Skravletråd?

Hahaha skjønner :hilarious: Ikke ofte man roper hurra for mensen, men så glad for deg! Også kan det sikkert gi seg snart nå:hilarious:
Ja jeg virkelig så kjempeglad..! Tilogmed selv om jeg skal på date med mannen og hadde sett for meg litt hopping i høyet men nå er jeg ikke sur for det engang:hilarious::hilarious: Bare superglad ! Elsker mensen !!! :hilarious:

Det kommer jeg aldri til å si her inne igjen.........
 
Ja jeg virkelig så kjempeglad..! Tilogmed selv om jeg skal på date med mannen og hadde sett for meg litt hopping i høyet men nå er jeg ikke sur for det engang:hilarious::hilarious: Bare superglad ! Elsker mensen !!! :hilarious:

Det kommer jeg aldri til å si her inne igjen.........

Haha åh herlig! Nå måtte jeg le høyt:hilarious: Jeg derimot håper virkelig ikke mensen kommer nå:smiley-angelic001:p
 
Ps,ikke lenger i tvil her.. mensen er kommet :D tok bare litt lenger tid før den kom igang en vanlig.. pleier å få den samme dag som murringene kommer og da kommer det en del også liksom.. Lettet nå..:D

Hurraaa! Kjenner jeg er litt misunnelig:hilarious: Og det er helt absurd, gå rundt å håpe på mensen.. herregud:hilarious:
 
Jeg gleder meg til å få mensen selv om det må hjelp til for å få det[emoji23][emoji23] å jeg må vente men shit samma, nå skjer det iallfall saker her[emoji12] men Gud så kjedelig å være alene hjemme med kun ett barn som også kjeder seg enda til vi har vært ute å farta i hele dag[emoji23][emoji23][emoji85]
 
Jeg gleder meg til å få mensen selv om det må hjelp til for å få det[emoji23][emoji23] å jeg må vente men shit samma, nå skjer det iallfall saker her[emoji12] men Gud så kjedelig å være alene hjemme med kun ett barn som også kjeder seg enda til vi har vært ute å farta i hele dag[emoji23][emoji23][emoji85]
Ja det er helt sant,nå skjer det vertfaall ting :D og det er bra!
venting er skikkelig rævva men i dette gamet så er det visst det man gjør . hele tiden.. ALLTID.. ! Så du er ikke alene om å vente i vertfall :):Heartred

Har godt av å kjede seg litt da ;)
 
Kan gjerne skifte tema jeg ...:hilarious:

Var det sånn at første mens etter en abort kunne være sterkere ?
For hallo i luken... jeg visste ikke man kunne blø så mye uten å være skadet... er det mer igjen der inni liksom...:confused:
Jeg har ingen smerter og føler meg ikke syk,så da trenger man vel ikke være redd for infeksjon?
Føler meg veldig fin i formen,klar for øl med mannen liksom.. Men fy søren for en kraftig blødning jeg har...:wideyed:

Jepp, i mine papirer står det at første mens etter abort kunne være kraftigere både i blødning og smerter.
 
Er det 50 eller 100 innlegg før man kan få tilgang til skjult forum ? Står 2 forskjellige tråder om skjult forum og det er det også forskjellige krav :/
 
Spørsmål: jeg tok kirurgisk abort onsdag forrige uke, blødde kun et par dager etterpå. Var på gynekologisk undersøkelse i går, da jeg har hatt litt smerter. Undersøkelsen viste at det var igjen litt rester, men at det kom til å komme med neste menstruasjon.

I dag har jeg begynt å blø igjen, først gammelt blod og så ferskt. Jeg regner med at dette er pga undersøkelsen i går?
 
Spørsmål: jeg tok kirurgisk abort onsdag forrige uke, blødde kun et par dager etterpå. Var på gynekologisk undersøkelse i går, da jeg har hatt litt smerter. Undersøkelsen viste at det var igjen litt rester, men at det kom til å komme med neste menstruasjon.

I dag har jeg begynt å blø igjen, først gammelt blod og så ferskt. Jeg regner med at dette er pga undersøkelsen i går?
Jeg har ikke blødd pga undersøkelsene jeg har tatt... :wideyed:
Det kan være restene som kommer ut ...:)
 
Er det 50 eller 100 innlegg før man kan få tilgang til skjult forum ? Står 2 forskjellige tråder om skjult forum og det er det også forskjellige krav :/
Det er 50 :)
 
Jeg har ikke blødd pga undersøkelsene jeg har tatt... :wideyed:
Det kan være restene som kommer ut ...:)
Jeg håper det.. jeg dro dit pga frykt for infeksjon, men hun sa at alt så bra ut og mistenker smertene er pga uvi. Kanskje hun "satte i gang" noe når hun var oppi der og at det er restene som kommer.. ah, så mye styr altså..
 
Jeg håper det.. jeg dro dit pga frykt for infeksjon, men hun sa at alt så bra ut og mistenker smertene er pga uvi. Kanskje hun "satte i gang" noe når hun var oppi der og at det er restene som kommer.. ah, så mye styr altså..
Ja det er mye styr :(
Tell me about it.. doktoren har sett dåsa mi mer en typen i det siste... and that aint good..
Men Satser på at blødningene dine tar seg opp da så får du ut resten og da er det forhåpentligvis smooth sailing :)
 
Back
Topp