Bruker også den. Avslutter den som er normal app, må ikke logge ut av den.
Hm, så rart at jeg ikke kommer meg ut av app'en. Takk for svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker også den. Avslutter den som er normal app, må ikke logge ut av den.
Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag
Sååå deilig! Sitter og venter på grillmat selv [emoji16]
Er faen brennsikker på at jeg er gravid.
Så deilig!! Håper du har rett, og samme her
Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag
Æææh! Fortell [emoji1]
Har stikningen, lakk noen dråper melk i går kveld og kvelden før (ammeslutt for 6 mnd siden) (det er jo veldig rart, og kanskje ikke så vanlig, kanskje mer random, hehe), drømmer så mye, sover dårlig og tisser hele tiden.. Men håper egentlig mer enn jeg tror jeg er gravid. Hadde bekkenløsning i forige dpoland, så var skråsikker da og. Tar en test nå.. selvom jeg bare er 7 dpo
Du da?
Spennende!! Reagerer ikke på lukter da, kan gå med parfyme. Forige gang, fra tidlig tidlig, måtte jeg holde meg unna alllllle lukter. Måtte holde pusten når jeg tok på deo under ene armen, løpe ut av rommet for å puste, holde pusten igjen mens jeg tok på andre armen og så løpe i et annet rom igjen med armene «lukket» Men ikke alle graviditeter er like. Håper jeg slipper å spy i 5 mnd denne gangen
Jeg spydde til uke 32 [emoji30]
Har en abort bak meg og ble like dårlig da... [emoji849]
Hahaha også for deo da! Jeg var sånn på bacon og taco.
Jeg spydde til uke 32 [emoji30]
Har en abort bak meg og ble like dårlig da... [emoji849]
Hahaha også for deo da! Jeg var sånn på bacon og taco.