Skravletråd?

Mi eldste er 6 i høst, minsten blir 1 i juli :) Så det blir jo ca 2 år mellom han og evt neste. Har selv ei søster som er 2,5 år yngre enn meg, vi er bestevenner i dag. Men har både krangla som fillene føk og leka som engler når vi var små [emoji23] Hehe.

Men fra de jeg kjenner med to tette, så er det myyyye glede :) Eldste vil jo aldri få noen tettere enn han som er nå, så då kan vi jo hvertfall kjøre på med flere småsøsken nå da [emoji87][emoji28]

Samme med meg og mine søsken :p❤️
 
Ser den! Når datteren min var ett hadde jeg mer enn nok med henne og ville vente, mest for min egen skyld for å ha nok overskudd til henne. Samboer jobber veldig mye så er stort sett alene i ukedagene. Men har flere venninner som har fått to og også tre tette, som virker kaotisk, men også super hyggelig:Heartred

Vi er fem barn i søskenflokken. Vi tre yngste er ganske tette, 2 år mellom oss. Har vært en del krangling og skriking, men absolutt mest positivt! Alltid vært bestevenner at the end of the day. Ser på mine fire søsken som mine beste venner selvom aldersforskjellen er stor fra eldste til yngste - 15 år. Søsken er gull!

Er så «redd» mtp at jeg har et så stort barn. Blir 8-9 år mellom de om den sitter snart. Redd avstanden skal bli for stor.
 
Ser den! Når datteren min var ett hadde jeg mer enn nok med henne og ville vente, mest for min egen skyld for å ha nok overskudd til henne. Samboer jobber veldig mye så er stort sett alene i ukedagene. Men har flere venninner som har fått to og også tre tette, som virker kaotisk, men også super hyggelig:Heartred

Vi er fem barn i søskenflokken. Vi tre yngste er ganske tette, 2 år mellom oss. Har vært en del krangling og skriking, men absolutt mest positivt! Alltid vært bestevenner at the end of the day. Ser på mine fire søsken som mine beste venner selvom aldersforskjellen er stor fra eldste til yngste - 15 år. Søsken er gull!

Så absolutt! Jeg elsker kaoset, det skal sies!
Når vi kun har mini på 3 år hjemme, så er det noe som mangler. Selv om det er fint å ha alenetid med han, så savner jeg hverdagsstøyet og kaoset noe voldsomt! Men Kranglingen kan drive meg til vanvidd :joyful: jeg hadde jo ikke hatt så stort ønske om en til hvis jeg ikke hadde elsket liv og røre :joyful:
 
Er så «redd» mtp at jeg har et så stort barn. Blir 8-9 år mellom de om den sitter snart. Redd avstanden skal bli for stor.

Helt ærlig tror jeg det blir skikkelig bra, eldste får et sånn omsorgsforhold til de minste og de minste får liksom en til «stor-men ikke stor» som er gla i dem og kan hjelpe de og lære de kule ting. Og når de blir eldre blir det uansett mer jevnt. Eldste i vår søskenflokk er 40 nå, 12,5 år eldre enn meg :) jeg husker han som streng og kul, og nå når vi er eldre er vi gode venner og finner på ting med barna våre sammen åsånn. Han har tre barn som jeg forguder❤️ Tror ikke du skal tenke på det. Alle aldersforskjeller har sin sjarm. Eldste var heldig som fikk deg/dere alene så lenge, og nå heldig som får oppleve å bli storebror/søster ❤️
 
Neeeeeei fant ut nå at samboer er på øvelse neste eggløsning [emoji30][emoji30] også rekker vi en eggløsning til før han stikker på øvelse i en hel jævla mnd ☹️☹️ Den må bare sitte på 1pp hvis ikke blir jeg gal [emoji23]
 
Helt ærlig tror jeg det blir skikkelig bra, eldste får et sånn omsorgsforhold til de minste og de minste får liksom en til «stor-men ikke stor» som er gla i dem og kan hjelpe de og lære de kule ting. Og når de blir eldre blir det uansett mer jevnt. Eldste i vår søskenflokk er 40 nå, 12,5 år eldre enn meg :) jeg husker han som streng og kul, og nå når vi er eldre er vi gode venner og finner på ting med barna våre sammen åsånn. Han har tre barn som jeg forguder[emoji173]️ Tror ikke du skal tenke på det. Alle aldersforskjeller har sin sjarm. Eldste var heldig som fikk deg/dere alene så lenge, og nå heldig som får oppleve å bli storebror/søster [emoji173]️

Takk det hjalp <3
 
Neeeeeei fant ut nå at samboer er på øvelse neste eggløsning [emoji30][emoji30] også rekker vi en eggløsning til før han stikker på øvelse i en hel jævla mnd ☹️☹️ Den må bare sitte på 1pp hvis ikke blir jeg gal [emoji23]

Haha den sitter jo nååå :joyful:
 
Er så «redd» mtp at jeg har et så stort barn. Blir 8-9 år mellom de om den sitter snart. Redd avstanden skal bli for stor.

