Skravletråd?

Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag :)
 
Vært på ridning med snuppa, kun en kjapp tur da hun enda er skeptisk [emoji14] så dro hun med onkelen sin, og videre på besøk, der ble hun sittende i bilen, for det gikk en svær kalkun rundt bilen [emoji23] men når jeg kom så ble hun med ut, og dro videre på besøk mens jeg og mini dro en snar tur på butikken. Når vi kom tilbake så hadde snuppa funnet seg et egg fra noen høner, så det ble kveldsen hennes [emoji4]
 
Uggen form i magen, håper det ikke er omgangssyken men heller at det er noe jeg har spist[emoji85] [emoji94] [emoji92]
Nydelig dag[emoji7] hjelper på litt slitsom psyke, litt nedfor for tiden. Vil så gjerne bli ferdig som prøver.
 
Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag :)

Jaaa, deilig! Har vært i stooor konfirmasjon i hele dag, mye folk og mange små barn. Og det har egentlig bare vært hyggelig! Synes vanligvis det er litt vanskelig med babyer osv, men det gikk helt greit :) Så sliten at jeg nok ikke kommer meg opp av sofaen på en stund da, men sånn får det vel bare bli, hehe. Noe må man ofre!
 
Herregud, i dag har det jo nesten vært sommer ute! Sol, blå himmel, båt og grilling - i dag er en fin dag :)

Ja! Her har sambo hatt gutta over på grilling, før turen gikk videre på MMA-kamp. Klarer kun å sitte å kjenne på rivene og stikkingene og strekkene i magen, så jeg sitter på BV og taster med dere i stedet for å følge med [emoji23] MMA er dritkjedelig, men hva gjør man vel ikke for å være armpryd for en kveld.
 
Blæ super ømme bryster i dag[emoji849] no huska e hvorfor e hata det[emoji23][emoji85] men kroppen jobba tydeligvis selv uten hjelp [emoji106] skulle bare ønske de var ømme av andre grunner [emoji5][emoji87]
 
Æææh! Fortell [emoji1]

Har stikningen, lakk noen dråper melk i går kveld og kvelden før (ammeslutt for 6 mnd siden) (det er jo veldig rart, og kanskje ikke så vanlig, kanskje mer random, hehe), drømmer så mye, sover dårlig og tisser hele tiden.. Men håper egentlig mer enn jeg tror jeg er gravid. Hadde bekkenløsning i forige dpoland, så var skråsikker da og. Tar en test nå.. selvom jeg bare er 7 dpo

Du da? :D
 
Har stikningen, lakk noen dråper melk i går kveld og kvelden før (ammeslutt for 6 mnd siden) (det er jo veldig rart, og kanskje ikke så vanlig, kanskje mer random, hehe), drømmer så mye, sover dårlig og tisser hele tiden.. Men håper egentlig mer enn jeg tror jeg er gravid. Hadde bekkenløsning i forige dpoland, så var skråsikker da og. Tar en test nå.. selvom jeg bare er 7 dpo

Du da? :D

Åå så arti. Må innom å kjøpe en på tur hjem.. Teste i morgen. Mistenker at EL har vært tidligere enn jeg har trodd. Har jo «nettopp» sluttet på minipille.

Har helt villt med nedpress, stikninger, murringer og rivinger nederst i magen. Synes å huske jeg hadde det da jeg ble gravid med mini. Har også hatt litt hard mage.
 
Spennende!! Reagerer ikke på lukter da, kan gå med parfyme. Forige gang, fra tidlig tidlig, måtte jeg holde meg unna alllllle lukter. Måtte holde pusten når jeg tok på deo under ene armen, løpe ut av rommet for å puste, holde pusten igjen mens jeg tok på andre armen og så løpe i et annet rom igjen med armene «lukket» :hilarious: Men ikke alle graviditeter er like. Håper jeg slipper å spy i 5 mnd denne gangen :p
 
Tror forresten jeg drøyer testen. Vil ikke ha negativ. Er bare 7 dpo. Var et svakt øyeblikk :smiley-ashamed004
 
Spennende!! Reagerer ikke på lukter da, kan gå med parfyme. Forige gang, fra tidlig tidlig, måtte jeg holde meg unna alllllle lukter. Måtte holde pusten når jeg tok på deo under ene armen, løpe ut av rommet for å puste, holde pusten igjen mens jeg tok på andre armen og så løpe i et annet rom igjen med armene «lukket» :hilarious: Men ikke alle graviditeter er like. Håper jeg slipper å spy i 5 mnd denne gangen :p

Jeg spydde til uke 32 [emoji30]

Har en abort bak meg og ble like dårlig da... [emoji849]

Hahaha også for deo da! Jeg var sånn på bacon og taco.
 
Jeg spydde til uke 32 [emoji30]

Har en abort bak meg og ble like dårlig da... [emoji849]

Hahaha også for deo da! Jeg var sånn på bacon og taco.

Uff, kvalme er ikke noe gøy! Håper vi slipper det nå, ellers blir det veldig leit for storesøsken :(

Ja, all fet mat. Fikk kun i meg «frisk» mat som frukt åsånn..
 
Jeg spydde til uke 32 [emoji30]

Har en abort bak meg og ble like dårlig da... [emoji849]

Hahaha også for deo da! Jeg var sånn på bacon og taco.

Uff, kvalme er ikke noe gøy! Håper vi slipper det nå, ellers blir det veldig leit for storesøsken :(

Ja, all fet mat. Fikk kun i meg «frisk» mat som frukt åsånn..
 
Back
Topp