år. Søsken er gull!
 
Back
Topp