Skravletråd?

Nå er jeg spent på hvilken skade en dyne kan få av å bli med i sofaen? :hilarious:

Haha, den skal liksom ligge ren og deilig i sengen. I stuen kan det bli gris:hilarious: haha eller jeg vet ikke. Den kan liksom ikke komme nær sofa eller gulv åsånn:hilarious:
 
Haha, den skal liksom ligge ren og deilig i sengen. I stuen kan det bli gris:hilarious: haha eller jeg vet ikke. Den kan liksom ikke komme nær sofa eller gulv åsånn:hilarious:
Hahaha herlig :hilarious::hilarious::hilarious:
Jeg liker heller ikke å ha dyna i stua, haha, føler den blir møkkete, men hvis jeg er syk, da bor jeg i sofaen med den:joyful:
 
Dpo - land.. å jeg som ikke eier tålmodighet! [emoji14] bestemt meg for å ikke stresse, ta det som det kommer. Lettere sagt enn gjort [emoji28]
 
Kanskje like greit å holde det til en gang hver dag da [emoji28] tror jeg har slitt ut min jeg.. [emoji849] men han er jo så deiliiig [emoji28][emoji28]
[emoji23][emoji23] hender jeg sliter ut min og. Men han er heldigvis ikke vond å be!
Hadde jeg ikke vært så forsiktig og gla i dynen min hadde den lagt over meg på sofaen nå, haha. Men teppet gjør susen det og! Får kjøpe meg en stuedyne :hilarious:
Jeg og er slik frysepinne.. fyrer hardt i ovnen når vi er hjemme ennå. Kom snø her i går.. vil ha vår!!!!

Gleder meg til helga jeg. Da skal jeg og gubben på redneckfest [emoji23]
 
Venter på gyn som skal ringe meg opp igjen med prøveresultat. Jeg dør
 
Er på jobb og bil aller helst gjemme meg under dyna. Har en skikkelig dårlig dag i dag :(
 
Det å fryse i dusjen, selv om vannet er varmt er helt jævlig! Også fortsette å fryse når man har skrudd av vannet.. Hadde ikke lyst å gå å hente håndkle for å si det slik, men var super rask å kle på meg da [emoji28]

Åøøø værste i verden. Glad vi har badekar, så kan jeg ligge der og koke i de tilfellene ☃️
 
Dpo - land.. å jeg som ikke eier tålmodighet! [emoji14] bestemt meg for å ikke stresse, ta det som det kommer. Lettere sagt enn gjort [emoji28]

Haha enig - og jeg er i EL-periode nå. Er veldig utålmodig [emoji1] gleder meg mest til å se hvordan mannen reagerer [emoji7][emoji7]
 
Gleder meg sånn til vi flytter inn i det nye huset vårt! Der kan jenta mi leke i badekaret mens jeg dusjer ved siden av:joyful: Da blir det endelig lange dusjer igjen på meg!!
 
Jeg vet ikke, jeg ringte å da sa sekretæren at hun ikke kunne lese resultatene men skulle be gyn ringe meg. Aner jo ikke når han har tid :(

Blææææ.. så kjipt [emoji33] Håper de er bra når du endelig får de [emoji173]️[emoji257]
 
Back
Topp