Er det noen andre av dere som ikke har barn fra før?
Har ikke barn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noen andre av dere som ikke har barn fra før?
Dere som har ømme bryst ved mensen.. Hvor lenge er de ømme ? før ? under? eller?
Dere som har ømme bryst ved mensen.. Hvor lenge er de ømme ? før ? under? eller?
Ja men mistenker det er pga cystene på eggstokkene for jeg har aldri ømme bryst ved mensen liksomDet varierer så veldig for meg så vanskelig å di dessverre! Har du aua? [emoji1]
Når mannen begynte å snakke om nr.3 så grøsset jeg bare av tanken [emoji23] men fra det til at jeg også ville ha nr.3 gikk veldig fort da [emoji23]
Haha, jeg er litt sånn annenhver dag her enda Jeg vil ha to tette, meeeeen arfh.. Svangerskap "allerede" nå, meeeh Haha
Det bare virker slik på papiret [emoji23] er ca 2 1/2 år mellom mine. Det er skikkelig søskenkjærlighet mellom.. de krangler om absolutt alt, og hører til sjeldentheten at de leker sammen uten og krangle. Avogtil skulle jeg ønske jeg hadde skikkelig hørselsvern som lukket ut alt av lyd [emoji23]Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet
Det bare virker slik på papiret [emoji23] er ca 2 1/2 år mellom mine. Det er skikkelig søskenkjærlighet mellom.. de krangler om absolutt alt, og hører til sjeldentheten at de leker sammen uten og krangle. Avogtil skulle jeg ønske jeg hadde skikkelig hørselsvern som lukket ut alt av lyd [emoji23]
Gikk greit fram til mini ble mobil, da hadde ikke søstra noe steder å gjemme seg, for å leke på rommet sitt var umulig..Haha blir vell kanskje bedre med årene
Gikk greit fram til mini ble mobil, da hadde ikke søstra noe steder å gjemme seg, for å leke på rommet sitt var umulig..
Leit å høre.. [emoji20] langt på veg?
Var 7+3/5. Ikke så veldig langt på vei men hadde visst om graviditeten i en mnd så hadde begynt å glede meg.
Ser på Bloggerne.. *smilingthroughthepain*
Oooo,så gøy Det har min også men det er midt i stua... kremt.. tven er større en meg liksom...Ser på at typen spiller data. Men så har vi kinorom da så det er ikke så ille [emoji28]
Det er ikke så idyllisk som noen kanskje trorHvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet
Hvor gammel er din første? Synes to tette virker så fint, blir så tette, nesten som tvillinger i søskenbåndet
Oooo,så gøy Det har min også men det er midt i stua... kremt.. tven er større en meg liksom...
Det er ikke så idyllisk som noen kanskje tror
Jeg synes det har vært ganske ille til tider... 1,5 år mellom mine eldste, og det er først nå, som de er 9 og 11 at det har blitt bedre. Det har vært MANGE år med krangling og kjefting
Men joda, de har jo lekt en del sammen, og er glad i hverandre. Savnet hverandre når de var fra hverandre som yngre (nå, not so much)
Men personlighet har jo mye å si, mine er så forskjellige, så det krasjer litt...