Nå er jeg spent på hvilken skade en dyne kan få av å bli med i sofaen?
Haha, den skal liksom ligge ren og deilig i sengen. I stuen kan det bli gris haha eller jeg vet ikke. Den kan liksom ikke komme nær sofa eller gulv åsånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha herligHaha, den skal liksom ligge ren og deilig i sengen. I stuen kan det bli gris haha eller jeg vet ikke. Den kan liksom ikke komme nær sofa eller gulv åsånn
[emoji23][emoji23] hender jeg sliter ut min og. Men han er heldigvis ikke vond å be!Kanskje like greit å holde det til en gang hver dag da [emoji28] tror jeg har slitt ut min jeg.. [emoji849] men han er jo så deiliiig [emoji28][emoji28]
Jeg og er slik frysepinne.. fyrer hardt i ovnen når vi er hjemme ennå. Kom snø her i går.. vil ha vår!!!!Hadde jeg ikke vært så forsiktig og gla i dynen min hadde den lagt over meg på sofaen nå, haha. Men teppet gjør susen det og! Får kjøpe meg en stuedyne
Føler med degEr på jobb og bil aller helst gjemme meg under dyna. Har en skikkelig dårlig dag i dag
Hahaha herlig
Jeg liker heller ikke å ha dyna i stua, haha, føler den blir møkkete, men hvis jeg er syk, da bor jeg i sofaen med den
Det å fryse i dusjen, selv om vannet er varmt er helt jævlig! Også fortsette å fryse når man har skrudd av vannet.. Hadde ikke lyst å gå å hente håndkle for å si det slik, men var super rask å kle på meg da [emoji28]
Venter på gyn som skal ringe meg opp igjen med prøveresultat. Jeg dør
Dpo - land.. å jeg som ikke eier tålmodighet! [emoji14] bestemt meg for å ikke stresse, ta det som det kommer. Lettere sagt enn gjort [emoji28]
Det håper jeg også... men tør ikke håpe for mye.. er livredd[emoji173]️[emoji173]️ Håper du får de svarene du vil ha [emoji173]️[emoji257]
Det håper jeg også... men tør ikke håpe for mye.. er livredd
Jeg vet ikke, jeg ringte å da sa sekretæren at hun ikke kunne lese resultatene men skulle be gyn ringe meg. Aner jo ikke når han har tidNår skulle du få svar? Er helt grusomt å sitte og vente [emoji15]
Jeg vet ikke, jeg ringte å da sa sekretæren at hun ikke kunne lese resultatene men skulle be gyn ringe meg. Aner jo ikke når han har tid
Ja. Jeg bare klarer ikke se det for meg. Dette året har vist seg å bare være en stor nedturBlææææ.. så kjipt [emoji33] Håper de er bra når du endelig får de [emoji173]️[emoji257]
Ja. Jeg bare klarer ikke se det for meg. Dette året har vist seg å bare være en stor nedtur