Skravletråd?

Da ringte han endelig...!
Verdien på den blodprøven lå på 59 tror jeg han sa... og han ville ha meg på sjekk neste uke men det var ikke pga cystene men pga hcg som var på 24 og den lille resten som var igjen.. Det virket som om han mente cystene ikke var noe å bekymre seg for...
men er egentlig ikke særlig beroliget av den grunn siden han sa at verdien var litt høy.... hvorfor er den høy da liksom. jaja... drittkropp og dritt..
jeg tror jeg får mensen nå også så det er jo bra... jeg håper alt blir skylt ut nå...og at cystene er borte neste uke...men det ville jo vært FOR godt til å være sant..

Håper du møter litt medgang snart! Greit å sjekke neste uke også da, kanskje du får litt mer informasjon da også:)
 
Da ringte han endelig...!
Verdien på den blodprøven lå på 59 tror jeg han sa... og han ville ha meg på sjekk neste uke men det var ikke pga cystene men pga hcg som var på 24 og den lille resten som var igjen.. Det virket som om han mente cystene ikke var noe å bekymre seg for...
men er egentlig ikke særlig beroliget av den grunn siden han sa at verdien var litt høy.... hvorfor er den høy da liksom. jaja... drittkropp og dritt..
jeg tror jeg får mensen nå også så det er jo bra... jeg håper alt blir skylt ut nå...og at cystene er borte neste uke...men det ville jo vært FOR godt til å være sant..

Håper alt kommer ut ved neste mens nå for deg[emoji106] og cyster er ikke farlig [emoji4] jeg har hatt flere ganger og blitt gravid to ganger uten problem [emoji106] har opplevd at en sprakk også, og det var jævlig[emoji85] men like fort over som det skjedde [emoji4] god klem
 
Håper alt kommer ut ved neste mens nå for deg[emoji106] og cyster er ikke farlig [emoji4] jeg har hatt flere ganger og blitt gravid to ganger uten problem [emoji106] har opplevd at en sprakk også, og det var jævlig[emoji85] men like fort over som det skjedde [emoji4] god klem
Fikk du målt den der ekle blodprøven....?
Veldig godt å høre at det er normalt og at man kan bli gravid med dem.. nå hper jeg bare at de ikke bærer med seg noe skummelheter.. :(
 
Håper du møter litt medgang snart! Greit å sjekke neste uke også da, kanskje du får litt mer informasjon da også:)
Ja jeg håper det.. men jeg er så drittlei av å vente.. nå må jeg vente til neste uke også.. Og fortsatt skremt vettet av...
:(
 
Sant nok. Jeg føler bare jeg alltid er stressa, så rart at det plutselig skulle ha noe å si, hehe. Vi snakker sammen hver dag stort sett. Har ikke kommet frem til noe annet enn at vi bør gi hverandre litt tid og rom fremover. Mye vanskelig som skjer i hans liv og han er ikke så flink til å ta i mot hjelp. Men det er iallfall ikke helt slutt, er forhåpentligvis en liten periode nå som går over! :)
Så bra, høres ut som om det kan løse seg for dere.
Forstår jo hans bekymring ift om du virkelig er klar for barn, siden du jo er en del yngre enn han, og fortsatt ung. Tenker det sier mye bra om han, at han tar dette såpass seriøst. Da får dere jo kjenne på dette begge to, om det virkelig er noe dere ønsker :)
 
*Er bare innom og myser litt, da tanken på en nr 3 har blitt tema i hus* :D Kjenner eggstokkene dirrer ved tanken på å bli prøver igjen :p Minste er straks 10 mnd, så om ting går som planlagt (noe det sjeldent gjør når det gjelder dette) så håper vi på vår-baby i 2019 <3

Gleder meg til å bli litt mer aktiv her igjen, dabber desverre fort av etter at baby har komt :)
 
El-slim igjen her i dag... Da jeg skrev inn det på flo-appen gav den opp og nå er det ikke noe forslag på når mensen kommer lengre [emoji23]
 
Ja jeg håper det.. men jeg er så drittlei av å vente.. nå må jeg vente til neste uke også.. Og fortsatt skremt vettet av...
:(

Skjønner det godt. Er slitsomt å ventehele tiden, spesielt når man går å tenker at det kan være dårlige nyheter hele tiden...
 
Skjønner det godt. Er slitsomt å ventehele tiden, spesielt når man går å tenker at det kan være dårlige nyheter hele tiden...
Ja.. jeg har det heldigvis litt bedre nå.. jeg går rett i panicmode av sånt som dette.. jeg trenger mye tid for å fordøye ting... jeg håper dette bare er forhøyde verdier pga syklus og hCG.. ! Jeg må bare tenke det. Ellers blir jeg gal!
 
*Er bare innom og myser litt, da tanken på en nr 3 har blitt tema i hus* :D Kjenner eggstokkene dirrer ved tanken på å bli prøver igjen [emoji14] Minste er straks 10 mnd, så om ting går som planlagt (noe det sjeldent gjør når det gjelder dette) så håper vi på vår-baby i 2019 <3

Gleder meg til å bli litt mer aktiv her igjen, dabber desverre fort av etter at baby har komt :)
Når mannen begynte å snakke om nr.3 så grøsset jeg bare av tanken [emoji23] men fra det til at jeg også ville ha nr.3 gikk veldig fort da [emoji23]
 
Har aldri kjent at livmortappen har vært bakovervendt før, den pleier alltid å være sentrert. Er dette ett bra tegn?:woot:
Den endrer seg gjennom syklusen og dagen hele tiden.. ;)
 
Er det noen andre av dere som ikke har barn fra før?
 
Testet for EL i går for jeg følte symptomer på det, men fikk negativ test. Kjente fortsatt symptomer i dag og tenkte jeg kunne teste igjen..og der var det et blinkende smilefjes :)
Så blir ikke mye avslapping på samboer når han kommer inn for kvelden :D:D
Her må en bare hive seg rundt imens ovnen er varm :D:p Kryss fingrene for at det klaffer!;)
 
Her er det full eggløsning på gang, har nesten graviditetssymptomer [emoji12] sambo kom luskende opp inn i stua i sted og sa at nå skulle russland invadere tyskland - historisk sett var det en hard kamp og alle døde; bortsett fra en soldat..... Han jobber i forsvaret. Romantisk mann. Men men, vi fikk en god runde [emoji23]
 
Back
Topp