Mine eldste er jo en del eldre enn lillebror, og de har knallbra forhold! Selv om de har forskjellige interesser og ikke leker sammen på samme måte som de som virkelig er nære i alder gjør, så er de så knyttet til hverandre. De er så flinke, tålmodige og behjelpelige med lillebror! De bare forguder han, og han dem:Heartpink også er det jo masse hjelp i dem!
 
Mine eldste er jo en del eldre enn lillebror, og de har knallbra forhold! Selv om de har forskjellige interesser og ikke leker sammen på samme måte som de som virkelig er nære i alder gjør, så er de så knyttet til hverandre. De er så flinke, tålmodige og behjelpelige med lillebror! De bare forguder han, og han dem:Heartpink også er det jo masse hjelp i dem!

Ååå nå må den bare sitte [emoji23][emoji23][emoji173]️
 
Endelig ordna det seg med turen på mannen og eldste dattera mi, så da blir det gyn time i dag på meg allikevel [emoji1][emoji122]. Super spent på timen[emoji106]
Så bra, lykke til:Heartpink
 
Endelig ordna det seg med turen på mannen og eldste dattera mi, så da blir det gyn time i dag på meg allikevel [emoji1][emoji122]. Super spent på timen[emoji106]
Yes !! Du må oppdatere oss !
 
Speaking of gyn. Lå å tenkte på dette igår kveld. Jeg har vært å spredd beina en gang i uka i en mnd... det begynner å bli vanlig nå, tenker ikke over det lenger. Haha. Merkelig
 
Det er ikke så idyllisk som noen kanskje tror:joyful:
Jeg synes det har vært ganske ille til tider... 1,5 år mellom mine eldste, og det er først nå, som de er 9 og 11 at det har blitt bedre. Det har vært MANGE år med krangling og kjefting:arghh::banghead:
Men joda, de har jo lekt en del sammen, og er glad i hverandre. Savnet hverandre når de var fra hverandre som yngre (nå, not so much:hilarious:)
Men personlighet har jo mye å si, mine er så forskjellige, så det krasjer litt...
Kjenner meg igjen, akkurat slik er det her [emoji14] de er også så ulike, at man skulle ikke tro de er søsken engang. Begge har sterke personligheter, og er viljesterk som fy!
Og utseende messig så har eldste brunt hår, og brune øyner, kraftig bygd, slik som mora. Mens lillegutt har blondt hår å blå øyne, og er så tynn og lang, som pappaen.
 
Kjenner meg igjen, akkurat slik er det her [emoji14] de er også så ulike, at man skulle ikke tro de er søsken engang. Begge har sterke personligheter, og er viljesterk som fy!
Og utseende messig så har eldste brunt hår, og brune øyner, kraftig bygd, slik som mora. Mens lillegutt har blondt hår å blå øyne, og er så tynn og lang, som pappaen.

:joyful: Godt jeg ikke er alene om å ha det slik:hilarious:
Mange som tegner et perfekt bilde på instagram/Facebook, kanskje spesielt for noen år tilbake. Da følte jeg at jeg var den eneste som hadde barn som røk i tottene på hverandre daglig, at jeg var den eneste som kjeftet og at alt bare var håpløst...
Men etterhvert som man har snakket med andre, så har det jo vist seg at jeg langt ifra var den eneste. Men igjen, nå går det heldigvis bedre, de blir eldre, de modnes, de holder seg mer unna hverandre og blander seg mindre inn med den andre. -for det har kanskje vært det værste...

Hvor gamle er dine? :)
 
Speaking of gyn. Lå å tenkte på dette igår kveld. Jeg har vært å spredd beina en gang i uka i en mnd... det begynner å bli vanlig nå, tenker ikke over det lenger. Haha. Merkelig
Tenkte på det i går selv da jeg var hos gynekologen, at dette er den åttende personen som ser underlivet mitt på en uke. Og samboeren min er ikke en av de åtte.
 
Back
Topp