2småhjerter
Glad i forumet
Hvor i syklusen er du?
8 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor i syklusen er du?
Det kan jo være positivt det har du testet enda, eller venter du?8 dpo
Hehe, nei da syntes den nok jeg har vært vel ustabil [emoji23] skikkelig spreng nedi her i kveld så satser på at noe skjer snart! Enten el eller mensen! Kjennes helt el ut, men stoler ikke på det akkurat nåHahaha den tålte ikke det
Det kan jo være positivt det har du testet enda, eller venter du?
Har du tatt EL tester ?Hehe, nei da syntes den nok jeg har vært vel ustabil [emoji23] skikkelig spreng nedi her i kveld så satser på at noe skjer snart! Enten el eller mensen! Kjennes helt el ut, men stoler ikke på det akkurat nå
Håper for din del at prøvene blir bedre og at hcg går fort ut av kroppen.. kjipt å gå rundt å være så usikker. Og at de cystene forsvinner til neste ul.
Skikkelig romantisk [emoji23]Her er det full eggløsning på gang, har nesten graviditetssymptomer [emoji12] sambo kom luskende opp inn i stua i sted og sa at nå skulle russland invadere tyskland - historisk sett var det en hard kamp og alle døde; bortsett fra en soldat..... Han jobber i forsvaret. Romantisk mann. Men men, vi fikk en god runde [emoji23]
Jeg hadde gjort hva som helst for å få sol...og litt varme... Bare noe positivt liksom... Jeg er så negativ nå.. har bare lyst å legge meg i senga å aldri stå opp igjen..
Jeg har ikke jobb akkurat nå,bare vikarjobber men det er ikke ofte.. Så det blir kjedelige lange dager..Og ingen rom for sydentur dessverre..Uff.. hva jobber du med? Kanskje dere kunne tatt en hoppepåtur til Spania eller noe? Evt en dag på spa? Stå på, snart gode nyheter nå Det er jeg helt sikker på. God klem
Jeg har ikke jobb akkurat nå,bare vikarjobber men det er ikke ofte.. Så det blir kjedelige lange dager..Og ingen rom for sydentur dessverre..
Arg lettere irritert i dag.. nå kan det hende jeg må booke om timen til gynekolog da jeg kanskje må reise avgårde i konfirmasjon pga sykdom i heimen her. Så kjedelig å ha venta så lenge på timen. Men slikt skjer. Håper bare ikke det er lang ventetid på ny time[emoji849]
Ååå det skjønner jeg ! Du kan ikke reise etterpå timen din da..?Arg lettere irritert i dag.. nå kan det hende jeg må booke om timen til gynekolog da jeg kanskje må reise avgårde i konfirmasjon pga sykdom i heimen her. Så kjedelig å ha venta så lenge på timen. Men slikt skjer. Håper bare ikke det er lang ventetid på ny time[emoji849]
Håper våren kommer for fullt snart så vi kan få litt lys og varme hjemme i Norge!Jeg hadde gjort hva som helst for å få sol...og litt varme... Bare noe positivt liksom... Jeg er så negativ nå.. har bare lyst å legge meg i senga å aldri stå opp igjen..
Jaaaaa !!Håper våren kommer for fullt snart så vi kan få litt lys og varme hjemme i Norge!
Jaaa herregud jeg ORKER IKKE MER REGN DET KLIKKER FOR MEGBlir så værsyk av dette regnet!!
Krysser fingrene for at det er mensen. Den kan oppføre seg litt rart, ikke uvanlig etter at kroppen har gått gjennom det din har.Ok.. nå er jeg veldig forvirret her... blør idag også.. men fortsatt ikke nok til at jeg tenker "jepp..dette er mensen".. hva skjeeeeeeeeeeeer.. er det mensen eller ??? kan noen komme å se for meg..? haha fy flate ass..