Skravletråd?

Stor klem [emoji173]️ Hvilke resultater er det du venter på?
Hcg (for å se om det er ute av kroppen) og en ca-125 ang cyster på eggstokkene... er så redd det er farlige cyster eller cyster som byr på enda mer problemer for oss
 
[emoji23][emoji23] hender jeg sliter ut min og. Men han er heldigvis ikke vond å be!

Jeg og er slik frysepinne.. fyrer hardt i ovnen når vi er hjemme ennå. Kom snø her i går.. vil ha vår!!!!

Gleder meg til helga jeg. Da skal jeg og gubben på redneckfest [emoji23]
Godter med litt av at det kom snø sørpå [emoji23]
 
Hcg (for å se om det er ute av kroppen) og en ca-125 ang cyster på eggstokkene... er så redd det er farlige cyster eller cyster som byr på enda mer problemer for oss
Tenker på deg og krysser fingrene for positivt svar:Heartpink husk å spørre om alt du måtte lure på, skriv ned spørsmålene dine... og hvilke spørsmål du ev kan ha ut ifra prøveresultatene som kommer..
 
Tenker på deg og krysser fingrene for positivt svar:Heartpink husk å spørre om alt du måtte lure på, skriv ned spørsmålene dine... og hvilke spørsmål du ev kan ha ut ifra prøveresultatene som kommer..
Godt råd! Jeg aner bare ikke hva jeg skal spørre om,spesielt ikke nå før jeg har fått resultatene.. Huff..dette er tortur...
 
Godt råd! Jeg aner bare ikke hva jeg skal spørre om,spesielt ikke nå før jeg har fått resultatene.. Huff..dette er tortur...

Oppdater oss når du vet mer! [emoji173]️

Her er 8-åringen syk i dag, han har knuter på stemmebåndet så når han får vondt i halsen høres det ut som om han er rett ut fra en skrekkfilm stakkar. Jeg ligger i senga enda, benyttet sjansen til å dra meg litt.

Bekkenet mitt kjennes enda lealaust ut så er nok eggløsning i full blomst og må nok aktivisere mannen i kveld [emoji12]
 
Godt råd! Jeg aner bare ikke hva jeg skal spørre om,spesielt ikke nå før jeg har fått resultatene.. Huff..dette er tortur...
Dersom prøvene er fine, kan du komme tilbake til kontroll for å se om de er blitt større eller er borte? Er de såpass store at de kan hindre eggløsning eller å bli gravid?
Når de har den størrelsen, er det større sjanse for at de sprekker enn at de trekker seg sammen igjen? (Eller hva de nå enn gjør....)
 
Dersom prøvene er fine, kan du komme tilbake til kontroll for å se om de er blitt større eller er borte? Er de såpass store at de kan hindre eggløsning eller å bli gravid?
Når de har den størrelsen, er det større sjanse for at de sprekker enn at de trekker seg sammen igjen? (Eller hva de nå enn gjør....)
Åå ja ! takk det skal jeg spørre om! hjernen er ikke med.. tusen takk !
 
Syklusen kan bli forstyrret når man gjennomgår vanskeligheter i et forhold. Så kanskje ikke heøt utenkelig at det blir litt kluss.
Har dere snakket noe sammen i det siste?

Sant nok. Jeg føler bare jeg alltid er stressa, så rart at det plutselig skulle ha noe å si, hehe. Vi snakker sammen hver dag stort sett. Har ikke kommet frem til noe annet enn at vi bør gi hverandre litt tid og rom fremover. Mye vanskelig som skjer i hans liv og han er ikke så flink til å ta i mot hjelp. Men det er iallfall ikke helt slutt, er forhåpentligvis en liten periode nå som går over! :)
 
Hcg (for å se om det er ute av kroppen) og en ca-125 ang cyster på eggstokkene... er så redd det er farlige cyster eller cyster som byr på enda mer problemer for oss

Jeg hadde en cyste gyn kalte for «graviditetscyste» første gang jeg var gravid, som skulle forsvinne av seg selv! Sist jeg sjekket var det ganske mange (har pco), men har jo klart å bli gravid på egenhånd to ganger uansett! Håper du får resultater du blir glad for! ❤️
 
Sant nok. Jeg føler bare jeg alltid er stressa, så rart at det plutselig skulle ha noe å si, hehe. Vi snakker sammen hver dag stort sett. Har ikke kommet frem til noe annet enn at vi bør gi hverandre litt tid og rom fremover. Mye vanskelig som skjer i hans liv og han er ikke så flink til å ta i mot hjelp. Men det er iallfall ikke helt slutt, er forhåpentligvis en liten periode nå som går over! :)

Åå er det slutt mellom dere? [emoji20][emoji173]️ Don’t wanna be nosy, men har ikke fått med meg saken din. Kun lest «spor».
 
Åå er det slutt mellom dere? [emoji20][emoji173]️ Don’t wanna be nosy, men har ikke fått med meg saken din. Kun lest «spor».

Vi har vel bare en slags pause, håper jeg. Pluss at jeg tror han synes det er vanskelig å tro på at jeg faktisk vil ha og er klar for barn nå osv. Jeg er 23 og han er 35, og han er i utgangspunktet veldig klar, men han sier han føler at han «tar noe fra meg», siden jeg er en del yngre. At jeg kommer til å ombestemme meg osv. Selv om jeg sier og vet at jeg vil. Men vi må vel strengt tatt få forholdet på plass først, hehe.
 
Vi har vel bare en slags pause, håper jeg. Pluss at jeg tror han synes det er vanskelig å tro på at jeg faktisk vil ha og er klar for barn nå osv. Jeg er 23 og han er 35, og han er i utgangspunktet veldig klar, men han sier han føler at han «tar noe fra meg», siden jeg er en del yngre. At jeg kommer til å ombestemme meg osv. Selv om jeg sier og vet at jeg vil. Men vi må vel strengt tatt få forholdet på plass først, hehe.

Ah håper det ordner seg [emoji173]️ fikk min første sa jeg var 20 og hadde nok ventet om jeg skulle valgt igjen, men det har jo gått bra! Føler ikke jeg har gått glipp av noe for jeg vet ikke hva jeg har gått glipp av [emoji23]

Ble slutt med pappaen da han var 4 mnd da, skulle nok ønske at ting hadde vært litt mer stabil slik sett. Verdens beste pappa da, vi har 50/50 og samarbeider bra.

Poenget er; kan forstå at han tenker det men det går bra uansett [emoji4]
 
Da ringte han endelig...!
Verdien på den blodprøven lå på 59 tror jeg han sa... og han ville ha meg på sjekk neste uke men det var ikke pga cystene men pga hcg som var på 24 og den lille resten som var igjen.. Det virket som om han mente cystene ikke var noe å bekymre seg for...
men er egentlig ikke særlig beroliget av den grunn siden han sa at verdien var litt høy.... hvorfor er den høy da liksom. jaja... drittkropp og dritt..
jeg tror jeg får mensen nå også så det er jo bra... jeg håper alt blir skylt ut nå...og at cystene er borte neste uke...men det ville jo vært FOR godt til å være sant..
 
Back
Topp